To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Prawa pracownika - Premia

usura - 2012-11-20, 00:14

kuba_buba_ napisał/a:
Sklep robi co miesiąc większy obrót. KR zatrudnia kolejne dwie nowe osoby do sklepu, bo obrót na to już pozwala, razem będzie nas 15, PLki mamy podobne do tych z rejonu, tajemniczy na 100%, zakup próbny bez potknięć. O co tu chodzi? .^.

No właśnie O CO CHODZI??? :eee:

misiaczekheh - 2012-11-20, 12:10

Jak naliczana jest premia w przypadku kiedy przenoszą pracownika na nowy sklep od połowy miesiąca? Bierze premie z nowego czy starego sklepu? Dodam że to nowo otwierany sklep.
nn79 - 2012-11-20, 12:58

Premia przysługuje ze sklepu, w którym pracownik pracował pierwszego dnia miesiąca, za który się należy.
misiaczekheh - 2012-11-21, 13:21

dzięki za info :)
agaF - 2012-11-22, 18:22

U mnie na 100% nie będzie premii w grudniu bo PL-ki ogromne, inwentura do niczego no i bony, paczki więc za dużo by dali.. ;(
Matylda_240384 - 2012-11-23, 16:41

CO DO PREMIĘ NA NOWO OTWARTYM SKLEPIE DOSTAJE SIĘ Z NOWEGO SKLEPU. WSZYSTKO OPISANE JEST W PODRĘCZNIKU KASJERA I KIEROWNIKA
biedronka1477 - 2012-11-23, 17:03

U mnie jak zwykle premii brak.
matahari81 - 2013-03-29, 21:28

Witam wszystkich .
No właśnie zastanawiam się jak jest z Tymi Premiami bo według wszystkich czynników składających się na wysokość premii powinnam otrzymywać ją co miesiąc raz większą raz mniejszą ale jednak zawsze jakaś - a nie otrzymuję od około roku żadnej.
I teraz moje pytanie :
Czy jest jakakolwiek możliwość sprawdzenia czy mój sklep w danym miesiącu wypracował Premię ? Chciałabym oczywiście otrzymać taką informację anonimowo ,by nie narazić się kierownikom !!!!!

Hell - 2013-03-29, 21:44

A dlaczego boisz się zapytać na sklepie?
Anonymous - 2013-03-29, 22:14

olenka trzeba ludziom tłumaczyć:
Kod:
 bo według wszystkich czynników składających się na wysokość premii powinnam otrzymywać ją co miesiąc raz większą raz mniejszą


niestety premia nie jest premią stałą ,a te warunki musżą być spełnione wszystkie trzy :
czyli: poziom strat- PL (wysokość protokołu strat za dany miesiąc) pus wynik inwentaryzacji plus straty w transferach
-wynik tajemniczego klienta
-przyznanie przez kr premii ( rzadko bo rzadko ale śa kr którzy pytają czy wszyscy zasłużyli)

To że Tk wyjdzie dobrze to może poziom strat przekroczyć te o.99 % lub na odwrót poziom strat w miesiącu niski a tk do dupy

Hell - 2013-03-30, 12:29

Wiem że niektórzy nie wiedzą jak się nalicza premie, ale myślę że matahari do nich nie należy. Chyba chodziło jej bardziej o konkretne wyniki sklepu za miesiąc. Takie info może dostać od kierownictwa np.z tabeli w HR, no chyba że woli iść do KR. ;)
Anonymous - 2013-03-30, 13:35

ale i tak logika kasjerów:
premii nie ma bo kierownicy robią źle zamówienie a tk wyszedł dobrze
premii nie ma bo tk wyszedł źle bo kierownicy w dniu kontroli siedzieli w biurze zamiast na kasie

często spotykam się z taką argumentacją i logiką Kalego

agnes_02269 - 2013-03-31, 19:57

moj kr poinformowal z wdziekiem zeby wycofac calkowicie słowo premia ze slownictwa uzywanego na terenie sklepu, ja nie wiem juz co to jest premia .... a zapierdalac trzeba..
lokii - 2013-04-01, 01:19

u mnie na rejonie to slowo premia to jest takie mistyczne cos co tylko w podreczniku wystepuje nikt nie dostal od ponad roku
nn79 - 2013-04-01, 21:13

To tylko Wam współczuć. Wychodzi na to, ze coś szwankuje na sklepie. Jeżeli TK macie w okolicach 100% to leżą sprawy biurowe. Z doświadczenia wiem, że dużo zależy od kierowników: jakie zamówienia robią, jak organizują pracę na sklepie itd. U mnie prawie zawsze mamy premie i tylko walka jest o to, czy będzie to 100 czy 150 %


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group