To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Reklamacja tabletu

JUMIRA - 2013-06-24, 09:07

Dla twojej wiadomości że zastępca to mój wybór, chociaż moja ocena jest powyżej oczekiwań propozycje na kierownika sklepu parę razy już była, ale nie mam parcia wyżej bo ja lubię być zastępcą a, 11 lat jak dasz radę w firmie tyle samo to kiedyś pogadamy :D
biedronkaaa - 2013-06-24, 09:50

JUMIRA napisał/a:
Dla twojej wiadomości że zastępca to mój wybór, chociaż moja ocena jest powyżej oczekiwań propozycje na kierownika sklepu parę razy już była, ale nie mam parcia wyżej bo ja lubię być zastępcą a, 11 lat jak dasz radę w firmie tyle samo to kiedyś pogadamy :D


Dziewczyno to pogadamy jak będziesz w firmie 14 lat pracowac jak ja:-)
Fajnie mieć tak wygadanego zastepce:-)

JUMIRA - 2013-06-24, 22:26

;)
eeewelinkaaa - 2013-06-25, 09:45

Fajnie,ale co wasz staż pracy ma wspólnego z tematem?? ;)
biedronkaaa - 2013-06-25, 12:36

co ?:) my od stażu pracy rozpatrujemy reklamacje :P :)
laura02 - 2013-07-11, 01:07
Temat postu: Re: Reklamacja tabletu
vonYanek napisał/a:
Cześć i kłaniam się wszystkim.
Mam pytanie:
Jak jest rozpatrywana gwarancja na tablet GoClever a73?
Sprzęt kupiłem na wielkim otwarciu 2000 biedronki w dniu 08-10-2012.
Jednak cały czas się wiesza, wolno działa itp. Jak jest rozpatrywana reklamacja? Dostaje zwrot pieniędzy od ręki, czy towar jest wysyłany na naprawę czy dostaję nowe, sprawne urządzenie?
Czy muszę oddać go do tej samej Biedronki co go kupowałem?
Proszę i dziękuję za informacje,
pozdrawiam Adam.


Witam
Informuję jednak, że jeśli tablet już trafił do serwisu, sklep nie może dokonać wypłaty gotówki prędzej niż dostanie informację o statusie reklamacji i poleceniu wypłaty, owszem może dokonać zwrotu za sprzęt, ale powinno być to dokonane w dniu przyjęcia od klienta, klient podejmuje decyzję czy chce go oddawać czy żąda zwrotu gotówki od razy, po wykonaniu wypłaty należy sprzęt zgłosić jako uszkodzony noon food, przyznam szczerze,że jesli przyjmuję droższe rzeczy i posiadają karte gwarancyjną staram się nie zwracać pieniędzy od razu. Jeśli sprzęt kupowany był w sklepie, po promocyjnej cenie my będziemy mieli go w systemie w starej, więc uwaga jeśli ktoś decyduje się na zrobienie wypłaty, bo możemy nieco klienta wzbogacić, kupił za 490 a wypłata na 700 :rool:

Mała82 - 2013-07-11, 10:31

Dlaczego 700? Klientowi zwraca się sumę widniejącą na paragonie, bo jak potem kasę rozliczysz?
Hell - 2013-07-11, 11:19

Mała82, widzę że choć mało bywasz to nie straciłaś orientacji. Tęsknimy. :P
Mała82 - 2013-07-11, 12:22

Lenka jeszcze tak źle ze mną nie jest, żeby orientację zmieniać :P
laura02 - 2013-07-11, 16:12

Mała82 napisał/a:
Dlaczego 700? Klientowi zwraca się sumę widniejącą na paragonie, bo jak potem kasę rozliczysz?


paragon pojechał np na serwis razem z tabletem a na protokole reklamacyjnym widniała tylko nazwa i model

Anonymous - 2013-07-11, 21:55

U mnie na sklepie na protokole piszemy jaka kwota była na paragonie, wlasnie po to, zeby uniknac takich sytuacji
xnyl - 2013-07-11, 22:17

no a procedura mowi jasno, ze dajemy na serwis KOPIE paragonu - a oryginal zostawiamy w sklepie. proste ;] zreszta bardzo czesto sprzed jedzie na serwis a wraca informacja o ZG. wtedy wlasnie paragon nam jest potrzebny bo sprzet juz nie wraca.
marta1 - 2013-07-12, 08:39

Mała , Larrikol to wy ? czy ja już tak żle widzę :D przepraszam że odbiegłam od tematu :)
laura02 - 2013-07-13, 19:31

xnyl napisał/a:
no a procedura mowi jasno, ze dajemy na serwis KOPIE paragonu - a oryginal zostawiamy w sklepie. proste ;] zreszta bardzo czesto sprzed jedzie na serwis a wraca informacja o ZG. wtedy wlasnie paragon nam jest potrzebny bo sprzet juz nie wraca.


a skąd mam wziąć kopię? nie mam mozliwości zrobienia kserokopii w sklepie

fryndzel - 2013-07-13, 21:53

ja wysylam orginal paragonu dopiety do protokołu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group