Praca w Biedronce - test na zks
monikaryznar - 2016-05-01, 14:44
JatoJa napisał/a: | Kasjer nie reagujacy na kolejki- stosujemy zasade FUKO czyli fakty ustosunkowanie konsekwencja oczekiwania. Czyli fakt ze nie dzwoni kiedy ma 4 osobe, ustosunkowanie czyli czy zna zasady obslugi, konsekwencja niezadowolony klient, brak premii, i ze oczekujesz ze bedzie sie stosowal do zasady. Jesli sytuacja sie powtorzy, wpis w pamietnik, rozmowa z ks, potem kr lub ko.
[ Dodano: 2016-05-01, 14:44 ]
Omowic sklep na podstawie raporu operacyjnego ale nie klepiesz cyferek tylko mowisz czy sklep dobrze prosperuje czy nie. |
aha czyli masz raport i opowiadasz co dobrze w danym sklepie prosperuje co zle i co bym poprawiła
JatoJa - 2016-05-01, 15:05
Dokładnie tak
monikaryznar - 2016-05-01, 15:48
JatoJa napisał/a: | Dokładnie tak |
dziękuje za odpowedz i jeśli sobie cos jeszcze przypomnisz to bardzo prosze o podpowiedz czyli operacyjny ciężki pracownik a ohr?
madzikpl - 2016-05-02, 20:34 Temat postu: Re: Zdane
JatoJa napisał/a: | Witam. Pierwsza część ustna:
sytuacja niestandardowa zwierzęta egzotyczne, kasjer nie reagujący na kolejki co w tej sytuacji zrobisz, uszkodzony bunkier, wyliczenie premii, obchód sklepu,wybierz priorytety, brak konwojenta w elektronicznej bazie danych. Druga część ohr zmień godziny pracownikowi,wydaj wolne a następnego dnia zaplanuj 12 h, karta pracy, market,zamówienie pieczywo, 3 rodzaje o/w, estymacje. | A co z tym konwojentem co robimy proszę o pomoc
anne - 2016-05-02, 23:44
Hej
Proszę napiszcie mi ile trwają etapy szkolenia na zks?
madzikpl - 2016-05-03, 13:15
anne napisał/a: | Hej
Proszę napiszcie mi ile trwają etapy szkolenia na zks? | 1 etap 25 dni szkolenia i egzamin 2 etap 15 dni szkolenia i egzamin
Marakesz - 2016-05-03, 13:56
JatoJa napisał/a: | Zwierzęta egzotyczne: profilaktycznie musimy wykładać warzywa zawsze w rękawicach, jeśli trafi nam się egzotyczny zwierzak w kartonie to staramy się go uwięzić, najlepiej czymś ciężkim. Idziemy na magazyn, ubieramy gogle, rękawice gumowe i kurtkę i staramy się wynieść karton na magazyn. Jak ucieknie ewakuacja. Zawsze tel do kr. |
Yhy. Po moim trupie.
Ani bym nie udzielił takiej odpowiedzi a tym bardziej tak postąpił. Niech sobie sam KR gania za pająkami, wężami itp.
Jeleni se znaleźli. Ludzi bym wyprosił, usiadł wygodnie w biurze i czekał na rozwój wypadków, szczególnie na KR, który ubrałby gogle, gumowe rękawice i kijem z mopa próbował ujarzmić węża albo pająka zagonić do kartonu po bananach :lol:
woles - 2016-05-03, 19:34
Nawet jak nie zdasz to sie nic nie dzieje wiec po co to zdawać
anne - 2016-05-04, 08:12
woles napisał/a: | Nawet jak nie zdasz to sie nic nie dzieje wiec po co to zdawać |
tzn? Można przystąpić ponownie?
madzia123 - 2016-05-04, 13:12
Można przystąpić ponownie. U mnie były takie sytuacje.
Miawka - 2016-05-04, 17:16
Jest dodatkowo 5 dni szkolenia i następny egzamin
monikaryznar - 2016-05-05, 17:31
Miawka napisał/a: | Jest dodatkowo 5 dni szkolenia i następny egzamin |
czy ktos zna pytaniaz 2 etapu?
madzia123 - 2016-05-05, 18:58
Ja pamiętam tylko tyle :
- obchód sklepu, wypisać priorytety, podział między pracowników
- inwentura, jej rodzaje, jak przygotować sklep na inw.
- estymacja na wybrane ow, dlaczego takie ilości byśmy zamówili i czym się sugerujemy, co zrobimy jeśli zamówiliśmy czegoś za dużo lub za mało, jakie są czynniki które wpływają na sprzedaż, jak możemy zwiększyć sprzedaż
- przyjęcie dostawy DC, czyli to co jest w podręczniku
- sytuacje niestandardowe, tutaj może być wszsytko np : co zrobię gdy kierowca nie ma butów, nie ma wydruku temp., temp. na sklepie/magazynie jest zbyt niska/wysoka, klient zasłabł, mamy pożar na sklepie, nie ma prądu, kasjer przyszedł pijany do pracy, lodówki padły..... CZyli codzienność
- omówić raport operacyjny, bardzo dokładnie, tutaj liczy się umiejętność obliczania danych kwot/procentów
- zamówić pieczywo od piekarza, dlaczego taka ilość, do której PZ potwierdzamy, co zrobić gdy nie przyjedzie pieczywo
- wydrukować cos z OHR np jakiś raport, pasek płacowy, identyfikator
- omówić layout, co to jest, dlaczego istnieje, jak często się zmienia, co oznaczają skróty/cyfry
- harmonogram zamówień, jak go czytać, po co jest, jak wprowadzamy zmiany i w jakim czasie
- omówić raport handlowy
- grafik i bilans, różne pytania
-wydrukować i omówić mapki
- Audyt, punkty krytyczne
- zrobić zamówienie na sklepie na wybrane produkty
Coś takiego ja miałam.
madzikpl - 2016-05-06, 09:00
Ja miałam wczoraj scenki sytuacyjne kasjer nie reaguje na kolejki kasjer ma banknoty 200 zl w kasetce zasada fuko Pająk na sklepie operacyjny omówić konwój wydanie pieniędzy obchodzi sklepu 3 rekomendacje pieczywo zamówić ohr zmienić grafik nanieść absencji karta pracy czy zamknięta plan urlopów sprawdzić kontrola szkoleń bhp to wszystko co pamiętam idzie zdać powodzenia
anne - 2016-05-06, 10:45
dla mnie póki co czarna magia, własnie zaczęłam szkolenie
|
|
|