To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - tajemniczy klient

Blondi86 - 2012-02-08, 12:29

pinoczet, O masakra... ktoś chyba żadnego kroku obsługi klienta nie zastosował...
iwonek - 2012-02-08, 13:23

muszę powiedzieć że naprawdę popłyneliście zTk :regulamin:
anusia75 - 2012-02-08, 14:39

:klotnia: nie chciałabym być na miejscu takiego pracownika :regulamin:

a Wam nie zazdroszczę współpracownika ;(

[ Dodano: 2012-02-08, 14:40 ]
szczere kondolencje :szczena: :0

mercuwichura - 2012-02-08, 17:39

a myślałem ,że nas długo nikt nie pobije(my42 w tym obsługa8,1)a tu...GRATULACJE!!! Ani po wypłatę nie chce się iść,bo za wiele tego nie będzie.

[ Dodano: 2012-02-08, 17:43 ]
Mieliście pewnie tego samego pajaca co my,musiał mieć trudny dzień lub dzieciństwo?

girl - 2012-02-08, 21:06

tk to ściema
pinoczet - 2012-02-08, 22:42

masakra zawsze 100% a teraz to jakied przegiencie!! a liczyłam na premie bo kase potrzebuje !!
Anonymous - 2012-02-08, 22:49

Czemu nie dopuszczacie do siebie mysli, ze moze naprawde bylo tego dnia kiepsko? Rozni sa ludzie, i mogl wam trafic sie ktos baaaardzo skrupulatny.
vitalyzd - 2012-02-09, 00:13

U mnie 100% TK :D , pomimo maszyny która nadaje się na śmieci :] KR powiedział by to zgłaszać (nowy KR) lecz powiedział co wiedział bo sytuacja trwa od ponad 2miesięcy :] Ja planuje rozwalić tą maszynę i to zgłosić ;P tylko nie mam pomysłu jak rozwalić drugi akumulator;P mopy... i tak z nich korzystamy ale jakoś pomysłowość kierowników w sklepie pozwala by "jakoś " to funkcjonowało:] Wczoraj umyłem podłogę na 1 alei wieczorem a za 10minut KR i KO : P ale cisza nic nie mówili że brudno. Cóż szkoda słów.
kas - 2012-02-09, 16:25

doszły dodatkowe pytania w Ankiecie TK. Znajdą się w niej od marca. Między innymi o :
- "dzień dobry" w pierwszej alcejce :bu: z kontaktem wzrokowym :eee:
- czy pracownik używa prawidłowo wózka elektrycznego :eee:
- czy pracownik ochrony zachowuje się prawidłowo
- bardziej rygorystycznie odnośnie koszyków - czy nie ma okruchów,plam itd
- pracownik poza linią kas żegna klienta "do widzenia"

reszta mi umknęła :/

pracownik - 2012-02-09, 16:55

Co ciekawe czy tk też będzie miał szkolenie na wózek aby ocenic prawidłowośc używania,a ochrona na bank już nie będzie stała za linią kas aby miec z głowy.W podręczniku kasjera są napisane osoby która sporządziła daną procedure i zatwierdziła może zaprosic trzeba te osoby,aby pokazały że można wszystko ogarnąc przy sobocie rano na sklepie wysokoobrotowym.
anusia75 - 2012-02-09, 21:01

zgadzam się z tobą ,bo łatwo układać procedury tylko czy taki pomysłodawca ma pojęcie czy one zawsze są wykonalne
jeszcze trochę a każą nam stać przed sklepem i kłaniać sie nisko i dzieńdobrować :bu:

pinoczet - 2012-02-09, 22:55

takie osoby zapraszamy na sklepy:)
aby zobaczyły jak sie pracuje:)

pracownik - 2012-02-09, 22:58

Jestem za.
flatron - 2012-02-13, 19:26

kas napisał/a:
doszły dodatkowe pytania w Ankiecie TK. Znajdą się w niej od marca. Między innymi o :
- "dzień dobry" w pierwszej alcejce :bu: z kontaktem wzrokowym :eee:
- czy pracownik używa prawidłowo wózka elektrycznego :eee:
- czy pracownik ochrony zachowuje się prawidłowo
- bardziej rygorystycznie odnośnie koszyków - czy nie ma okruchów,plam itd
- pracownik poza linią kas żegna klienta "do widzenia"

res

zta mi umknęła :/


A co nas obchodzi jak się zachowuje ochrona to my mamy go pilnować.A jak pies się zesra za rogiem to też nasza wina .To wszystko po to żeby nas uziemić .A w reklamach robią z siebie idealną firmę

[ Dodano: 2012-02-13, 19:30 ]
pracownik napisał/a:
Jestem za.


Niech się wykarzą i zobaczą jak się pracuje w trzy osoby na zmianie w sklepie wysokoobrotowym

pracownik - 2012-02-13, 19:35

Poprostu trzeba będzie coś z tym zrobic.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group