To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków"

marta1 - 2016-11-13, 15:36

pacynka, jeśli ten świstek to voucher to tak i potrzebna jest do tego zarejestrowana karta , tylko musisz wiedzieć że voucher drukuje się nie dlatego że zabrakło naklejek tylko po to żeby zachęcić klienta do rejestracji karty lojalnościowej .
pacynka - 2016-11-13, 18:08

marta1 napisał/a:
pacynka, jeśli ten świstek to voucher to tak i potrzebna jest do tego zarejestrowana karta , tylko musisz wiedzieć że voucher drukuje się nie dlatego że zabrakło naklejek tylko po to żeby zachęcić klienta do rejestracji karty lojalnościowej .


Nie chodzi o voucher, tylko o to, że gdy zabraknie naklejek na sklepie drukuje się świstek, że otrzymalbys np 3 naklejki, i podobno można je odebrać na innych biedronkach. Ostatnia chciałam odebrać zaległe, ale zks oznajmiła, wymiany można dokonać tylko tam skąd jest wydruk. Czy to prawda?

moli - 2016-11-13, 18:24

Otrzymałbyś pojawia się wtedy gdy wyskajuje komunikat: Czy klient zbiera naklejki? Jak ktoś naciśnie C to wtedy pojawia się taki komunikat. ale tam nie ma żadnego kodu ani nic...
Odaaaa - 2016-11-13, 18:46

My wydajemy naklejki z innego sklepu
marta1 - 2016-11-14, 09:57

przyznam się że nie wiem o czym piszecie , słyszałam że były takie sytuacje że na sklepach brakowało naklejek ale sądziłam że to przypadki sporadyczne i niepowtarzalne bo tu ewidentnie ktoś czegoś nie dopilnował , a co do tych małych "świstków" które nie są voucherami to one drukują się do paragonu jako potwierdzenie że klient odebrał daną ilość naklejek i jak teraz odróżnić na jego podstawie kto dostał a kto nie dostał ?? Mam nadzieję że ta akcja nie będzie miała ciągu dalszego bo jedyne co tu można dostać to pomieszania z poplątaniem :D .
to co ? może zaczniemy małe podsumowanie ;) tej wielkiej akcji :D , poproszę o plusy i minusy :)

pacynka - 2016-11-14, 10:31

marta1 napisał/a:
a co do tych małych "świstków" które nie są voucherami to one drukują się do paragonu jako potwierdzenie że klient odebrał daną ilość naklejek i jak teraz odróżnić na jego podstawie kto dostał a kto nie dostał ?? Mam nadzieję że ta akcja nie będzie miała ciągu dalszego bo jedyne co tu można dostać to pomieszania z poplątaniem :D


Jak to jak odróżnić? Jest różnica miedzy "otrzymałeś 5 naklejek" a "otrzymałbyś 5 naklejek". W mojej pobliskiej biedrze takie papierki drukuja sie, gdy zabraknie naklejek, aby później je odebrac w innym sklepie lub poczekać, aż doślą.

marta1 - 2016-11-14, 10:38

"otrzymałbyś " drukuje się wtedy gdy klient nie ma karty i zaraz po drukuje się voucher , u mnie sie tak drukuje -.- , chociaż już sama nie wiem :D :D wychodzą kilometry tych paragonów ile to człowiek czasu traci :D , zanim wydrukuje się cała taśma można by obsłużyć dwóch albo i trzech klientów , co za niepotrzebne siedzenie na kasie :D , gdzie tu produktywność ? :D gdzie ranking skanowania ? ;) , gdzie praca na sklepie ? , już nie wspomnę o kolejkach tak długich jak te paragony :P
Joanna26 - 2016-11-14, 11:06

Papierek "otrzymałbyś" drukuje się w momencie kiedy klient nie chce naklejek i jest to tylko zwykła informacja a nie coś co upoważnia do odbioru naklejek w innej biedronce.
MarcinL - 2016-11-14, 12:51

marta1, ciesz się że Biedronka nie wymyśliła tego co Lidl ostatnio (zwroty) ;)

Dla mnie jako klienta największą zaletą jest to że robiąc normalne zakupy (i nie przepłacając, a czasem nawet oszczędzając na promocjach), można otrzymać fajną maskotkę i to nie po kilku miesiącach czy latach jak w innych programach lojalnościowych, a już po miesiącu-dwóch. Bez problemy uzbierałem naklejek na dwa darmowe świeżaki. W Auchan robiąc podobne zakupy przez cały rok uzbierałem 2,89 zł. Buhahahaha. :yeah:

Druga rzecz - dzieciaki miały frajdę ze zbierania naklejek.

Jakiejś znaczącej różnicy w czasie obsługi na kasach nie zauważyłem. Czasem autoryzacja karty płatniczej trwa dłużej niż obsługa tych naklejek.

Największa wada to brak wyboru maskotek w tej chwili. Dzieci nie mogą wziąć tego na co czekały, albo biorą co aktualnie jest. Trochę to smutne.
Dziś byłem rano na zakupach i w lokalnej Biedronce nie ma ani jednego świeżaka, dostawa była w środę po południu a piątek był dniem wolnym. Poszły nawet pomidory i marchewki.

Po drugie, boję się że Biedronka po zyskaniu większej rzeszy lojalnych klientów zacznie podnosić ceny.

marta1 - 2016-11-14, 12:54

MarcinL, czyli Ty jako klient jesteś zadowolony ? ;)
a udało Ci się wreszcie zarejestrować kartę ?

pacynka - 2016-11-14, 13:14

Joanna26 napisał/a:
Papierek "otrzymałbyś" drukuje się w momencie kiedy klient nie chce naklejek i jest to tylko zwykła informacja a nie coś co upoważnia do odbioru naklejek w innej biedronce.

Widocznie nie zabrakło Wam naklejek i nie drukowała sie taka informacja. Mnie taka sytuacja spotkała drugi raz.... :bu:

Joanna26 - 2016-11-14, 14:54

Taka informacja drukuje się z każdym razem jeśli wciśniesz że klient nie chce naklejek. Gdyby ktoś chciał ode mnie naklejki i pokazał mi taki papierek to nie wydałabym ich z prostego powodu że nie ma możliwości z ich rozliczeniem. Jeśli chodzi o brak naklejek to u nas w takiej sytuacji rejonowy przewozi naklejki ze sklepu gdzie mają ich więcej.
biedronka1477 - 2016-11-14, 15:04

Jak miałby dostać naklejki w późniejszym terminie to powinna być informacja otrzymasz
MarcinL - 2016-11-14, 15:52

marta1 napisał/a:
MarcinL, czyli Ty jako klient jesteś zadowolony ? ;)
a udało Ci się wreszcie zarejestrować kartę ?


Miałem w końcu 6 może 7 kart, już nie chciałem opisywać wszystkich perypetii ;)
W końcu udało mi się dodzwonić na infolinię i zarejestrowałem kartę telefonicznie.
Co ciekawe kolejne dwie (inne, z innymi numerami, nie te odrywane) też "zarejestrowałem" telefonicznie, ale nigdy nie stały się aktywne w systemie i nic więcej nigdy z nimi nie udało się zrobić... Po prostu jakaś masakra. Ostatecznie się poddałem, jedna "karta" to i tak 3 karty.

Ale zakładam że to tylko ja miałem pecha, i to była jakaś czarna seria. ;)
Ogólnie jestem zadowolony. :)

marta1 - 2016-11-14, 15:58

nie byłeś jedyny , wielu klientów zgłaszało "niemoc" przy próbach rejestracji :D
mimo wszystko fajnie poczytać pozytywny komentarz od klienta :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group