To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Świadczenia socjalne - nowa karta przedpłacowa dla pracowników

celina - 2016-12-18, 13:23

nie ma takiej mozliwości według mnie zeby 2 karty łaczyc
szymon999 - 2016-12-18, 17:41

pracuję od 13 grudnia czy jest szansa bym dostał kartę przed
płacową

kluq - 2016-12-18, 17:45

Kartę dostaniesz ale pierwsze pieniądze dopiero przy następnym zasileniu od firmy.
qmaks - 2016-12-19, 21:08
Temat postu: Karta przedplacona nie pracownik nie otrzymał kasy
Witam mam takim pytanie jedna z pracownic nie otrzymała zasilenia na kartę oświadczenie o dochodach jest uzupełnione jest to pracownik z 5 letnim stażem we wrześniu jak były wypłacane pieniądze to normalnie otrzymała od 3 miesięcy jest na zwolnieniu lekarskim ale nigdzie nie jest napisane że nie dostanie niestety dopiero juto będę dzwonił do kadr z tej sprawie może ktoś z Was coś wie żebym mógł jak najszybciej dac odpowiedź
Wchodząc na stronę żeby sprawdzić saldo karty pojawia się kwota 4zł które zostało z zakupów ze wrześniu i pisze status karty zablokowana

Włodarz - 2016-12-19, 23:53

Pracownica zablokowała sobie kartę?
frania25 - 2016-12-20, 11:44

Pieniądze nie przeszły bo karta zablokowana,trzeba wydać nową karte i zadzwonić do kadr to przeleją kase na nową karte.
qmaks - 2016-12-20, 14:20

frania25 napisał/a:
Pieniądze nie przeszły bo karta zablokowana,trzeba wydać nową karte i zadzwonić do kadr to przeleją kase na nową karte.


sprawa załatwiona karta zablokowana nie wiadomo czemu, dzwonienie do kadr nic nie da oni są od kadr a nie od fundszu socjalnego, niestety trzeba napisać maila na kartasocjalna@jmpolska.com opisac sytuacje i wtedy zostaną przelane pieniądze na nową kartę może ktoś będzie potrzebował
temat do zamknięcia :)

frania25 - 2016-12-20, 22:57

sprawa załatwiona karta zablokowana nie wiadomo czemu, dzwonienie do kadr nic nie da oni są od kadr a nie od fundszu socjalnego, niestety trzeba napisać maila na kartasocjalna@jmpolska.com opisac sytuacje i wtedy zostaną przelane pieniądze na nową kartę może ktoś będzie potrzebował
temat do zamknięcia :) [/quote]

Sama miałam taką sytuację,zadzwoniłam do kadr tam mi podano nr tel- 222286004 nie pamiętam dokładnie do jakiego działu,zadzwoniłam,poinformowałam o odbiorze nowej karty i dostałam info że dostanę zasilenie jeszcze przed świętami.

fdab10 - 2016-12-22, 23:19

Takie pytanie techniczne. Powiedzmy, że zwolnię się/zwolnią mnie z Biedronki. Co się dzieje ze środkami na koncie ? Przepadają czy mam je do końca ważności karty ?
marta1 - 2016-12-22, 23:44

są Twoje
iwonusia614 - 2017-03-31, 21:04

Witam czy mial ktos z Was problem z karta, ze sa na niej srodki a nie mozna nia zaplacic. Sprawdzalam w 2 biedronkach i karta nie dziala.
Włodarz - 2017-04-01, 11:29

dobry pin podajesz?
iwonusia614 - 2017-04-01, 20:56

Pin do karty znam tylko nie czyta mi paska magnetycznego. Pierwszy raz chcialam nia zaplacic i w 2 biedronkach ta sama sytuacja, a pieniadze na niej sa. Wiem ze mozna wziasc 2 w sklepie i pisac o przelanie srodkow na nia do banku. Tylko zastanawiam sie czy bede za to placic skoro karta jest nowa nie uzywana i jest z nia problem nie z mojej winy.
Włodarz - 2017-04-02, 17:08

Zadzwoń do banku na infolinię może w tym wypadku nie będziesz musiała zapłacić za przelanie z karty na kartę aczkolwiek wątpię w to. Ja na twoim miejscu bym poprosił o nową kartę i olał te ~15zł za przelanie no chyba że strasznie zależy ci na tych 15 zł to się ścieraj ;)
Sarah - 2017-08-05, 21:16

Czy ktoś wie kiedy będzie jakiś wpływ na kartę?? Będzie coś w sierpniu czy tylko we wrześniu??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group