Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje
krzysieq - 2016-11-29, 13:53
Ja np. Informuje klienta kupujacego sprzet, ktory moze okazac lub jest awaryjny, ze biorac to g... traci gwarancje.
Ps Moim zdaniem kazdy klient biorac udzial w jakiejs akcji powinien przeczytac choc raz regulamin nawet pobieznie. Bedzie mniej nerwow, a przede wszystkim bedzie wiedzial w co wchodzi i jakie konsekwencje z tego wynikaja. Mnie czytania regulaminow nauczyla biedronka po ostatniej akcji
Odaaaa - 2016-11-29, 14:46
Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki
krzysieq - 2016-11-29, 15:47
Odaaaa napisał/a: | Traci możliwość zwrotu ale nie gwarancje. Gwarancja obowiazuje tak samo przez 2 lata jak przy zakupie bez saszetki |
Tak racja zle sie wyrazilem. Chodzilo mi o zwrot w zwiazku z niezadowoleniem
patri79.79 - 2016-11-29, 16:04
a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem
krzysieq - 2016-11-29, 16:17
Z tego co w regulaminie pisze to nie
pacynka - 2016-12-04, 07:11
Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu?
Lewdaim - 2016-12-04, 08:55
patri79.79 napisał/a: | a czy można oddać towar,jeżeli klient brał saszetki, a teraz tez chce je oddać wraz z towarem |
z tego co pamiętam w regulaminie jest zapis, że jeżeli klient odebrał saszetki to rezygnuję ze zwrotu zakupionych towarów i regulamin nie przewiduję możliwości zwrotu saszetek w celu odzyskania możliwości dokonania zwrotu
[ Dodano: 2016-12-04, 08:57 ]
pacynka napisał/a: | Zapytam z ciekawości, jak kierownicy radzą sobie z klientami, którzy chcą zwrócić towar, ale nie mają paragonu, tylko biorą ze soba swiadka zakupu? |
odsyłają do regulaminu zwrotów na tablicy informacyjnej dla klientów gdzie jest zapis jakie warunki należy spełnić aby dokonać zwrotu
biedronka1477 - 2016-12-04, 09:21
Nie trzeba mieć paragonu, żeby dokonać reklamacji lub zwrotu.
gregor - 2016-12-04, 10:22
Co do reklamacji, to zgoda, że nie trzeba mieć paragonu, ale do zwrotu jest wymagany.
biedronka1477 - 2016-12-04, 10:24
Przez biedronkę wg prawa wystarczy to, że płaciłeś kartą lub świadek
gregor - 2016-12-04, 10:46
Nie wiem skąd ty takie rewelacje bierzesz, ale w prawie nie ma zawartej informacji, że możesz zwrotu towaru sobie dokonać. To co napisałeś tyczy się właśnie zgłoszenie niezgodności towaru z umową.
biedronka1477 - 2016-12-04, 10:48
Żeby zwrócić towar muszę mieć dowód sprzedaży a to nie jest tylko paragon
gregor - 2016-12-04, 10:54
A gdzie masz napisane, że można w ogóle towar zwrócić?
biedronka1477 - 2016-12-04, 10:57
Jeżeli taka jest polityka firmy, która pozwala na zwrot zakupionego, niewadliwego towaru to i tak musisz mieć dowód zakupu, którym nie jest tylko paragon.
gregor - 2016-12-04, 11:04
No jeszcze może być potwierdzenie zapłaty kartą, które wychodzi z drukarki fiskalnej. I tyle.
|
|
|