Praca w Biedronce - zwroty na kasie
Lilith - 2014-04-03, 10:53
A nasze przegapienie zmiany ceny i nie wywieszenie nowej jest nie w porządku wobec przełożonego i klienta,więc to nie dziwne,że my ponosimy za to odpowiedzialność.
B_Krakow - 2014-04-03, 22:21
Lilith napisał/a: | A nasze przegapienie zmiany ceny i nie wywieszenie nowej jest nie w porządku wobec przełożonego i klienta,więc to nie dziwne,że my ponosimy za to odpowiedzialność. |
Tylko weź pod uwagę, że w sklepie pracuje KS i 3-4 zastępców. Ja mam np. wolną niedzielę i ktoś inny sprawdza ceny. Później w pn przychodzi klient i ma różnicę w cenie. Dlaczego to ja mam ją wypłacić? Ja przecież tych cen nie sprawdzałem. Dlatego uważam, że powinien być sposób na wypłatę różnic w cenach. Oczywiście uważam, że takie róznice nie powinny mieć miejsca ale jesteśmy tylko ludźmi, więc zdarza się coś przeoczyć. Szczególnie na cheep'ach z dużą ilością kosmetyków.
Lilith - 2014-04-04, 09:59
To niech Ci oddaje ten zastępca,który sprawdzał ceny,proste.Ja tam zresztą nigdy klientom kasy nie oddaję,przepraszam tylko.
marta1 - 2014-04-04, 10:09
nie wszyscy klienci są zadowoleni z przeprosin są tacy którzy żądają zwrotu różnicy w cenie... a wtedy niestety ale musisz oddać kasę...
Lilith - 2014-04-04, 10:53
Raz mi się trafił taki,który chciał różnicę.Jak mu powiedziałam,że muszę mu ze swoich pieniędzy oddać to się rozmyślił.
misiunia_32 - 2014-04-07, 19:32
Ja Wam powiem, że w żadnym wypadku ze swojej kasetki nie oddam nawet 5 gr różnicy. Niech sobie każdy gada co chce, ale ja nie będę ponosić odpowiedzialności za kogoś zwłaszcza, że widzę co się dzieje na naszym sklepie.
anusia75 - 2014-04-09, 13:22
są jeszcze takie sytuacje że cena w ciągu dnia ulega zmianie ,a zks nie siedzi cały czas przy komputerze i nie czeka kiedy pojawi się coś nowego
ewciatu - 2014-04-09, 15:40
m1martyna napisał/a: | od kiedy kasjer ma rozwiesić ceny? przecież to my za nie odpowiadamy !!! jak dajecie ceny kasjerom to co się dziwicie że macie różnice w cenie , do naszych obowiazków to należy.!!! |
Zgodnie z podręcznikiem KS możesz zlecić rozwieszenie cen kasjerowi tylko musisz sprawdzić czy on faktycznie je zminił i ogólnie kierownicy odpowiadają przed rejonowymi itp za aktualność etykiet ale my możemy wyciągnąć konsekwencje wobec kasjera za nienależyte wykonanie polecenia
[ Dodano: 2014-04-09, 16:44 ]
ja nie zwracam klientowi różnicy po prostu jak mu nie pasuje dokonuje zwrotu towaru i oddaje mu kwotę jaką zapłacił , przepraszam i do widzenia
marta1 - 2014-04-10, 08:58
trafiają się tacy którzy nie chcą zwrotu gotówki tylko żądają zwrotu różnicy w cenie a wtedy jak mówi nasz kr klient nasz pan i ma wyjść zadowolony a ty płać za swoje niedopilnowanie obowiązków ;]
Anonymous - 2014-04-10, 13:54
marta1 napisał/a: | płać za swoje niedopilnowanie obowiązków ;] | Niełatwo stwierdzić, czy płaci sie za swoje niedopatrzenie. Zaczynasz zmianę i wieszasz "swoje" etykiety, a jednak przychodzi ktoś i mówi Ci, że cena się nie zgadza. Tej cenówki akurat nie wieszałaś i skąd teraz wiedzieć kto zawalił? Czy poprzednia zmiana, czy jakiś kasjer, czy (jak to bywa) zawalił system? Na upierdliwych klientów nie ma sposobu. U mnie był facet, który specjalnie przyłaził i szukał produktów, na które nie było cen i zaczynał jazdę Nie muszę mówić, co się działo jak nie zgadzała się cena...
marta1 - 2014-04-10, 19:39
no właśnie mamy takiego klienta , a kr nie obchodzi czy to twoje czy kogoś innego niedopatrzenie klient musi być zadowolony , płacz i płać ;(
bl0ndie - 2014-04-10, 23:05
Zazdroszczę niektórym z Was klientów co im tylko przepraszam wystarczy, ja niestety jak mi się już trafi to z wielką gębą i koniecznie zwrot różnicy w cenie ;/ Czasami pomaga jak powiem że muszę to oddać ze swoich prywatnych pieniędzy.
Anonymous - 2014-04-13, 21:34
Ludzie tez sa glupi, bo nie rozumieja, ze ceny moga zmieniac sie co chwile
Szkoda mi kierownikow, ze musza oddawac kase
Dla mnie to glupota
|
|
|