Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
Blondi86 - 2012-02-08, 12:29
pinoczet, O masakra... ktoś chyba żadnego kroku obsługi klienta nie zastosował...
iwonek - 2012-02-08, 13:23
muszę powiedzieć że naprawdę popłyneliście zTk
anusia75 - 2012-02-08, 14:39
:klotnia: nie chciałabym być na miejscu takiego pracownika
a Wam nie zazdroszczę współpracownika ;(
[ Dodano: 2012-02-08, 14:40 ]
szczere kondolencje :0
mercuwichura - 2012-02-08, 17:39
a myślałem ,że nas długo nikt nie pobije(my42 w tym obsługa8,1)a tu...GRATULACJE!!! Ani po wypłatę nie chce się iść,bo za wiele tego nie będzie.
[ Dodano: 2012-02-08, 17:43 ]
Mieliście pewnie tego samego pajaca co my,musiał mieć trudny dzień lub dzieciństwo?
girl - 2012-02-08, 21:06
tk to ściema
pinoczet - 2012-02-08, 22:42
masakra zawsze 100% a teraz to jakied przegiencie!! a liczyłam na premie bo kase potrzebuje !!
Anonymous - 2012-02-08, 22:49
Czemu nie dopuszczacie do siebie mysli, ze moze naprawde bylo tego dnia kiepsko? Rozni sa ludzie, i mogl wam trafic sie ktos baaaardzo skrupulatny.
vitalyzd - 2012-02-09, 00:13
U mnie 100% TK :D , pomimo maszyny która nadaje się na śmieci KR powiedział by to zgłaszać (nowy KR) lecz powiedział co wiedział bo sytuacja trwa od ponad 2miesięcy Ja planuje rozwalić tą maszynę i to zgłosić ;P tylko nie mam pomysłu jak rozwalić drugi akumulator;P mopy... i tak z nich korzystamy ale jakoś pomysłowość kierowników w sklepie pozwala by "jakoś " to funkcjonowało:] Wczoraj umyłem podłogę na 1 alei wieczorem a za 10minut KR i KO : P ale cisza nic nie mówili że brudno. Cóż szkoda słów.
kas - 2012-02-09, 16:25
doszły dodatkowe pytania w Ankiecie TK. Znajdą się w niej od marca. Między innymi o :
- "dzień dobry" w pierwszej alcejce z kontaktem wzrokowym :eee:
- czy pracownik używa prawidłowo wózka elektrycznego :eee:
- czy pracownik ochrony zachowuje się prawidłowo
- bardziej rygorystycznie odnośnie koszyków - czy nie ma okruchów,plam itd
- pracownik poza linią kas żegna klienta "do widzenia"
reszta mi umknęła
pracownik - 2012-02-09, 16:55
Co ciekawe czy tk też będzie miał szkolenie na wózek aby ocenic prawidłowośc używania,a ochrona na bank już nie będzie stała za linią kas aby miec z głowy.W podręczniku kasjera są napisane osoby która sporządziła daną procedure i zatwierdziła może zaprosic trzeba te osoby,aby pokazały że można wszystko ogarnąc przy sobocie rano na sklepie wysokoobrotowym.
anusia75 - 2012-02-09, 21:01
zgadzam się z tobą ,bo łatwo układać procedury tylko czy taki pomysłodawca ma pojęcie czy one zawsze są wykonalne
jeszcze trochę a każą nam stać przed sklepem i kłaniać sie nisko i dzieńdobrować
pinoczet - 2012-02-09, 22:55
takie osoby zapraszamy na sklepy:)
aby zobaczyły jak sie pracuje:)
pracownik - 2012-02-09, 22:58
Jestem za.
flatron - 2012-02-13, 19:26
kas napisał/a: | doszły dodatkowe pytania w Ankiecie TK. Znajdą się w niej od marca. Między innymi o :
- "dzień dobry" w pierwszej alcejce z kontaktem wzrokowym :eee:
- czy pracownik używa prawidłowo wózka elektrycznego :eee:
- czy pracownik ochrony zachowuje się prawidłowo
- bardziej rygorystycznie odnośnie koszyków - czy nie ma okruchów,plam itd
- pracownik poza linią kas żegna klienta "do widzenia"
res
zta mi umknęła |
A co nas obchodzi jak się zachowuje ochrona to my mamy go pilnować.A jak pies się zesra za rogiem to też nasza wina .To wszystko po to żeby nas uziemić .A w reklamach robią z siebie idealną firmę
[ Dodano: 2012-02-13, 19:30 ]
pracownik napisał/a: | Jestem za. |
Niech się wykarzą i zobaczą jak się pracuje w trzy osoby na zmianie w sklepie wysokoobrotowym
pracownik - 2012-02-13, 19:35
Poprostu trzeba będzie coś z tym zrobic.
|
|
|