To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Wiadomości ZZ - ROZKŁAD CZASU PRACY NA SLKEPIE!!!!!!!!!!!!!!!

babelekk - 2015-09-13, 22:14

Życzę nam wszystkim powodzenia jak to wejdzie w życie. Rozumie, że teraz każdy sklep będzie miał dostawy nocne, że będziemy mieć na zmianie tyle kasjerów ile przewiduje ta rozpiska. A swoją drogą od kiedy kasjer ściąga daty i niech ktoś kto to pisał przyjdzie na sklep i zrobi mini inwenturę na owoce warzywa i mięso + pl w godzinę. To wszytko oderwane jest od rzeczywistości jaka jest obecnie na sklepach i nierealne do wykonania :szczena: :szczena: :szczena:
Anonymous - 2015-09-13, 22:15



[ Dodano: 2015-09-13, 23:16 ]


[ Dodano: 2015-09-13, 23:17 ]

wioletta11 - 2015-09-13, 22:22

Marakesz napisał/a:
Cytat:
A mnie się to podoba. Na wysokoobrotowym kolejki zawsze są (mimo że cała obsada jest na kasach). Teraz każdy kasjer powinien otrzymać grafik do ręki - i w określonych godzinach schodzić.

14:00 - 16:30 - Praca na kasie.

O 16:30 zamykam kasę i idę na sklep do grafikowych obowiązków. Nie moja sprawa że kolejka pod magazyn. Co bardziej krewkiemu klientowi grafik przed nos i niech sobie dzwoni do Kostrzyna - nie my to wymyślamy. Nie my decydujemy o tym ilu pracowników jest zatrudnionych.

Nierealne do zrealizowania? Realne, pod warunkiem że zapominamy o zasadzie że powyżej trzech klientów to już kolejka. Niech stoją skoro pracodawca sobie tego życzy. I niech wiedzą dlaczego. Tylko dla świętego spokoju dzwonki wymontować. Po kilku dniach klienci się przyzwyczają i albo będą grzecznie stali albo pójdą gdzieś indziej.




20:00 - 20:30 - sprawdzanie dat chłodnia + suche

Dobre. Oby tak dalej a na pewno będzie dobrze. :em29:


Już Cię lubię :lol: :zdrowie:


Masz powyżej schemat reakcji na klienta i pracy na pierwszej aleji

olka3008 - 2015-09-13, 22:23

biedro... napisał/a:
A mnie się to podoba. Na wysokoobrotowym kolejki zawsze są (mimo że cała obsada jest na kasach). Teraz każdy kasjer powinien otrzymać grafik do ręki - i w określonych godzinach schodzić.

14:00 - 16:30 - Praca na kasie.

O 16:30 zamykam kasę i idę na sklep do grafikowych obowiązków. Nie moja sprawa że kolejka pod magazyn. Co bardziej krewkiemu klientowi grafik przed nos i niech sobie dzwoni do Kostrzyna - nie my to wymyślamy. Nie my decydujemy o tym ilu pracowników jest zatrudnionych.

Nierealne do zrealizowania? Realne, pod warunkiem że zapominamy o zasadzie że powyżej trzech klientów to już kolejka. Niech stoją skoro pracodawca sobie tego życzy. I niech wiedzą dlaczego. Tylko dla świętego spokoju dzwonki wymontować. Po kilku dniach klienci się przyzwyczają i albo będą grzecznie stali albo pójdą gdzieś indziej.




20:00 - 20:30 - sprawdzanie dat chłodnia + suche

Dobre. Oby tak dalej a na pewno będzie dobrze. :em29:




Podoba mi się twoje podejście -sami tego chcą a my grzecznie się dostosujemy :zdrowie:

Anonymous - 2015-09-13, 22:31

Dodam ,że plan jest dla całego regionu nie pojedynczego sklepu. Nie jest w kilku wersjach na sklep z 10 czy 15 etatami. I nie ma też opcji "PLAN AWARYJNY GDY MASZ JEDNEGO PRACOWNIKA MNIEJ BO WZIĄŁ L4 ,ALBO 2 SIĘ ZWOLNIŁO. Wiele sklepów i regionów dostało już te wytyczne , inni wypełniają tabele . Jeśli to test to trzeba go ukrócić. Przy tej ilości ETATÓW na sklepach , praca nie jest możliwa do tak szczegółowego zaplanowania

[ Dodano: 2015-09-13, 23:35 ]
Specjalista 1 aleji 10-10.15 przerwa

babelekk - 2015-09-13, 22:38

BOŻE WIDZISZ I NIE GRZMISZ !!!!! :szczena: :szczena: :szczena:
olka3008 - 2015-09-13, 22:41

Oni chyba próbują nam udowodnić ze w mało etatow da się rade! A udowadniają ze gó..o wiedza o pracy na sklepie!! :121:
makota - 2015-09-13, 22:58

mnie osobiście zatkało...ale tak jakoś na smutno. nieubłaganie zbliża się czas aby zwinąć żagle. to zaczyna być chore.
biedronkaaa - 2015-09-13, 23:00

I gdzie tu czas na np. Zrobienie grafiku? Później oczywiście kierownik winny za cały sklep to jeszcze ze jest 20 wersja grafiku!
Co z nie standardowymi sytuacjami? Kontrola, reklamacja klientowska, uszkodzony towar, złodzieje, itp. Itd????.

marta1 - 2015-09-13, 23:05

a gdzie czas na wysłuchanie pobożnych życzeń KR :D ?
nie wiem czy bardziej śmieszno czy straszno

biedronkaaa - 2015-09-13, 23:11

No pamiętnik to juz chyba pójdzie na bok..
Oni jeszcze sobie życzą inwentaryzacje cząstkowe.! Chyba klienci je beda przeprowadzać!

zz-biedronka - 2015-09-14, 05:05

Wskażcie mi tylko konkretny sklep w Polsce na którym zrobimy test dla dyrekcji JMP w sprawie pracy zgodnie z wytycznymi. W tym dniu zaprosimy dyrekcję na sklep, kasjerzy zejdą z kas i będą się tylko przyglądać a dyrekcja na kasy i do pracy na sklepie. My wcielimy się jako KO i KR i będziemy nimi kierować tak jak to w rzeczywistości wygląda.

Zrobimy tak zwaną pokazówkę łącznie z niestandardowymi sytuacjami i wpisami do pamiętnika z natychmiastową wykonalnością.

migo25 - 2015-09-14, 08:11

ja już miałam próbkę pracy według tego schematu jedno słowo - TRAGEDIA. specjalista od pierwszej alejki nie może mieć kasetki ,drugi kasjer na kasie siedzi i ja na kasie a tu towar przyjeżdża kierowca wkurzony bo musi czekać aż zejdę z kasy na dodatek kasjer przynosi ci zwolnienie i cały ten grafik szlag trafił . za mało pracowników niech pozatrudniają więcej osób wtedy mogą sobie realizować te swoje plany bo wątpie żeby brali pod uwagę urlopy , życzenia na dni wolne niech przyniesie ci kasjer jeszcze zwolnienie . teraz wychodzi na to że kasjerzy tylko kasy i wokół kas maja sprzątać a kierownicy są od wszystkiego
stoneczka - 2015-09-14, 10:06

te plany pracy układali chyba debile. całymi latami sklepy wypracowywują sobie właściwy system pracy a tu usiądzie jakiś absolwencik statystyki czy czegoś tam i myśli,że to można w cyferki ubrać. TU nic nie da rady zaplanować z zegarkiem w ręku. Dostawy mimo zaplanowanych godzin przyjezdżają sobie jak chcą. Klientów tez nie zaprogramujemy. Jest dzień,że są ok , a jestdzień,że pada im na oczy i ciągle prowadzasz, albo coś non stop potłuczone, faktury,zwroty co 5 minut. Mycie podłogi i porządki to chyba sami wiemy, co się dzieje jak pada deszcz czy śnieg , podłoga myta myta non stop to samo jak jwst winogron w promocji :( . Nie mam nic co do dosiadania się na kasę, jako zastępca, ale nie w czasie gdy robie zamówienie. jeśli to by było dosiadanie to ok, ale u mnie pracujemy 2plus 1 rzadko 2plus2 i czasem się usiądzie i siedzi bite 2 godziny, zejście w biegu na chwile i z powrotem na kasę. Nie wspominając już o tym,że zamówienia mam po poludniu, dostawę też. zamówienia robimy na niepotwierdzonych mm, więc wypada się skupić.
a jak już przyjedzie dostawa, planowana na 19 ta, ale często jest już 16-17 to sama ją rozkładam, chyba,że mam 3 kasjerów to inna bajka, do zamknięcia sklepu praktycznie z przerwa na pl. potem sprzątamy. mam pytanie, czy jaki macie system wprowadzania terminów z chłodni w kolektor, czy pozwalacie na to kasjerom?

żuczek1 - 2015-09-14, 10:27

Jakby kierownicy chcieli robić wszystko sami to musieliby się sklonować :D na moim sklepie co się da to zlecają kasjerom a my się cieszymy że możemy pomóc :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group