To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - tajemniczy klient

gregori0708 - 2012-04-16, 16:52

ale te wyniki tk maja co raz wiecej wpadek. niby przy złych warunkach pogodowych nie powinno byc oceniany tak szczegółowo stan podłogi ,.....a u nas tak było! dla mnie to jedna wielka ściema :D
Anonymous - 2012-04-16, 17:42

gregori0708 napisał/a:
ale te wyniki tk maja co raz wiecej wpadek. niby przy złych warunkach pogodowych nie powinno byc oceniany tak szczegółowo stan podłogi ,.....a u nas tak było! dla mnie to jedna wielka ściema :D



Zgadzam się bo u nas kiedyś było że w niedzielę był tk w trakcie inwentury gdzie były wszystkie kierowniczki i Kr i za czystość i obsługę makabrycznie :nie: co przy niedzieli jest naprawdę błysk bo i ludzi niedużo śmiech na slai aż Kr był wzburzony :#)

jagodak - 2012-04-16, 21:48

No niestety takie wyniki pokazują, że JMD pracuje ze słabą firmą prowadzącą badania TK. Firmy z dużym doświadczeniem i renomą, zatrudniają TK którzy przechodzą specjalne szkolenia na temat przeprowadzania audytów, dzięki czemu są profesjonalni i obiektywni. Niestety mało jet takich firm i cenią oni swoje usługi. Natomiast większość firm zatrudnia ludzi z ulicy, nie sprawdzając ich kompetencji, ani tego dlaczego takie audyty chcą prowadzić. I potem wychodzą takie kwiatki.
gregori0708 - 2012-04-18, 15:14

jagodak napisał/a:
No niestety takie wyniki pokazują, że JMD pracuje ze słabą firmą prowadzącą badania TK. Firmy z dużym doświadczeniem i renomą, zatrudniają TK którzy przechodzą specjalne szkolenia na temat przeprowadzania audytów, dzięki czemu są profesjonalni i obiektywni. Niestety mało jet takich firm i cenią oni swoje usługi. Natomiast większość firm zatrudnia ludzi z ulicy, nie sprawdzając ich kompetencji, ani tego dlaczego takie audyty chcą prowadzić. I potem wychodzą takie kwiatki.



dokładnie...ile jest ogłoszeń w necie że zatrudnią właśnie takie osoby....porażka.... :bu: :bu: :bu:

tklient - 2012-04-19, 04:58

byleby tylko mało kasy wydać :)
gregori0708 - 2012-04-20, 09:05

mało kasy na audyty mało kasy na premie....no co w końcu kryzys mamy nie :) :) :) ;]
Anonymous - 2012-05-14, 06:12

TK to ściema! może i ktoś taki jest nie wiem, ale u nas dziwnym trafem nie mamy premii wtedy gdy są bony, paczki itp. dlaczego? bo przecież trzeba mniej dać żeby zaoszczędzić.. kiedyś nie było premii i TK i było dobrze, a teraz głupoty upodlające kasjerów... najlepiej niech nam coś w kręgosłupach przeskoczy przy ciągłym odwracaniu się od towaru i mówieniu DZIEŃ DOBRY MOŻE LASECZKĘ?

[ Dodano: 2012-05-14, 07:14 ]
a czy informują was który kasjer rzekomo wpadł po wizycie TK?

[ Dodano: 2012-05-14, 07:22 ]
u nas kasjerka ostatnio dowiedziała się od KR że o premii w czerwcu może sobie pomarzyć bo trafiła na głuchego TK i nie dosłyszał jak go wita, a jestem pewien, że powiedziała regułkę bo pracuje już kilka lat i weszło jej to w nawyk nawet pytanie o reklamówkę gdzie teraz już nie jest to wymagane. i jak tu cokolwiek udowodnić?

portofino - 2012-07-30, 15:01

Nie sądzę, żeby fałszowano wyniki w firmie badawczej, a to z tego powodu, że po wysłaniu raportu, nie ma możliwości skorygowania go. Raport po ocenie trafia do Biedronki.
Kilkukrotnie nie zgadzałem się z wystawioną oceną za audyt. Np. obniżenie oceny, albo uwaga o zbyt emocjonalne komentarze.
Jeżeli ktoś zmienia wyniki, to tylko w firmie, bo agencji badawczej na tym nie zależy czy sklep jest dobrze oceniony czy źle. Pieniądze dostaje za dobrze przeprowadzony audyt i poprawnie napisany raport, czyli stylistycznie i gramatycznie poprawny, zawierający merytoryczne uwagi i spostrzeżenia.

Color_Angel - 2012-08-06, 15:08

Ciut pojęłam zasady tk w biedronce, ale przywykłam, że wynik ma się równać 95-100% i jak ta biedronka, w której pracowałam dostała 85% i uśmiech to byłam deko zdziwiona. Ogólnie pomysł tk jest denny i tyle. Przyjdzie jakiś niezadowolony z życia facet np, co mu zona nie dała i wszystko będzie mu nie pasowało. Kiedyś jak pracowałam na stacji paliw, jeden napisał, że pojemnik na mydło był brudny, tak samo i tu może napisać, że kasjer nie powiedział "zapraszam ponownie" a tak dla złośliwości. Albo wypisują, że trawnik był zarośnięty a na terenie nie ma czegoś takiego :yeah:
JULAJULA - 2012-08-06, 15:58

tajemniczy to jest niestety ściema, nie mówię, że zawsze ale w tym miesiącu akurat u nas tak. nie miała identyfikatora śmieszne, bo nim trzeba się do kasy logować
mercuwichura - 2012-08-06, 20:59

może durny TK widział klienta w zielonej koszule bez identyfikatora, ale że był naje... ny pomyślał iż to pracownik
etaba - 2012-08-06, 22:12

Pracownik mógł dopiero iść do biura się zalogować- nie musiał mieć przypiętego identyfikatora i też nie powinien być oceniany. Tylko takie wytłumaczenie przychodzi mi do głowy.
JULAJULA - 2012-08-07, 10:25

przez socjal idziemy do biura się logować. wcześniej nikt nie ma prawa wyjść na sklep. później dostaje kasetke i musi mieć identyfikator bo inaczej się nie zaloguje. możemy sobie tylko gdybać co mu do głowy przyszło
nn79 - 2012-08-07, 16:00

Może kasjer miał identyfikator zaczepiony dość nisko (widuję czasem takich) i gdy siedział na kasie to zasłaniała go kasetka.
agaF - 2012-08-07, 17:27

być może i tak było, ale nn79 skoro u Ciebie jednak oczka nie zawiodły i zauważyłaś/ eś niżej ten identyfikator to niech TK następnym razem włoży większe bryle... hehehe


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group