Wiadomości ZZ - Tematy na spotkanie z pracodawcą .Ankieta
Hell - 2015-09-10, 22:09
Trzeba się przemóc, próbować i zobaczyć jak to wygląda w praktyce a może wtedy świat nie będzie się wydawał taki straszny. :D
Sorry jeśli ktoś odbierze to za off top.
Włodarz - 2015-09-10, 22:15
świat jest piękny tylko ludzie są z...ani ;]
olka3008 - 2015-09-10, 22:16
Włodarz nie powiedziałam ze nie mysle co robie i jak robie tylko nie zastanawiam się poco firma to wymyslila bo nie mam na to wpływu!!
Hell - 2015-09-10, 22:25
olka3008, dokładnie, lepiej skupić się na swoim kręgu wpływu a nie tracić energię na to co od nas ani trochę nie zależy.
qmaks - 2015-09-11, 08:54
Hell zgodzę się z tobą powinniśmy wykonywać to co pracodawca nam każe, rozumiem już kilka ładnych lat pracujesz u nas w firmie powiedz mi czy pamiętasz czasu jak pracownicy nie musieli proponować innych rzeczy, na kasie nawet nie było trzeba mówić dziękuje zapraszam ponownie a i tak klientów biedronka miała bardzo dużo, czy ty uważasz że te wszystkie pytania odnośnie scenariusza TK są ok? dobrze jeśli tak jest to niech zrobią to z podziałem np. jakość obsługi osobna premia oraz standardy osobna premia czy klient który będzie wychodził ze sklepu myślisz że będzie pamiętał o tym iż poinformowałeś go o akcji która aktualnie trwa? nie on się będzie zastanawiał czy zrobił zakupy szybko sprawnie i czy obsługa była miła i to jest jemu do szczęścia potrzebne, powiedz mi lubisz jak wchodzisz do sklepu z ciuchami i na wejściu tobie proponują czy mogę w czymś pomóc? mimo że nie wiesz co chcesz kupić, jest grono klientów którzy będą zainteresowani tym iż ich poinformujesz o bieżącej akcji ale większość będzie miała to w nosie, dlatego uważam iż zabieranie prawie połowy premii za to że pracownik nie poinformuje ciebie o tym iż jest akcja nie powinno mieć aż takich skutków.
marta1 - 2015-09-11, 09:52
a ja się zastanawiam czy zaproszenie pana Bujary to dobry pomysł
Anonymous - 2015-09-11, 09:56
marta1 napisał/a: | a ja się zastanawiam czy zaproszenie pana Bujary to dobry pomysł |
Mam pytanie , dlaczego uważasz ,że nie jest to wskazane? Przecież, jest Przewodniczącym Sekcji Handlu ,oraz wiceprzewodniczącym Uni Europa Commers
marta1 - 2015-09-11, 10:05
ze względu na ostatnie doniesienia prasowe o których sam wspominałeś i na reakcję JMP
Anonymous - 2015-09-11, 10:39
marta1 napisał/a: | ze względu na ostatnie doniesienia prasowe o których sam wspominałeś i na reakcję JMP |
Ale Alfred Bujara bardzo cżesto uczestniczy w spotkaniach ,w tym także był na spotkaniu z Panem Pedro de Silva w listopadzie zeszłego roku.
marta1 - 2015-09-11, 10:47
ok uspokoiłeś mnie i żeby już nie zaśmiecać tematu trzymam kciuki za konstruktywne wnioski na spotkaniu
adrianooo - 2015-09-11, 11:38
zz-biedronka napisał/a: |
Na tych ekranach wyświetlają się dane osobowe kasjera i klient stojący do drugiej kasy może je widzieć a zarazem użyć w poszukiwaniu na f . |
Hmm, dobra to pokaż mi gdzie się pokazuje, z tego co zauważyłem tylko u mnie na ekranie pokazany jest kasjer: Jan Kowalski , chyba że masz na myśli gdy klient zerka do mnie
Na ekranie dla klienta pokazuje się tylko to co zeskanowałem, i buźki do oceny jakości obsługi
Z reszta mamy plakietki imienne więc temat nadal jest dla mnie niejasny gdyż jak chcą i tak cie znajda
Anonymous - 2015-09-11, 12:46
[quote="adrianooo"] zz-biedronka napisał/a: |
Na tych ekranach wyświetlają się dane osobowe kasjera i klient stojący do drugiej kasy może je widzieć a zarazem użyć w poszukiwaniu na f . |
Hmm, dobra to pokaż mi gdzie się pokazuje, z tego co zauważyłem tylko u mnie na ekranie pokazany jest kasjer: Jan Kowalski , chyba że masz na myśli gdy klient zerka do mnie
Na ekranie dla klienta pokazuje się tylko to co zeskanowałem, i buźki do oceny jakości obsługi
Z reszta mamy plakietki imienne więc temat nadal jest dla mnie niejasny gdyż jak chcą i tak cie znajda[/quote ] A,jak klient stoi do kasy numer 1 a Ty pracujesz na kasie nr 2 to klient widzi ekran ,prawda? I Twoje dane?
Hell - 2015-09-11, 15:02
qmaks,co byśmy nie mówili to taki punkt w scenariuszu istnieje i nie podoba mi się że ktoś z premedytacją pozbawia premii reszty załogi bo nie podoba mu się polityka firmy której celem jest zwiększenie sprzedaży akcji food. Zasadność takiego punktu w scenariuszu powinna być roztrząsana na np. takim spotkaniu z ZZ a nie na sali sprzedaży tym bardziej że jak słusznie zauważyłeś zdecydowana większość klientów nie jest zainteresowana ofertą i nie skutkuje to nawiązaniem rozmowy. :D
brodacz1989 - 2015-09-11, 15:41
Hell, co byś nie powiedziała, to i tak skomentują negatywnie tą kwestie. taki mamy klimat:) co do tego spotkania to punkty są spoko. mam nadzieję, że coś się w końcu zmieni w tych kwestiach.
magma - 2015-09-15, 09:08
Właśnie znalazłam w necie.
Dzis 15.09 więc i spotkanie z pracodawcą.
https://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3573869,horror-w-biedronkach-pracownicy-wyjda-na-ulice,2,id,t,sa.html
Znowu zaczyna być jak w artykule opisują.
|
|
|