Praca w Biedronce - Jakie macie różnice w utargach?
natka88 - 2017-02-01, 11:35
Powiem tak róbcie jak chcecie ale ja miałam raz tak± sytuację jako kasjer że oddawałam z kasetki 8 zł i na koniec dnia wyskoczył raport na - ok 15zł tak się wkur.... że wszysko opisałam na raporcie .... haha i teraz juz po sprawie że kasjerzy nie oddaj± kasy ze swoich kasetek !! no chyba ze chc± bo mog± sobie nadrobić ale w /w raportu nie opisuj± zaistniał±ej sytuacji
tadam - 2017-02-01, 11:49
Różnice wydaje z kasetki.W raporcie opisuje że to przez zł± cene.
Dlaczego kto¶ ma oddawać swoje prywatne pieni±dze za błędy informatyków lub systemu?
Ostatnio co tydzień nie wchodz± promocje i co tydzień trzeba komu¶ wydać różnice >:D
pchełka - 2017-02-01, 12:24
tadam otóż to!!!
marta1 - 2017-02-01, 12:56
natka88, jak to ?? mog± sobie nadrobić ??
bolka - 2017-02-01, 18:21
natka88 napisał/a: | no chyba ze chc± bo mog± sobie nadrobić ale w /w raportu nie opisuj± zaistniał±ej sytuacji | czyli co oszukuja klientow? Mniej reszty im wydaja niz sie nalezy?
brodacz1989 - 2017-02-02, 00:01
Zaczyna mnie to wszystko dziwić. Czy Wy wogole nie widzicie że parcie na te różnice zmalalo? Odstępstwa od layoutu to już norma. Liczy się prac± z procedurami i wykonany budżet.
sebcio - 2017-02-02, 05:56
Zawsze można nadrobić, a nóż się zdarzy zapomnieć wydać reszty klientowi....
MalaAsia - 2017-02-02, 15:56
sebcio napisał/a: | Zawsze można nadrobić, a nóż się zdarzy zapomnieć wydać reszty klientowi.... |
Sebcio, w jaki sposób 'nadrobić'? ¶wiadomie komu¶ za mało wydać?
DarkSide - 2017-02-02, 16:17
sebcio, Ty weĽ się puknij z takim pisaniem, kurde osobi¶cie jakbym się dowiedział gdzie pracujesz to bym zał±twił Ci zwolnienie dyscyplinarne za takie co¶ !! Znasz pkr regulaminu o działaniu celowym na szkode pracodawcy ??
olka3008 - 2017-02-02, 22:48
sebcio napisał/a: | Zawsze można nadrobić, a nóż się zdarzy zapomnieć wydać reszty klientowi.... |
nie chciala bym byc klientem w twoim sklepie :nie:
Skiter1991 - 2017-02-03, 15:47
Lepiej okradac klientów niż napisać po prostu w raporcie rozliczeniowym że roznica jest spowodowana wypłata klientom z powodu złych cenowek, to jest dopiero logika! Haha.
jjzkbmpk - 2017-02-05, 00:04
U mnie najczesciej roznice ponizej 1 zl ... Jak np nie przywiazuje uwagi do tego ile wydaje np.zle sie czuje albo mysle o tym co mam jeszcze zrobic po tym jak skasuje klienta to wychodza mi wysokie roznice tak ok 5-8 zl bez pisania raportu .. A u nas jak cena sie nie zgadza rowniez oddajemy ze swojej kasetki ale jak jest powyzej 10 zl nie z naszej winy jest to odejmowane zeby nie pisac raportu i wtedy brakuje te kilka groszy w kasetce
Skiter1991 - 2017-02-11, 11:43
jjzkbmpk napisał/a: | jest powyzej 10 zl nie z naszej winy jest to odejmowane zeby nie pisac raportu i wtedy brakuje te kilka groszy w kasetce |
Odejmowane ale z czego?
lenin264 - 2017-02-11, 21:02
brodacz1989 napisał/a: | Zaczyna mnie to wszystko dziwić. Czy Wy wogole nie widzicie że parcie na te różnice zmalalo? Odstępstwa od layoutu to już norma. Liczy się prac± z procedurami i wykonany budżet. |
Potwierdzam w styczniu raz miałem 50 zł na minusie i jeszcze 35 i 25 zł na minusie dzień po dniu i nawet nie miałem rozmowy z kierownikiem
Jakby wogóle nic się nie stało
sebcio - 2017-02-12, 00:14
Oczywi¶cie takich numerów nie robimy jak napisałem wyżej, niestety pisałem raport bo nie wchodziło bebiko, czy kto¶ na serio czyta jaka jest przyczyna raportu czy raport to raport?
|
|
|