To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Ostatnie wydarzenia - ankieta WYPAKI Z UDZIAŁEM WÓZKÓW ELEKTRYCZNYCH yale

Anonymous - 2014-05-17, 11:52

Tak Lenka że nie piszemy "sobie a muzom" ale nasze forum jest bacznie obserwowane nie tylko przez osoby które chcą nam pomóc...i nie mam schizy................................
yasiu - 2014-05-17, 22:32

Na forum postanowiłem się pojawić, by poprawić relacje pracownik- serwis. Wyjaśnienie czasami prostych wręcz rzeczy ułatwia pracę Wam pracownikom JMP oraz technikom naszego serwisu.


Kiedyś przytoczę Wam niektóre zgłoszenia i sami zobaczycie, że pracownikom serwisu czasami są potrzebne szklane kule. ;)

Anonymous - 2014-05-17, 23:28

Jestem bardzo wdzięczny tym bardziej że mam lepsze zdanie o żółtym yale niż czerwonej...... ciągle awaryjnej ..... Panie Łukaszu , naprawdę pozytyw, podniósł nam Pan wiarę w ludzi :em29:

[ Dodano: 2014-05-18, 21:57 ]
jedno ale odradzałbym jednak zgłaszać z poziomu własnego miala problemy czasem lepiej zostać anonimowym

Ruda20 - 2014-05-18, 21:43

yale czy Toyota??? Mi osobiście lepiej pracowało się na toyocie niz na żółtym yale. Yale strasznie wolny czasami mam wrażenie że jedzie tylko dlatego że się go ciągnę. Mało zwinny trzeba się na pracować żeby wjechać w wąskiej alejce, opóźnioną ma reakcję puszczam a on jeszcze jedzie.... Porażka!
yasiu - 2014-05-18, 22:18

Ruda20, dlaczego nie zgłosicie tego serwisowi? Jest to kwestia ustawienia parametrów.
Anonymous - 2014-05-19, 19:51

yasiu mam pytanie czy pomoc na tym forum jest za zgodą i wiedzą JMP?
Jazy - 2014-05-19, 22:29

Pewnie nie jest. Yasiu chce dotrzeć do codziennych problemów, mam taka nadziej, ze taki jest sens jego aktywności
Anonymous - 2014-05-19, 23:15

Też tak wierzę ,ale chciałbym aby uniknął negatywnych skutków swojego zaangażowania , którego nie neguję jak i dobrej woli. Myślę ,że pracodawcy może nie spodobać się ,że "dzikie " forum , dostępne dla wszystkich , może być traktowane poważnie przez ich pracownika , który miał odwagę podpisać się imieniem i nazwiskiem. W razie negatywnych skutków w pracy, oczywiście oferuję prywatnie pomoc z zakresu prawa pracy, w przypadku nagany napisanie sprzeciwu a przy odrzuceniu sprzeciwu napisanie pozwu. Mogę dodać jako sukces jedną sprawę uznaną w sądzie jako roszczenie zasadne przez pracodawcę , i to był pozew którego byłem autorem dla koleżanki z miejscowości G, w innym przypadku podpisano ugodę :) Myślę, że w sumie przydałbym im się w dziale szkoleniowym ,nauczyłbym ich jak dobrze pisać nagany :D ale , jak się jest po jednej stronie rzeki nie idzie się na drugą
Anonymous - 2014-05-20, 09:56

Nie przesadzaj Robertty, raz że nie pracuje w JMP, tylko firmie zewnętrznej, a dwa że to tylko serwis wózków, a nie kolejna organizacja skierowana przeciwko JMP
Anonymous - 2014-05-20, 20:37

Larikoll Pan jest zatrudniony przez JMP
Anonymous - 2014-05-20, 20:45

Robertty napisał/a:
Larikoll Pan jest zatrudniony przez JMP
No nie wiem, bo ów Pan sam o sobie napisał: jestem przedstawicielem firmy Emtor, która zajmuje się naprawą wózków sklepowych i magazynowych w kilku centrach JMP w Polsce.
babajaga2 - 2014-05-31, 07:31

Ja uważam że Toyota jest lepsza od Yale,teraz Toyoty są już stare i wyeksploatowane i dostajemy je jako zastępcze przy przeglądach Yale. Toyota jest "lżejsza" w obsłudze , lepiej skręca a Yale jest niekomfortowy w małym magazynie.I Yale nie lubi mokrej podłogi bo koła się ślizgają,przyjmowanie dostaw w deszczu to masakra.
Seven of Nine - 2015-01-11, 10:12

Ja używam Yale do sciągania dostawy zamiast Linde bo to dopiero jest badziew taki wolny że te 33 palety ściągał bym dwa dni,też nie mamy rampy ani specjalnego podjazdu a zamiast tego niewielki i lekko pochylony placyk? z obniżoną studzienką kanalizacyjna,tak myśle że jak ktoś nażeka na yale to po prostu nie potrafi dobrze nim jeździć i tyle :bu:
yasiu - 2015-01-11, 10:32

Witam ponownie, nie jestem pracownikiem JMP tylko firmy EMTOR. Jestem tu po to by pomóc pracownikom JMP w obsłudze i serwisie wózków serwisowanych przez naszą firmę. Nie mam na celu walki z JMP ani z jego pracownikami, jestem by Wam pomóc.

Co do prędkości i przyspieszenia to po raz kolejny powtarzam, że można je ustawić tak aby każdy był zadowolony. Jestem do Waszej dyspozycji.

Anonymous - 2015-01-11, 11:21

:em29: super :) miło że firma emptor dba o użytkowników


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group