Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje
sarna - 2016-10-12, 08:40
A fajki i alkochol jak sie klient pomylil mozna zwrócic ?
Joanna26 - 2016-10-12, 11:35
Nie może.
wmen - 2016-10-24, 19:44
Witam wszystkich.
10.01.2015r. kupiłem w Biedronce przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Kielcach telefon myphone h-smart reklamowany jako wodoodporny. https://www.biedronka.pl/...er-tu-biedronka
Telefonu używałem na budowie, raczej w ciężkich warunkach. Często był brudzony klejem do płytek, zakurzany pyłem z cięcia i potem wycierany wilgotną szmatką bez moczenia go np. pod strumieniem wody czy rozbierania.
18.08.2016 telefon uległ awarii. Wyświetlał się tylko biały ekran, brak reakcji na przyciskanie. Zareklamowałem więc sprzęt w biedronce w której go kupiłem. Po miesiącu (16.09.2016) dostałem info że telefon wrócił. Nienaprawiony. Serwis reklamację odrzucił, ponieważ stwierdził ślady cieczy w telefonie. Wodoodpornym podobno.
Tego samego dnia odwołałem się od decyzji serwisu informując osobę pełniącą tego dnia obowiązki kierownika, że produkt jest niezgodny z umową, ponieważ jest reklamowany jako wodoodporny, a jednak w normalnym użytkowaniu daje się go zamoczyć. Pani telefon przyjęła ponownie i obiecała dzwonić jak tylko coś będzie wiedziała. Nie zadzwoniła. Ja po miesiącu (18.10.2016)przyszedłem żeby zapytać co się z nim dzieje. Okazało się że czeka od 29.09.2016 i nikt przez prawie 3 tygodnie nie poinformował mnie że telefon przyszedł. Znowu nienaprawiony. Serwis gwarancję anulował bo telefon zalany.
Dzisiaj, po rozmowie z rzecznikiem ochrony konsumentów przyszedłem do tej samej biedronki uzbrojony w pismo o odstąpieniu od zakupu z uwagi na niezgodność z umową i istotną wadę produktu. Trafiłem znów na tę samą Panią co ostatnio i chciałem zwrócić produkt wraz z rzeczonym pismem o odstąpieniu od umowy. Jednakże osoba pełniąca obowiązki kierownika rękami i nogami broniła się przed przyjęciem telefonu twierdząc że takie ma wytyczne od kierownika rejonu (obszaru?). Poprosiłem więc żeby na piśmie z odstąpieniem od umowy napisała że odmawia przyjęcia telefonu, ale również tego nie zrobiła.
Telefon zamierzam wysłać do sklepu paczką, a do żądania zwrotu pieniędzy za produkt dołączyć żądanie zwrotu kosztów wysyłki oraz zwrotu kosztów dwukrotnego dojazdu do sklepu od mojego miejsca zamieszkania i z powrotem liczonego z kilometrówki. Pierwszego dojazdu nie liczę bo był zasadny.
Jeśli kogoś moje żale interesują mogę podesłać skany protokołów serwisowych czy pism reklamacyjnych.
DarkSide - 2016-10-24, 20:58
wmen, w takim przypadku dzwoń do BOKu Biuro Obsługi Klienta przedstaw jak sprawa wygląda. na 99% każą zwrócić pieniądze Tobie
wmen - 2016-10-25, 10:41
Na 99% masz rację. Ja wylądowałem w tym 1%. Poniżej cytuję odpowiedź uzyskaną wczoraj od BOK:
"Szanowny Panie
W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem
Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że decyzja serwisu w sprawie reklamacji
jest dla nas wiążąca i nie mamy na nią wpływu. Jeśli się Pan z nią nie zgadza,
prosimy o złożenie odwołania od decyzji serwisu poprzez bezpośredni kontakt z
serwisem w tej sprawie lub poprzez ponowne złożenie reklamacji w sklepie
Biedronka.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi
Klienta.
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta"
BOK nie zarejestrował że już się odwoływałem od decyzji serwisu.
Poza tym od grudnia 2014r zmieniły się przepisy o zakupie konsumenckim i serwis nie jest dla mnie stroną tylko sprzedawca.
Poza tym paczka z telefonem dziś rano została wysłana do siedziby biedronki wraz z odstąpieniem od umowy i żądaniami z pierwszego postu
Lwica - 2016-10-25, 14:31
U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się!
[ Dodano: 2016-10-25, 15:31 ]
U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się!
wmen - 2016-10-25, 15:17
w moim przypadku serwis poinformował tylko o cieczy w telefonie i stwierdził że w związku z powyższym gwarancja zostaje anulowana.
Na szczęście jest jeszcze rękojmia i tak naprawdę mniej lub bardziej prokliencki pracownik serwisu mnie blokuje.
Inna sprawa, że Pani z biedronki nie przyjęła telefonu z informacją o niezgodności z umową i musiałem go odesłać do centrali
[ Dodano: 2016-10-25, 19:29 ]
ech... powinno być że pracownik serwisu mnie NIE blokuje.
borzi - 2016-10-27, 13:12
Mam pytanie, kupiłam dzisiaj kubek termiczny, ale chciałabym go zwrócić, przyjmą go bez problemu czy nie?
gwiazda22 - 2016-10-27, 13:22
przyjmą, łaski nie robią
DarkSide - 2016-10-27, 13:23
gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/
borzi - 2016-10-27, 13:35
Czyli przyjmą czy nie? Jest w ogóle sens iść?
gwiazda22 - 2016-10-27, 13:41
przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure
ona1969 - 2016-10-27, 14:54
na zwrot zakupionego towaru jest 14 dni z oryginalnym opakowaniem
Lewdaim - 2016-10-27, 14:57
DarkSide napisał/a: | gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/ |
w ciągu 14 dni można zwrócić NF który nie jest bielizną lub elektroniką z możliwością zapisania na nich jakichś danych (np. telefon, tablet, karta pamięci, dysk twardy) pod warunkiem posiadania dowodu zakupu i nieuszkodzonego opakowania
gwiazda22 napisał/a: | przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure |
nie musi to być sklep na którym towar był kupowany, w tym zakresie nic się nie zmieniło
DarkSide - 2016-10-27, 14:58
Lewdaim, w przypadku płatności kartą musi byc to sklep na którym kupiono.
|
|
|