Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
ondrasz - 2012-11-07, 00:30
no nie do końca - na samej brudnej posadzce sklep nie polegnie. Straci kilka pkt pewnie ale nie polegnie.
Inna sprawa - a skąd ten ktoś ma wiedzieć czy ten syf to akurat w tym momencie powstał czy też jest od rana? Nie wie. Ale generalnie trzeba by mieć wyjątkowego pecha żeby akurat taki zbieg okoliczności powstał.
Każdy ma tłuczone, że trzeba "ogarniać" na zewnątrz po zejściu z kasy, że puste opakowania nie powinny się walać, że identyfikator ma być, że obsługa na kasie regułki itd jakie mają być itd itd itd... - niby rzeczy oczywiste... no właśnie - niby...
Mała82 - 2012-11-07, 07:56
Niestety, znam sklepy które świecą czystością, ale czasem są dni kiedy po prostu nie ma komu nawet zmyć podłogi i na złość wizyta tk i ocena w dół. Tk przebywa na sklepie chwilę i tak jak mówisz nie ma pojęcia czy ten syf to od rana jest czy nie i ucina punkty
pracownik - 2012-11-07, 08:15
Dokłanie tk ocenia sklep w momencie w którym on jest nie wie czy ktoś zachorował czy wyskoczyła uż w większosci to młodzi ludzie nie znający życia bo mamusia wszystko zrobi nawet nie wiedzą o tym,że ich ocena ma wpływ na premie.
marta1 - 2012-11-07, 10:58
i dlatego moim zdaniem nie jest to ocena obiektywna i bardzo często jest krzywdząca dla tych którzy są oceniani
ondrasz - 2012-11-07, 16:34
tak oczywiście.
ALE
czysta podłoga to tylko jeden z wielu wielu elementów. Na samej brudnej podłodze sklep nie może polec.
A to że na sklepie jest ogólny syf albo komuś nie chce się wskazać towaru czy nie ma identyfikatora czy nie chce mu się standardowych regułek na kasie mówić i robić to już ani UŻ ani choroba nie ma większego wpływu.
Zwyczajnie nie da się samą brudną podłogą osiągnąć 50 czy 60% TK.... Tym bardziej że od dawna biedronka duży nacisk kładzie na obsługę klienta.
Uważam że część osób ma rację, czasem może faktycznie wynik TK być niesprawiedliwy przez zbieg okoliczności ale zwykle są to dość miarodajne oceny. Gdyby tak nie było badania TK nie byłyby stosowane na masową skalę w naprawdę przeróżnych branżach. I biedronka stosując TK nie jest żadnym wyjatkiem.
Prawda jest też taka że dla niektórych nawet gdyby TK zlikwidowano to i tak byłby dalej winny
Mała82 - 2012-11-07, 16:40
Masz rację dlatego uważam że przy takich wynikach 50-60% powinna być re-kontrola po tygodniu czy po dwóch i wtedy by wyszło, czy to olewactwo sklepu czy nieodpowiedni moment na wizytę i to by było wtedy bardziej miarodajne
pracownik - 2012-11-07, 18:27
Można odwołac się od wyniku tk ale to musi zrobic kr -pytanie czy im się chce to zrobic
makota - 2012-11-07, 23:47
A według mnie ten cały Cichy powinien się ujawniać zaraz po kontroli. Idzie do kierowniczki ze swoim protokołem i wtedy wiadomo,że ta nie zaprowadziła , ta nie powiedziała , no i podloga usyfiona bo winogron w promocji,każdy widzi. Jest wszystko jasne. A tak to skąd mamy pewność ,że firma nasza droga nie fałszuje wyników dla swoich potrzeb...? Nawet gdy Cichy jest rzetelny i prawdę pisze...?
leon - 2012-11-07, 23:53
u nas na rejonie jedna ze składowych Tk obsługa klienta 8% Jak dla mnie jest to jakiś przekręt . Sklep non stop miał bardzo wysoki TK stawiany za wzór przez rejona i ni zgruchu ni z pietruchy taki zonk???
biedronka1477 - 2012-11-08, 08:59
KR nie będzie się chciało tego zrobić bo on nie ma premii od obrotów sklepu.
Hell - 2012-11-08, 09:07
biedronka1477, ale ma premię uzależnioną miedzy innymi od wyniku tk z rejonu
biedronka1477 - 2012-11-08, 09:24
Premie ma, ale wątpię czy KR się będzie chciało. Chyba ma wystarczającą wypłatę.
Hell - 2012-11-08, 10:48
Z tą wypłatą to jest tak że czym więcej zarabiasz tym masz większe wydatki. Więc wypłaty nigdy dość
klotek - 2012-11-09, 07:25
makota napisał/a: | A według mnie ten cały Cichy powinien się ujawniać zaraz po kontroli. Idzie do kierowniczki ze swoim protokołem i wtedy wiadomo,że ta nie zaprowadziła , ta nie powiedziała , no i podloga usyfiona bo winogron w promocji,każdy widzi. Jest wszystko jasne. A tak to skąd mamy pewność ,że firma nasza droga nie fałszuje wyników dla swoich potrzeb...? Nawet gdy Cichy jest rzetelny i prawdę pisze...? |
I wsztystko jest jasne.
TK w raporcie pisze dokładnie kto go obsługiwał, jak wyglądał, co mówił itd itp itp. łącznie z dokładną datą, i czasem. Także jak kto chce z biedronki to może dojść kto zawalił. U nas dawniej kierowniczka jakoś to sprawdzała i wiedziała kto zawalił na kasie czy na obsłudze. A sklep jaki jest to kązdy widzi .
pracownik - 2012-11-09, 07:31
Kierowniczka nie ma żadnej możliwosci sprawdzenia szczegółowy raport otrzymuje ko i od niego można się dowiedziec.
|
|
|