Prawa pracownika - Premia
usura - 2012-11-20, 00:14
kuba_buba_ napisał/a: | Sklep robi co miesiąc większy obrót. KR zatrudnia kolejne dwie nowe osoby do sklepu, bo obrót na to już pozwala, razem będzie nas 15, PLki mamy podobne do tych z rejonu, tajemniczy na 100%, zakup próbny bez potknięć. O co tu chodzi? .^. |
No właśnie O CO CHODZI??? :eee:
misiaczekheh - 2012-11-20, 12:10
Jak naliczana jest premia w przypadku kiedy przenoszą pracownika na nowy sklep od połowy miesiąca? Bierze premie z nowego czy starego sklepu? Dodam że to nowo otwierany sklep.
nn79 - 2012-11-20, 12:58
Premia przysługuje ze sklepu, w którym pracownik pracował pierwszego dnia miesiąca, za który się należy.
misiaczekheh - 2012-11-21, 13:21
dzięki za info
agaF - 2012-11-22, 18:22
U mnie na 100% nie będzie premii w grudniu bo PL-ki ogromne, inwentura do niczego no i bony, paczki więc za dużo by dali.. ;(
Matylda_240384 - 2012-11-23, 16:41
CO DO PREMIĘ NA NOWO OTWARTYM SKLEPIE DOSTAJE SIĘ Z NOWEGO SKLEPU. WSZYSTKO OPISANE JEST W PODRĘCZNIKU KASJERA I KIEROWNIKA
biedronka1477 - 2012-11-23, 17:03
U mnie jak zwykle premii brak.
matahari81 - 2013-03-29, 21:28
Witam wszystkich .
No właśnie zastanawiam się jak jest z Tymi Premiami bo według wszystkich czynników składających się na wysokość premii powinnam otrzymywać ją co miesiąc raz większą raz mniejszą ale jednak zawsze jakaś - a nie otrzymuję od około roku żadnej.
I teraz moje pytanie :
Czy jest jakakolwiek możliwość sprawdzenia czy mój sklep w danym miesiącu wypracował Premię ? Chciałabym oczywiście otrzymać taką informację anonimowo ,by nie narazić się kierownikom !!!!!
Hell - 2013-03-29, 21:44
A dlaczego boisz się zapytać na sklepie?
Anonymous - 2013-03-29, 22:14
olenka trzeba ludziom tłumaczyć:
Kod: | bo według wszystkich czynników składających się na wysokość premii powinnam otrzymywać ją co miesiąc raz większą raz mniejszą |
niestety premia nie jest premią stałą ,a te warunki musżą być spełnione wszystkie trzy :
czyli: poziom strat- PL (wysokość protokołu strat za dany miesiąc) pus wynik inwentaryzacji plus straty w transferach
-wynik tajemniczego klienta
-przyznanie przez kr premii ( rzadko bo rzadko ale śa kr którzy pytają czy wszyscy zasłużyli)
To że Tk wyjdzie dobrze to może poziom strat przekroczyć te o.99 % lub na odwrót poziom strat w miesiącu niski a tk do dupy
Hell - 2013-03-30, 12:29
Wiem że niektórzy nie wiedzą jak się nalicza premie, ale myślę że matahari do nich nie należy. Chyba chodziło jej bardziej o konkretne wyniki sklepu za miesiąc. Takie info może dostać od kierownictwa np.z tabeli w HR, no chyba że woli iść do KR.
Anonymous - 2013-03-30, 13:35
ale i tak logika kasjerów:
premii nie ma bo kierownicy robią źle zamówienie a tk wyszedł dobrze
premii nie ma bo tk wyszedł źle bo kierownicy w dniu kontroli siedzieli w biurze zamiast na kasie
często spotykam się z taką argumentacją i logiką Kalego
agnes_02269 - 2013-03-31, 19:57
moj kr poinformowal z wdziekiem zeby wycofac calkowicie słowo premia ze slownictwa uzywanego na terenie sklepu, ja nie wiem juz co to jest premia .... a zapierdalac trzeba..
lokii - 2013-04-01, 01:19
u mnie na rejonie to slowo premia to jest takie mistyczne cos co tylko w podreczniku wystepuje nikt nie dostal od ponad roku
nn79 - 2013-04-01, 21:13
To tylko Wam współczuć. Wychodzi na to, ze coś szwankuje na sklepie. Jeżeli TK macie w okolicach 100% to leżą sprawy biurowe. Z doświadczenia wiem, że dużo zależy od kierowników: jakie zamówienia robią, jak organizują pracę na sklepie itd. U mnie prawie zawsze mamy premie i tylko walka jest o to, czy będzie to 100 czy 150 %
|
|
|