To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - Wątpliwa jakość niektórych produktów Biedronki

Anonymous - 2014-05-08, 15:53

Proponuję zamknąć temat :)

I tym, którzy mają dzisiaj wolne iść na spacer albo zrobić grilla :)


Pozdrawiam ;D

malwis19 - 2014-05-08, 15:54

Ale co ,mamy iść do ks czy kr i powiedzieć,że w twojej biedronce pierś z kurczaka śmierdzi?W mojej schodzą każde ilości i nie śmierdzą,a jak trafia się coś zepsutego,to klienci przychodzą,aby reklamować towar i nie ma żadnego problemu.
4ever - 2014-05-08, 16:29

Jeśli anulka87 nie rozumiała instrukcji co ma zrobić, to już pewnie nie zrozumie :szczena:
Szkoda czasu na więcej tłumaczeń.
Jestem mniej kształconym kasjerem w porównaniu do tej pani, ale prędzej bym załapał o co chodzi ;)
8)

Muminka - 2014-05-08, 16:35

Wyjaśnijmy coś sobie. Płacę wam za produkty, które okazują się być do du*y. A więc wymagam.


W woli jasności nie płacisz nam tylko JMP ,a jeśli tego nie rozumiesz no to twój problem i my tu ci radzimy dobrze , ale ty dalej teoria spiskowa . My tylko tam pracujemy wykonujemy swoje obowiązki rzetelnie ,a jeśli Ci się nie podoba jakość towarów to dzwoń i nie ciągnij tych wywodów bo robi się to nudne .... popracuj choć jeden dzień w markecie to zrozumiesz na czym ta praca polega , a nie oceniasz książkę po okładce ...

Biedrona91 - 2014-05-08, 16:37

malwis19 napisał/a:
jak trafia się coś zepsutego,to klienci przychodzą,aby reklamować towar i nie ma żadnego problemu.
''

I wtedy kierownik zgłasza to gdzieś dalej i wtedy idzie informacja na inne sklepy, żeby usunąć ten produkt o danym numerze partii do centrum i jest wywieszana informacja dla klientów przy wejściu do sklepu, że jak ktoś zakupił ten i ten towar z taką a nie inną partią to żeby zwrócił do sklepu, bo jest złej jakości...

Muminka - 2014-05-08, 16:41

anulka87 napisał/a:
Oj oj, biedna pani kasjerka się odezwała co nic do gadania nie ma. A jasne, sprzedajmy gów*o klientom, co nas to obchodzi? ;) Nie byłam bo nie tak się kształciłam. Płacę więc wymagam. Tyle na ten temat.


Taka wykształcona a Tylko na Biedronkę Cię stać idź robić zakupy w bardziej renomowanych sklepach ,a nie smęcisz i przestań się w końcu wywyższać bo nie wiesz jakie wykształcenia mają ludzie pracujący w dyskontach tylko niektórzy nie mają tak obszernych pleców żeby znaleźć pracę na miarę swojego wykształcenia i nie dawaj nam do zrozumienia że w Biedronce pracują głąby i nieudacznicy po podstawówce bo własnie taką wypowiedzią pokazałaś że twoje wykształcenie nijak się ma do szacunku do drugiego człowieka . Wymagać to sobie możesz , ale nie od nas i tyle w temacie .!!!!!!!!.....

vip - 2014-05-08, 16:45

Popieram! Grafik komputerowy - bez inteligencji!!! To gdzie droga anulu tak się kształciłaś aby nie pracować "na takim stanowisku"? Z ciebie pewnie taki grafik, jak ze mnie dziewica! Pisać to można różne rzeczy, ale po twoich wypowiedziach - droga anulu- wnioskuję, że masz problem czytania ze zrozumieniem. Ludzie mówią co masz zrobić a ty w kółko swoje....
Jak twój produkt jest takiej jakości jak twoja inteligencja- to też sprzedajesz g...no! Jeszcze bardziej śmierdzące niż te mięso z biedronki- bo za twój g....niany produkt trzeba dużo więcej zapłacić!

Anonymous - 2014-05-08, 16:57

Widzę, że już chyba wyczerpaliście temat i zaczyna robić się tutaj niepotrzebna pyskówka. Klientka dostała wszystkie niezbędne instrukcje i od niej teraz zależy co uczyni dalej, jeśli nie jest w stanie sobie z tym poradzić to już nie jest nasz problem, więc niech dalej płaci i sobie wymaga. Proszę o wzajemne nieobrażanie się. Myślę, że niezadowolenie z produktu to zbyt słaby powód do tego, aby tak się unosić i robić z siebie ludzi niekulturalnych aż do tego stopnia.
anulka87 - 2014-05-08, 17:13

Wiem, jestem głupia. Ośmieliłam się skrytykować pewne produkty, a więc jestem głupia, jestem idiotką, nie wiem, nie znam się itd. Aha i jestem trollem. Ładnie traktujecie klientów. A ja jestem tylko klientem, niczym więcej.
A to, że robię co innego niż wy to tylko powód do nienawiści.
To dzięki mnie zarabiacie swoje pieniążki, bo kupuję u was. Smutne to :(
Larrikol dziękuję.

Anonymous - 2014-05-08, 17:23

Smutne jest to, że klienci tacy jak Ty traktują nas jak ludzi niższej kategorii. Nie próbujesz nawet zrozumieć tego, że nie mamy wpływu na Twoje problemy. Produkty powinnaś reklamować w swoim sklepie lub w biurze obsługi klienta (po to zostało stworzone), a nie prowokować i obrażać Bogu winnych uzytkowników tego forum. Taka jesteś wykształcona i mądra, a zobacz co zrobiłaś ze swoim tematem... i to tylko dlatego, że nie chcesz zrozumieć pewnych zależności.
madeleine - 2014-05-08, 17:45

Postawa tej Pani przypomina mi pewnego klienta, który przychodzi do nas i uskarża się na swoje problemy gastryczne. Mówi ze to po jednym z naszych produktów, ale mimo wszystko kupuje go codziennie. Nie będę przytaczać szczegółów tych problemow bo nie chce zaniżać poziomu jeszcze bardziej...
Muminka - 2014-05-08, 17:51

anulka87 napisał/a:
Wiem, jestem głupia. Ośmieliłam się skrytykować pewne produkty, a więc jestem głupia, jestem idiotką, nie wiem, nie znam się itd. Aha i jestem trollem. Ładnie traktujecie klientów. A ja jestem tylko klientem, niczym więcej.
A to, że robię co innego niż wy to tylko powód do nienawiści.
To dzięki mnie zarabiacie swoje pieniążki, bo kupuję u was. Smutne to :(
Larrikol dziękuję.


Koniec użalania się nad sobą dzwoń do BOK krytykuj właśnie produkty , a nie ludzi pracujących w Biedronce i będzie ok .... i nie ma sensu ciągnąć tej dyskusji ....

anulka87 - 2014-05-08, 17:53

Upokarzam was? No kurde bez żartów. Napisałam tylko co mnie boli. I że nie będę taka jak wy. To wy mnie upokarzacie teraz i kpicie ze mnie. Nic wam nie zrobiłam.
Muminka - 2014-05-08, 18:10

anulka87 przede wszystkim piszesz tak jakby to był nasz sklep i jakbyśmy my cię okradały sprzedając towary takiej a nie innej jakości i ja osobiście poczułam się urażona Twoimi słowami odnośnie stanowisk i pracy jaką wykonujemy jak widzisz czasami wykształcenie to nie wszystko nie wszyscy mają tę możliwość żeby pracować tam gdzie chcą i robić to co lubią ...

Ja osobiście odsyłam nie zadowolonych klientów do Kierownika Sklepu lub właśnie proponuję wykonanie telefonu do Biura Obsługi Klienta nie wdaje się w takowe pyskówki , ale nie można wszystkich wciskać w ten sam przedział mimo że kupujesz w biedronce i zostawiasz swoje ciężko zarobione pieniądze to my też jak wiesz lub nie wiesz wykonujemy dużo cięższą pracę nie tylko umysłową , ale również fizyczną i na pewno żadna z nas za żadnego klienta nie będzie nadstawiała własnego karku bo my też za coś musimy się utrzymać i nasze rodziny również .... Więc jeśli dalej masz problem z jakością to zrób jak cię instruowano wyżej :D

Anonymous - 2014-05-08, 18:15

Muminka, daj spokój.

Niektórym nie wytłumaczysz. Typowy troll, żeby denerwować pracowników ;)

Najlepiej takie osobniki ignorować :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group