To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje

MalaAsia - 2019-07-07, 11:37

renatan, tak, nie przyjmuje się na zwroty ogólnie mówiąc elektroniki

"Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie za wyjątkiem następujących artykułów:(...)
Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych"

https://www.biedronka.pl/...lepie-biedronka

Anonymous - 2019-07-07, 12:11
Temat postu: kaucja za butelke
A może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z zwrotem butelek ? bo kaucja za butelke harnaś nalicza się w wysokości 0,50 gr a jak zrobić potem zwrot za butelke? czy wogóle jest taka możliwość u nas w biedronce?
renatan - 2019-07-07, 14:02

MalaAsia ok i tu jest pies pogrzebany ...pisze jak byk
mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych
i dalej za wyjatkiem
ale chodzi o nieprzyjmowanie pełnowartościowych a co z uszkodzonymi/zepsutymi ? co z gwarancją ???

Anonymous - 2019-07-07, 14:34
Temat postu: Re: kaucja za butelke
PYSPYS napisał/a:
A może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z zwrotem butelek ? bo kaucja za butelke harnaś nalicza się w wysokości 0,50 gr a jak zrobić potem zwrot za butelke? czy wogóle jest taka możliwość u nas w biedronce?


Jest. Na przycisku SKUP OPAKOWAŃ. Lub drzewko produktów i tam przycisk "przyjęcie opakowań zwrotnych". Sęk w tym że drukuje się podobno bon rabatowy który klient może wykorzystać na zakupy. Tego akurat nie przerabiałem (zwrotu kaucjonowanych butelek i wydawania vouchera) więc nie umiem się wypowiedzieć.

MalaAsia - 2019-07-07, 16:04

renatan, jako reklamację możesz oddać, jeśli jest uszkodzony i jeśli masz dowód zakupu, wybierasz wtedy czy z tytułu rękojmi czy gwarancji i czego się domagasz, zwrotu gotówki, naprawy, czy obniżenia ceny
renatan - 2019-07-07, 20:16

ok :)
tak tez chciałam zrobic ale nawet jak twierdziłam że uszkodzony jet pen to pani nie chce przyjąć

MalaAsia - 2019-07-07, 21:14

renatan napisał/a:
ok :)
tak tez chciałam zrobic ale nawet jak twierdziłam że uszkodzony jet pen to pani nie chce przyjąć


jak nie chce przyjąć to pozostaje tel do BOK
800 080 010* (z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00** (z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
albo mail bok@biedronka.eu do BOK - biura obsługi klienta, bo nawet jak na sklepie przyjmie to sprawa i tak trafia do nich

marta1 - 2019-07-08, 09:28

MalaAsia, ale jesteś obryta ;-) , co świadczy o tym że nowa funkcja jest bardzo potrzebna w firmie
sorki za off top :-P ale nie mogłam nie zauważyć ;-)

MalaAsia - 2019-07-08, 10:17

marta1 napisał/a:
MalaAsia, ale jesteś obryta ;-) , co świadczy o tym że nowa funkcja jest bardzo potrzebna w firmie
sorki za off top :-P ale nie mogłam nie zauważyć ;-)


Dzięki Marta, ale zauważ też, że to co podałam to jedynie informacje ogólnodostępne na str Biedronki, każdy może to samo sobie znaleźć i przeczytać ... wiadomo nie każdemu chce się szukać informacji, jak można pomóc, to czemu nie

marta1 - 2019-07-08, 10:30

moje spostrzeżenie bardziej dotyczyło profesjonalnego podejścia do klienta ;-)
MalaAsia - 2019-07-08, 11:05

marta1 napisał/a:
moje spostrzeżenie bardziej dotyczyło profesjonalnego podejścia do klienta ;-)

ach jeśli tak to odbierasz, to dziękować dziękować :serce:

Anonymous - 2019-07-08, 13:31

No no, niech nie przyjmują :-D zaraz będzie kolejny karny quiz dla klientów xD
marta1 - 2019-07-08, 14:53

Larrikol, przydałby się taki karny quiz dla pracowników :-D
MalaAsia - 2019-07-08, 23:37

marta1, Larrikol, karny czy nie karny na pewno przydałby się test dla pracowników z takiej wiedzy, bo to są rzeczy które nieużywane wylatują z głowy ... byłam zwolenniczką testów z kodów i żałuję że ich już nie ma, ze świeżych też jest raz po szkoleniu a po roku nikt nie pamięta co do chłodni ma a co nie może wjechać, tak samo z mtd czy terminami ... jakyśmy raz na kwartał jakiś teścik robili to by bardziej zależało żeby utrwalić sobie
Mik - 2019-08-03, 22:45

Witam, a czy można wymienić kawę, lub zwrócić, żeby kupić nową ?
Kupiłem kawę Jacobs (w słoiczku, nieotwarta, zaklejona), tylko przypadkiem wziąłem rozpuszczalną zamiast nie-rozpuszczalną, a takiej nie pijam. W pośpiechu się pomyliłem. Jak to jest z kawą ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group