To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - tajemniczy klient

siwek - 2012-02-14, 09:35

to już zaczyna być chore
jonka - 2012-02-15, 15:37

jak to do widzenia? :szczena: To mamy to w krokach kasjera,albo w nowej książce? :regulamin:
gregori0708 - 2012-02-15, 16:52

#jonka było ostatnio miesięczne spotkanie i teraz sa nowe zasady takie jak dzień dobry w pierwszej aleji i do widzenia poza linia kasy....czyste kosze czy tez nawet ochrona ma zasady nowe tylko nas za nich nie oceniaa :bu:
pracownik - 2012-02-15, 16:56

Za liniami kas to ochrona ma mówic do widzenia ale nie jest to w scenariuszu punktowane.
gregori0708 - 2012-02-16, 05:20

my rowniez mamy mowic.
biedronkaaa - 2012-02-17, 12:13

mój ochroniarz mówi zawsze dzień dobry za kasami :)
"dzień dobry pan/i pozwoli ze mną do biura" :D

mercuwichura - 2012-02-17, 12:25

DOBRE... :em29: :D :em29:
Tribalek - 2012-02-17, 20:50

u nas w zarach mamy wrazenie ze wyniki klienta sa mocno naciagane,pamietajcie ze do premii liczy sie takze ogolny utarg,ilosc strat i klient i zauwazylismy ze jak mamy super utargi i male straty to klient wynosi 80 pare procent a jak z dwoma pierwsyzmi gorzej to klient 100% tak jakby ustalili sobie jakis "prog" ktorego trzeba sie trzymac jak w jednym dobrze to w drugim upier...i tak non stop:)

[ Dodano: 2012-02-17, 20:52 ]
to "dzien dobry" w pierwszej aleji to juz przegiecie ale wyraznie napisano ze "przy kontakcie wzrokowym" wiec u nas wszyscy jak pracuja na pierwszej aleji to strasznie wpatrzeni sa w polki,koszyki czy co tam robia-nigdy na wysokosci twarzy ludzi:)

juta82 - 2012-03-11, 17:50

[quote="Bartosz"]Tajemniczy klient powinien być juz 2 razy, przynajmniej u mnie w biedronce juz był.
Pierwszym razem dostaliśmy ku zaskoczeniu az 98% :D ale drugim juz troche mniej...
Osobiście uważam, że tajemniczy klient może sobie pojść na łatwizne i po skreślać w ciemno punkty za sklep i za kasy^^
a wy co myslicie na temat tajemniczego klienta?[/quo

[ Dodano: 2012-03-11, 17:51 ]
juta82, tajemniczy to jedna wielka sciema

mercuwichura - 2012-03-11, 21:41

U nas tk 100% -premii nie ma ,bo wysokie pl , a jak tk 72% i pl spoko to premia jest , co z tego jak marna.Coś w tym jest. Nigdy nie wyrobiliśmy premii przy wysokim tk, a prawie zawsze przy kiepskim%tk.
magdola - 2012-04-05, 17:52

A ja słyszałam od stażysty, ze oni tez robią za TK...
Diablica840918 - 2012-04-06, 10:46

do widzenia poza linia kas :) musi mówic pracownik ochrony a nie pracownicy sklepu
tklient - 2012-04-06, 11:31

Diablica840918, zgadza się, ale nie jest to brane pod ogólny % wyników :)
anusia75 - 2012-04-06, 12:51

a my na wysokoobrotowym znów mieliśmy 100-kę :em29:
DecadancE - 2012-04-06, 13:01

Podobnie u mnie #anusia :)
Tylko czekać jaka wypłata będzie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group