Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
Anonymous - 2012-10-03, 12:14
Dobre pytanie! I tak największą wśród współpracowników :D
Mała82 - 2012-10-03, 12:30
Świntuchy wszystkim ucinają co się da :D
nanna2222 - 2012-10-03, 21:05
A u mnie bez premii - już drugi miesiąc. W tym miechu TK nas rozwalił. Szkoda słów.
makota - 2012-10-03, 22:30
A u mnie bez premii- już drugi rok. Czy jest 100% czy 50%. Więc mało mnie interesuje gęba na comiesięcznym raporcie...
Anonymous - 2012-10-03, 23:04
zacznie, jak poleca glowy
biedronka1477 - 2012-10-04, 10:10
U nas tak samo obojętne jaki był tk cały czas bez premii
makota - 2012-10-04, 10:46
Larrikol napisał/a: | zacznie, jak poleca glowy |
myślę,że wątpię
Mała82 - 2012-10-04, 17:59
U nas 100
teresa_t - 2012-10-17, 08:23
u nas 100% a wyplata do bani.
biedronka1477 - 2012-10-17, 13:07
U nas tez 100%, ale duże plki
Anonymous - 2012-10-17, 17:49
Nie wiem jak wy ale z moich obserwacji wynika że ten tajemniczy to nic innego jak z góry zaplanowana punktacja na dany sklep.Jak się nie zabierze premii za Tk to zawsze zostają PL albo inwentura.Ostatnio tajemniczy czepia się wszystkiego i jak na sklepie ma wyjść źle to napisze że auta krzywo na parkingu postawione a kasjerka miała makijaż w złej tonacji i nie komponował się z "firmowym ubrankiem"Żenada
pracownik - 2012-10-17, 18:26
Tajemniczy ocenia to co widzi podczas wizyty i dla jednego plama na podłodze to nic, a dla drugiego brudna podłoga i to zależy jaką jest osobą.Manipulacja wynikiem czemu nie.
nanna2222 - 2012-10-19, 10:35
Mnie wkurza punkt dotyczący stołów non food. Można zrobić porządek na błysk a za 5 minut jest tam jeden wielki sajgon. U Was też tak jest? Czy tylko u mnie są tacy klienci?
Mała82 - 2012-10-19, 11:37
Wszędzie tak jest, gorzej niż w ciuchlandach
Qubasek - 2012-10-19, 11:44
U nas na rejonie, obsługa na kasie wyszła 16,8%. Są 3 sklepy w rejonie. KR powiedział, że osoba obsługująca TK nie będzie już pracowała od listopada. Z powodu, że nie wiadomo na którym sklepie był i kto go obsługiwał, to każdy się boi że to mógł być on.
|
|
|