Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
siwek - 2012-02-14, 09:35
to już zaczyna być chore
jonka - 2012-02-15, 15:37
jak to do widzenia? To mamy to w krokach kasjera,albo w nowej książce?
gregori0708 - 2012-02-15, 16:52
#jonka było ostatnio miesięczne spotkanie i teraz sa nowe zasady takie jak dzień dobry w pierwszej aleji i do widzenia poza linia kasy....czyste kosze czy tez nawet ochrona ma zasady nowe tylko nas za nich nie oceniaa
pracownik - 2012-02-15, 16:56
Za liniami kas to ochrona ma mówic do widzenia ale nie jest to w scenariuszu punktowane.
gregori0708 - 2012-02-16, 05:20
my rowniez mamy mowic.
biedronkaaa - 2012-02-17, 12:13
mój ochroniarz mówi zawsze dzień dobry za kasami
"dzień dobry pan/i pozwoli ze mną do biura" :D
mercuwichura - 2012-02-17, 12:25
DOBRE... :D
Tribalek - 2012-02-17, 20:50
u nas w zarach mamy wrazenie ze wyniki klienta sa mocno naciagane,pamietajcie ze do premii liczy sie takze ogolny utarg,ilosc strat i klient i zauwazylismy ze jak mamy super utargi i male straty to klient wynosi 80 pare procent a jak z dwoma pierwsyzmi gorzej to klient 100% tak jakby ustalili sobie jakis "prog" ktorego trzeba sie trzymac jak w jednym dobrze to w drugim upier...i tak non stop:)
[ Dodano: 2012-02-17, 20:52 ]
to "dzien dobry" w pierwszej aleji to juz przegiecie ale wyraznie napisano ze "przy kontakcie wzrokowym" wiec u nas wszyscy jak pracuja na pierwszej aleji to strasznie wpatrzeni sa w polki,koszyki czy co tam robia-nigdy na wysokosci twarzy ludzi:)
juta82 - 2012-03-11, 17:50
[quote="Bartosz"]Tajemniczy klient powinien być juz 2 razy, przynajmniej u mnie w biedronce juz był.
Pierwszym razem dostaliśmy ku zaskoczeniu az 98% :D ale drugim juz troche mniej...
Osobiście uważam, że tajemniczy klient może sobie pojść na łatwizne i po skreślać w ciemno punkty za sklep i za kasy^^
a wy co myslicie na temat tajemniczego klienta?[/quo
[ Dodano: 2012-03-11, 17:51 ]
juta82, tajemniczy to jedna wielka sciema
mercuwichura - 2012-03-11, 21:41
U nas tk 100% -premii nie ma ,bo wysokie pl , a jak tk 72% i pl spoko to premia jest , co z tego jak marna.Coś w tym jest. Nigdy nie wyrobiliśmy premii przy wysokim tk, a prawie zawsze przy kiepskim%tk.
magdola - 2012-04-05, 17:52
A ja słyszałam od stażysty, ze oni tez robią za TK...
Diablica840918 - 2012-04-06, 10:46
do widzenia poza linia kas musi mówic pracownik ochrony a nie pracownicy sklepu
tklient - 2012-04-06, 11:31
Diablica840918, zgadza się, ale nie jest to brane pod ogólny % wyników
anusia75 - 2012-04-06, 12:51
a my na wysokoobrotowym znów mieliśmy 100-kę
DecadancE - 2012-04-06, 13:01
Podobnie u mnie #anusia
Tylko czekać jaka wypłata będzie
|
|
|