Praca w Biedronce - Nowe uprawnienia kasjerów
jakihno - 2015-03-26, 16:55
u nas nie ma.... jest tylko plastikowa atrapa guziczka pelniaca funkcje zaslepki stare kasy mamy....
Mirabe - 2015-03-26, 17:06
brodacz1989 napisał/a: | prosta rada, sprawdzajcie cene a nie nabijacie, klientowi sie cena nie podobajak nabijecie i potem wycofujecie |
U mnie na sklepie np nie działaja zupełnie czytniki cen, i CZĘSTO klienci są zniesmaczeni ceną faktyczną co okazuje się dopiero po nabiciu. Niestety, nie na wszystko jest rada dla zwykłego kasjera.
marta1 - 2015-03-26, 17:06
Wyciągnij zaślepkę powinno działać
jakihno - 2015-03-26, 17:23
niezbyt dobrze sie wyrazilem W miejscu gdzie wy macie "sprawdz cene" i nas jest tam niby guzik, ale jest on integralna czescia obudowy klawiatury
Co do czytnikow, mamy stare na sklepie i czesto nie dzialaja poprawnie, ale wtedy na kasie sprawdzamy... idziemy na kase i miedzy towarami klienta sie na szybkiego sprawdza i wycofaj ostatni...
Hell - 2015-03-26, 17:53
jakihno, te kasy to chyba przedwojenne jakieś macie, u nas też są stare i dało się zamontować guzik.
jakihno - 2015-03-26, 17:55
ten sklep byl kiedys plusem, moze stad sie to wzielo.... jutro jak bede mial chwile czasu przyjze sie uwaznie czy moze jednak da sie cos wymodzic...
Anonymous - 2015-03-26, 18:33
Wystarczy wyjąć tą zaślepkę i zamontować klawisz, u nas zawsze się walały klawisze w szufladzie w biurze.
Hell - 2015-03-26, 18:38
albo klawisz może być ukryty pod innym, szerszym klawiszem.
jakihno - 2015-03-26, 18:44
juz se zapisalem n kartce zeby nie zapomniec;) aczkolwiek jak by to bylo takie proste to juz by chyba jktos to zrobil..ewentualnie dal ochroniazowi do zrobienia On za konserwatora robi ;D
Hell - 2015-03-26, 21:28
Tym większe będą Twoje zasługi.
jakihno - 2015-03-26, 21:32
To juz wogle kierowniczki nie beda nic robic tylko mnie chwalic hahahah
brodacz1989 - 2015-03-27, 07:23
Mirabe napisał/a: | U mnie na sklepie np nie działaja zupełnie czytniki cen, i CZĘSTO klienci są zniesmaczeni ceną faktyczną co okazuje się dopiero po nabiciu. Niestety, nie na wszystko jest rada dla zwykłego kasjera |
to zresetujcie czytniki, modem od nich znajduje się w biurze. i powiescie ceny jezeli brakuje;p
czarownica25 - 2015-03-27, 07:51
brodacz1989 napisał/a: | zresetujcie czytniki | to tylko chwilowe rozwiązanie a i tak nie wszystkie ceny się załadują, czytnik zgłaszałam już kilka razy i zawsze słyszalam to samo: nasze czytniki maja już zapełnioną pamięć, firma już dawno powinna je wymienić ponieważ na sklepie jest za dużo produktów, i te nasze złomki są przepełnione.
marta1 - 2015-03-27, 08:11
masz rację Edyta nasze czytniki maja za małą pamięć , zresztą komputery też juz nie daja rady
brodacz1989 - 2015-03-27, 08:25
i te słynne słowa "awaria serwis już jedzie" ;p
|
|
|