To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - test na zks

monikaryznar - 2016-05-01, 14:44

JatoJa napisał/a:
Kasjer nie reagujacy na kolejki- stosujemy zasade FUKO czyli fakty ustosunkowanie konsekwencja oczekiwania. Czyli fakt ze nie dzwoni kiedy ma 4 osobe, ustosunkowanie czyli czy zna zasady obslugi, konsekwencja niezadowolony klient, brak premii, i ze oczekujesz ze bedzie sie stosowal do zasady. Jesli sytuacja sie powtorzy, wpis w pamietnik, rozmowa z ks, potem kr lub ko.

[ Dodano: 2016-05-01, 14:44 ]
Omowic sklep na podstawie raporu operacyjnego ale nie klepiesz cyferek tylko mowisz czy sklep dobrze prosperuje czy nie.

aha czyli masz raport i opowiadasz co dobrze w danym sklepie prosperuje co zle i co bym poprawiła

JatoJa - 2016-05-01, 15:05

Dokładnie tak
monikaryznar - 2016-05-01, 15:48

JatoJa napisał/a:
Dokładnie tak

dziękuje za odpowedz i jeśli sobie cos jeszcze przypomnisz to bardzo prosze o podpowiedz czyli operacyjny ciężki pracownik a ohr?

madzikpl - 2016-05-02, 20:34
Temat postu: Re: Zdane
JatoJa napisał/a:
Witam. Pierwsza część ustna:
sytuacja niestandardowa zwierzęta egzotyczne, kasjer nie reagujący na kolejki co w tej sytuacji zrobisz, uszkodzony bunkier, wyliczenie premii, obchód sklepu,wybierz priorytety, brak konwojenta w elektronicznej bazie danych. Druga część ohr zmień godziny pracownikowi,wydaj wolne a następnego dnia zaplanuj 12 h, karta pracy, market,zamówienie pieczywo, 3 rodzaje o/w, estymacje. :yeah:
A co z tym konwojentem co robimy proszę o pomoc
anne - 2016-05-02, 23:44

Hej

Proszę napiszcie mi ile trwają etapy szkolenia na zks?

madzikpl - 2016-05-03, 13:15

anne napisał/a:
Hej

Proszę napiszcie mi ile trwają etapy szkolenia na zks?
1 etap 25 dni szkolenia i egzamin 2 etap 15 dni szkolenia i egzamin
Marakesz - 2016-05-03, 13:56

JatoJa napisał/a:
Zwierzęta egzotyczne: profilaktycznie musimy wykładać warzywa zawsze w rękawicach, jeśli trafi nam się egzotyczny zwierzak w kartonie to staramy się go uwięzić, najlepiej czymś ciężkim. Idziemy na magazyn, ubieramy gogle, rękawice gumowe i kurtkę i staramy się wynieść karton na magazyn. Jak ucieknie ewakuacja. Zawsze tel do kr.


Yhy. Po moim trupie.

Ani bym nie udzielił takiej odpowiedzi a tym bardziej tak postąpił. Niech sobie sam KR gania za pająkami, wężami itp.

Jeleni se znaleźli. Ludzi bym wyprosił, usiadł wygodnie w biurze i czekał na rozwój wypadków, szczególnie na KR, który ubrałby gogle, gumowe rękawice i kijem z mopa próbował ujarzmić węża albo pająka zagonić do kartonu po bananach :lol:

woles - 2016-05-03, 19:34

Nawet jak nie zdasz to sie nic nie dzieje wiec po co to zdawać
anne - 2016-05-04, 08:12

woles napisał/a:
Nawet jak nie zdasz to sie nic nie dzieje wiec po co to zdawać




tzn? Można przystąpić ponownie?

madzia123 - 2016-05-04, 13:12

Można przystąpić ponownie. U mnie były takie sytuacje.
Miawka - 2016-05-04, 17:16

Jest dodatkowo 5 dni szkolenia i następny egzamin
monikaryznar - 2016-05-05, 17:31

Miawka napisał/a:
Jest dodatkowo 5 dni szkolenia i następny egzamin

czy ktos zna pytaniaz 2 etapu?

madzia123 - 2016-05-05, 18:58

Ja pamiętam tylko tyle :

- obchód sklepu, wypisać priorytety, podział między pracowników
- inwentura, jej rodzaje, jak przygotować sklep na inw.
- estymacja na wybrane ow, dlaczego takie ilości byśmy zamówili i czym się sugerujemy, co zrobimy jeśli zamówiliśmy czegoś za dużo lub za mało, jakie są czynniki które wpływają na sprzedaż, jak możemy zwiększyć sprzedaż
- przyjęcie dostawy DC, czyli to co jest w podręczniku
- sytuacje niestandardowe, tutaj może być wszsytko np : co zrobię gdy kierowca nie ma butów, nie ma wydruku temp., temp. na sklepie/magazynie jest zbyt niska/wysoka, klient zasłabł, mamy pożar na sklepie, nie ma prądu, kasjer przyszedł pijany do pracy, lodówki padły..... CZyli codzienność
- omówić raport operacyjny, bardzo dokładnie, tutaj liczy się umiejętność obliczania danych kwot/procentów
- zamówić pieczywo od piekarza, dlaczego taka ilość, do której PZ potwierdzamy, co zrobić gdy nie przyjedzie pieczywo
- wydrukować cos z OHR np jakiś raport, pasek płacowy, identyfikator
- omówić layout, co to jest, dlaczego istnieje, jak często się zmienia, co oznaczają skróty/cyfry
- harmonogram zamówień, jak go czytać, po co jest, jak wprowadzamy zmiany i w jakim czasie
- omówić raport handlowy
- grafik i bilans, różne pytania
-wydrukować i omówić mapki
- Audyt, punkty krytyczne
- zrobić zamówienie na sklepie na wybrane produkty

Coś takiego ja miałam. :)

madzikpl - 2016-05-06, 09:00

Ja miałam wczoraj scenki sytuacyjne kasjer nie reaguje na kolejki kasjer ma banknoty 200 zl w kasetce zasada fuko Pająk na sklepie operacyjny omówić konwój wydanie pieniędzy obchodzi sklepu 3 rekomendacje pieczywo zamówić ohr zmienić grafik nanieść absencji karta pracy czy zamknięta plan urlopów sprawdzić kontrola szkoleń bhp to wszystko co pamiętam idzie zdać powodzenia
anne - 2016-05-06, 10:45

dla mnie póki co czarna magia, własnie zaczęłam szkolenie :boks:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group