To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje

sarna - 2016-10-12, 08:40

A fajki i alkochol jak sie klient pomylil mozna zwrócic ?
Joanna26 - 2016-10-12, 11:35

Nie może.
wmen - 2016-10-24, 19:44

Witam wszystkich.

10.01.2015r. kupiłem w Biedronce przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Kielcach telefon myphone h-smart reklamowany jako wodoodporny. https://www.biedronka.pl/...er-tu-biedronka

Telefonu używałem na budowie, raczej w ciężkich warunkach. Często był brudzony klejem do płytek, zakurzany pyłem z cięcia i potem wycierany wilgotną szmatką bez moczenia go np. pod strumieniem wody czy rozbierania.

18.08.2016 telefon uległ awarii. Wyświetlał się tylko biały ekran, brak reakcji na przyciskanie. Zareklamowałem więc sprzęt w biedronce w której go kupiłem. Po miesiącu (16.09.2016) dostałem info że telefon wrócił. Nienaprawiony. Serwis reklamację odrzucił, ponieważ stwierdził ślady cieczy w telefonie. Wodoodpornym podobno.

Tego samego dnia odwołałem się od decyzji serwisu informując osobę pełniącą tego dnia obowiązki kierownika, że produkt jest niezgodny z umową, ponieważ jest reklamowany jako wodoodporny, a jednak w normalnym użytkowaniu daje się go zamoczyć. Pani telefon przyjęła ponownie i obiecała dzwonić jak tylko coś będzie wiedziała. Nie zadzwoniła. Ja po miesiącu (18.10.2016)przyszedłem żeby zapytać co się z nim dzieje. Okazało się że czeka od 29.09.2016 i nikt przez prawie 3 tygodnie nie poinformował mnie że telefon przyszedł. Znowu nienaprawiony. Serwis gwarancję anulował bo telefon zalany.

Dzisiaj, po rozmowie z rzecznikiem ochrony konsumentów przyszedłem do tej samej biedronki uzbrojony w pismo o odstąpieniu od zakupu z uwagi na niezgodność z umową i istotną wadę produktu. Trafiłem znów na tę samą Panią co ostatnio i chciałem zwrócić produkt wraz z rzeczonym pismem o odstąpieniu od umowy. Jednakże osoba pełniąca obowiązki kierownika rękami i nogami broniła się przed przyjęciem telefonu twierdząc że takie ma wytyczne od kierownika rejonu (obszaru?). Poprosiłem więc żeby na piśmie z odstąpieniem od umowy napisała że odmawia przyjęcia telefonu, ale również tego nie zrobiła.

Telefon zamierzam wysłać do sklepu paczką, a do żądania zwrotu pieniędzy za produkt dołączyć żądanie zwrotu kosztów wysyłki oraz zwrotu kosztów dwukrotnego dojazdu do sklepu od mojego miejsca zamieszkania i z powrotem liczonego z kilometrówki. Pierwszego dojazdu nie liczę bo był zasadny.

Jeśli kogoś moje żale interesują mogę podesłać skany protokołów serwisowych czy pism reklamacyjnych.

DarkSide - 2016-10-24, 20:58

wmen, w takim przypadku dzwoń do BOKu Biuro Obsługi Klienta przedstaw jak sprawa wygląda. na 99% każą zwrócić pieniądze Tobie :)
wmen - 2016-10-25, 10:41

Na 99% masz rację. Ja wylądowałem w tym 1%. Poniżej cytuję odpowiedź uzyskaną wczoraj od BOK:


"Szanowny Panie

W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem
Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że decyzja serwisu w sprawie reklamacji
jest dla nas wiążąca i nie mamy na nią wpływu. Jeśli się Pan z nią nie zgadza,
prosimy o złożenie odwołania od decyzji serwisu poprzez bezpośredni kontakt z
serwisem w tej sprawie lub poprzez ponowne złożenie reklamacji w sklepie
Biedronka.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi
Klienta.

Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta"

BOK nie zarejestrował że już się odwoływałem od decyzji serwisu.

Poza tym od grudnia 2014r zmieniły się przepisy o zakupie konsumenckim i serwis nie jest dla mnie stroną tylko sprzedawca.

Poza tym paczka z telefonem dziś rano została wysłana do siedziby biedronki wraz z odstąpieniem od umowy i żądaniami z pierwszego postu

Lwica - 2016-10-25, 14:31

U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się!

[ Dodano: 2016-10-25, 15:31 ]
U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się!

wmen - 2016-10-25, 15:17

w moim przypadku serwis poinformował tylko o cieczy w telefonie i stwierdził że w związku z powyższym gwarancja zostaje anulowana.

Na szczęście jest jeszcze rękojmia i tak naprawdę mniej lub bardziej prokliencki pracownik serwisu mnie blokuje.

Inna sprawa, że Pani z biedronki nie przyjęła telefonu z informacją o niezgodności z umową i musiałem go odesłać do centrali

[ Dodano: 2016-10-25, 19:29 ]
ech... powinno być że pracownik serwisu mnie NIE blokuje. :#)

borzi - 2016-10-27, 13:12

Mam pytanie, kupiłam dzisiaj kubek termiczny, ale chciałabym go zwrócić, przyjmą go bez problemu czy nie?
gwiazda22 - 2016-10-27, 13:22

przyjmą, łaski nie robią
DarkSide - 2016-10-27, 13:23

gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/
borzi - 2016-10-27, 13:35

Czyli przyjmą czy nie? Jest w ogóle sens iść?
gwiazda22 - 2016-10-27, 13:41

przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure
ona1969 - 2016-10-27, 14:54

na zwrot zakupionego towaru jest 14 dni z oryginalnym opakowaniem :regulamin:
Lewdaim - 2016-10-27, 14:57

DarkSide napisał/a:
gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/


w ciągu 14 dni można zwrócić NF który nie jest bielizną lub elektroniką z możliwością zapisania na nich jakichś danych (np. telefon, tablet, karta pamięci, dysk twardy) pod warunkiem posiadania dowodu zakupu i nieuszkodzonego opakowania

gwiazda22 napisał/a:
przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure


nie musi to być sklep na którym towar był kupowany, w tym zakresie nic się nie zmieniło

DarkSide - 2016-10-27, 14:58

Lewdaim, w przypadku płatności kartą musi byc to sklep na którym kupiono.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group