To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje

krzysieq - 2016-11-29, 13:53

Ja np. Informuje klienta kupujacego sprzet, ktory moze okazac lub jest awaryjny, ze biorac to g... traci gwarancje.
Ps Moim zdaniem kazdy klient biorac udzial w jakiejs akcji powinien przeczytac choc raz regulamin nawet pobieznie. Bedzie mniej nerwow, a przede wszystkim bedzie wiedzial w co wchodzi i jakie konsekwencje z tego wynikaja. Mnie czytania regulaminow nauczyla biedronka po ostatniej akcji :P

Odaaaa - 2016-11-29, 14:46

Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki
krzysieq - 2016-11-29, 15:47

Odaaaa napisał/a:
Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki


Tak racja zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o zwrot w zwiazku z niezadowoleniem :)

patri79.79 - 2016-11-29, 16:04

a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem
krzysieq - 2016-11-29, 16:17

Z tego co w regulaminie pisze to nie
pacynka - 2016-12-04, 07:11

Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu?
Lewdaim - 2016-12-04, 08:55

patri79.79 napisał/a:
a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem


z tego co pamiętam w regulaminie jest zapis, że jeżeli klient odebrał saszetki to rezygnuję ze zwrotu zakupionych towarów i regulamin nie przewiduję możliwości zwrotu saszetek w celu odzyskania możliwości dokonania zwrotu

[ Dodano: 2016-12-04, 08:57 ]
pacynka napisał/a:
Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu?


odsyłają do regulaminu zwrotów na tablicy informacyjnej dla klientów gdzie jest zapis jakie warunki należy spełnić aby dokonać zwrotu :-P

biedronka1477 - 2016-12-04, 09:21

Nie trzeba mieć paragonu, żeby dokonać reklamacji lub zwrotu.
gregor - 2016-12-04, 10:22

Co do reklamacji, to zgoda, że nie trzeba mieć paragonu, ale do zwrotu jest wymagany.
biedronka1477 - 2016-12-04, 10:24

Przez biedronkę wg prawa wystarczy to, że płaciłeś kartą lub świadek
gregor - 2016-12-04, 10:46

Nie wiem skąd ty takie rewelacje bierzesz, ale w prawie nie ma zawartej informacji, że możesz zwrotu towaru sobie dokonać. To co napisałeś tyczy się właśnie zgłoszenie niezgodności towaru z umową.
biedronka1477 - 2016-12-04, 10:48

Żeby zwrócić towar muszę mieć dowód sprzedaży a to nie jest tylko paragon
gregor - 2016-12-04, 10:54

A gdzie masz napisane, że można w ogóle towar zwrócić?
biedronka1477 - 2016-12-04, 10:57

Jeżeli taka jest polityka firmy, która pozwala na zwrot zakupionego, niewadliwego towaru to i tak musisz mieć dowód zakupu, którym nie jest tylko paragon.
gregor - 2016-12-04, 11:04

No jeszcze może być potwierdzenie zapłaty kartą, które wychodzi z drukarki fiskalnej. I tyle.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group