To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków"

żuczek1 - 2016-11-02, 11:35

U nas jak nie działał system nie wydawaliśmy naklejek i basta :) a klientów z pytaniami kierowaliśmy do BOK :)
robalna6 - 2016-11-02, 12:54

owadzik2 napisał/a:
robalna6 napisał/a:
MalaAsia napisał/a:
To działa też drugą str, gdy robiłam prywatnie zakupy nie działało połączenie z serwerem, koleżanka dała mi więc mniej więcej kilka naklejek, ja się nie burzyłam, że za mało, bo wiem jak to jest być w jej syt i nie będę robić rabanu o głupie naklejki, ale zwykły klient miałby podstawy, żeby się burzyć, bo kupuje coś wg gazetki, żeby dostać więcej naklejek a tu niemiła niespodzianka :(


A to koleżanka nie umie dodawać? Myślałem, że jest, to elementarna część procesu kształcenia od pierwszych klas obowiązkowych, zakładając, że ktoś nie kwapił się pójść "troszeczkę" dalej :D


A Ty pamietasz wszystkie produkty oznaczone dodatkowymi punktami?


Podobnie jak zapamiętywanie do pięciu :D

marta1 - 2016-11-02, 15:52

robalna6, a co tu ma do rzeczy zapamiętywanie do pięciu ? -.- masz jakąś tajną metodę ? Podziel się swoją wiedzą "która poszła dalej" na forum :D
robalna6 - 2016-11-02, 18:07

marta1 napisał/a:
robalna6, a co tu ma do rzeczy zapamiętywanie do pięciu ? -.- masz jakąś tajną metodę ? Podziel się swoją wiedzą "która poszła dalej" na forum :D


Napisz mi droga koleżanko w którym miejscu napisałem jakoby moja wiedza miała iść dalej?
Zarazem myślę, że jeśli owe produkty zmieniają się co tydzień, to nie jest jakimś strasznym trudem zapamiętanie ich w razie, problemów z wydawaniem naklejek, że nie wspomnę już o spojrzeniu na plakat wiszący nad kasami, jeśli ktoś takowe problemy miałby.

marta1 - 2016-11-02, 18:51

po Twoim wpisie o elementarnym kształceniu i zapamiętywaniu do pięciu (nadal nie wiem dlaczego do pięciu) uznałam że jesteś "troszeczkę" dalej niż my z wiedzą :P , bo przecież nie wystarczy zapamiętać jakie produkty dają dodatkowy punkt , jeśli jesteś w stanie policzyć i wydać prawidłową ilość naklejek do rachunku ...powiedzmy 120zł to szacun ale nie sądzę :) , więc Twój komentarz : "a to koleżanka nie umie dodawać"? jest chyba nie w porządku
MalaAsia - 2016-11-03, 09:53

marta1 napisał/a:
jeśli jesteś w stanie policzyć i wydać prawidłową ilość naklejek do rachunku ...powiedzmy 120zł to szacun ale nie sądzę :) , więc Twój komentarz : "a to koleżanka nie umie dodawać"? jest chyba nie w porządku


rachunek był wyższy niż 120 zł a nie wystarczy znać owe premiowane naklejką produkty, należałoby podliczyć czy było ich na 10 zł lub wielokrotność dychy uprawniające do dodatkowej naklejki, może ktoś ma w głowie taki kalkulator i może się czuć super mądrym nieomylnym jak robalna6, ja tego od koleżanki nie wymagałam, mimo, ze do pięciu z pewnością ona dodawać umie :) wolę okazywać ludziom wyrozumiałość i szacunek niż poniżać za liczenie i wydawanie jakichś głupich naklejek :)
swoim postem chciałam tylko zwrócić uwagę na to, że te zawiechy na kasach są kłopotliwe i dla kasjerów i dla klientów :)

brodacz1989 - 2016-11-04, 11:51

21 listopada premiera nowej akcji;P zacznijcie przygotowywać się mentalnie szlifujcie matematyke;P nie szukajcie problemów tam gdzie ich nie ma. Od czegos w koncu ten bok jest i niech działa w tej kwestii jak i innych problemach.
krzysieq - 2016-11-04, 14:09

Zamiast się kłócić to trochę pomyślcie czy jest warto.... masz zakupy na 120 zł były jakieś tam warzywa i karta to daj 9 naklejek. Klient się kłóci ze 10? To daj 10. Przecież i tak przy zawieszeniu będziesz ileś tam naklejek w plecy, bo je wydasz a system tego nie od liczy... Także przestańcie się w końcu odrzucać g... bo z tematu robicie syf...
marta1 - 2016-11-04, 18:22

brodacz1989, a to Ty nie wiesz jak się kończą telefony do BOKu ? na pewno nie rozwiązaniem problemu i pomocą dla pracowników :P
krzysieq, ależ to nie kłótnia ani syf jak to nazwałeś , nawet nie chodzi o ilość naklejek , przeczytaj od czego się zaczęło , tu chodzi o podejście :)

owadzik2 - 2016-11-04, 18:28

marta1 napisał/a:
brodacz1989, a to Ty nie wiesz jak się kończą telefony do BOPu ? na pewno nie rozwiązaniem problemu i pomocą dla pracowników :P


Marto, ale telefony do BOKu już kończą się inaczej :P

marta1 - 2016-11-04, 18:51

tfu :D , już się poprawiłam , dzięki owadzik2,
ale tak prawdę mówiąc czy BOP czy BOK to i tak nam nie pomoże ;)

owadzik2 - 2016-11-04, 18:56

Nam to już nic i nikt nie pomoże :P
eugenia1 - 2016-11-04, 21:28

Dziś znowu nie działał system klient zadzwonił przy mnie do bok a pan z drugiej strony powiedział że przeprasza za system bo się zepsuł a klientowi się nie należą naklejki i kasjerka nie jest niczemu winna ale pan miał minę a myślał że udupi moją kasjerkę :P
claudia76 - 2016-11-06, 15:57

O co z tym chodzi? jakoś nie w temacie jestem .^.
https://dziennikpolski.prv.pl/krakow/gang-swiezakow-znika-z-biedronki-natychmiastowo/

żuczek1 - 2016-11-06, 17:45

Ja bym tylko chciała żeby były jakieś jasne wytyczne jak mamy postępować w takich sytuacjach kiedy np. wiesza się system bo jak do tej pory panuje w tej kwestii totalny chaos :zly: jednego dnia każą nam nie wydawać naklejek kolejnym razem zmieniają zdanie i jednak mamy je wydawać no istny cyrk ;/ wszyscy totalnie zdezorientowani a obrywa się oczywiście od klientów Bogu ducha winnym kasjerom :bu:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group