Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
zawiedziony - 2010-12-14, 13:53
eewelinkaa zgadzam się z Tobą w 100% ,nikt się ciebie nie zapyta ilu masz ludzi na zmianie ile towaru przyszło że gonitwa z czasem i tak dalej (mimo że pl mniejsze obroty rosną) ale to nic nie znaczy przecież to nie sprawiedliwe ;(
inkaa - 2010-12-16, 21:07
u nas po jednej z wizyt TK napisał, że kasjer nie miał identyfikatora. Sprawdziliśmy to na kamerach- wszyscy mieli tego dnia identyfikator na swoim miejscu. Bez komentarza :puk?:
mak_17 - 2010-12-16, 22:49
Może TK nie wziął w tym dniu okularów
inkaa - 2010-12-17, 17:03
to nie jest śmieszne tylko tragiczne i niesprawiedliwe ;(
Blondi86 - 2010-12-17, 18:35
tak to juz jest, i trzeba sie tym nie przejmować
Aszka - 2010-12-18, 15:31
Ja jestem zdania żeby TK ujawniał się zaraz po wizycie jak ochrona po zakupie próbnym.Wszystko by było jasne ale po co,lepiej dawać ludziom nadzieję,żebyśmy się starali,lizali dupy a na koniec i tak TK pisze co zechce.Żenujące
Blondi86 - 2010-12-21, 21:12
Jak teraz Tk przyjdzie do naszego sklepu to padnie na zawał , w 1 alei to taki sajgon jest, że same puste kartony fruwają a nie ma kiedy zbierać
Biedronek On - 2010-12-21, 23:53
U Mnie w I alejce, to jest powódż i co chwilę trzeba z maszyną myć, a i tak wyzywają, a żeby przed sklepem wytrzepać buty to ciężko, lepiej w sklepie >:D Na wyniki TK nie narzekamy, bo są bardzo dobre jak do tej pory
Blondi86 - 2010-12-22, 19:11
Tak u mnie też powódz w 1 alei , no u nas tez wyniki tk dobre, ale nie wiadomo jak teraz bedzie
Bożena23 - 2010-12-27, 11:57
u nas w Brzegu TK wyszedł na 100%, inwenturka na 0.12, PL-ki mieściły się w normie i takiej się premii spodziewaliśmy przed świętami, co najmniej ze 400zł na rękę, a jak przyszło do wypłaty to jeszcze nam podatek zabrali za bony i paczki, a premii "ani widu ani słychu", a wszystko przez...transfery, które o ironio nie zależą od nas. To było zbyt pięknie (wypłata, premia i bony w jednym m-cu na raz) żeby mogło być prawdziwe:(((
bied_ronka27716 - 2011-01-22, 23:54
czytam i masakra myślałam ze to tylko u mnie tak jest(biedronka w opolu)ale nie. premii nie mieliśmy od kąd ja wprowadzili, jak klient był dobrze to PL kosmiczne. to bez sensu się starac z tymi głupimi regułkami... nie mowiac o proponowaniu kropki..niektórzy klienci przychodza po 10 razy dziennie i za kazdym razem proponowac im kropke ale trzeba bo TK akurat moze stac w kolejce. robi sie obóz pracy tak jak było kiedys.
DarkSide - 2011-01-23, 09:35
bied_ronka27716 napisał/a: | za kazdym razem proponowac im kropke ale trzeba bo TK akurat moze stac w kolejce. |
TK nie sprawdza czy sprzedajesz kropkę. To jest tylko wewnętrzna sprawa, czyli albo kierownicy sklepu albo kr to może sprawdzic.
A co do TK to ja mam takie zdanie. Robic to co się robiło zawsze, wpadnie premia to ok nie trudno. Ale nie szarpac się by na siłe bylo wszystko Ok, bo na ogół to się źle kończy -.-
zielonabiedrona - 2011-01-23, 22:10
w sumie to masz rację,tylko wiesz,co boli....w jednym miesiącu masz 200 % premii,a w następnym zero....i teraz sam siebie zapytaj,cóż zrobiłeś innego,niż w poprzednim miesiącu,że cię tak potraktowano?Chodzi tylko o jawną niesprawiedliwość!
DarkSide - 2011-01-23, 22:15
zielonabiedrona napisał/a: | Chodzi tylko o jawną niesprawiedliwość! |
No to racja. Ale ja już robię dobre pale lat i zdążyłem do pewbyc rzeczy przywknąc.
Ja pracuje jak umię najlepiej i jeśli czasem ktoś będzie łaskawy(tk) to wpadnie więcej.
Nie ma co wariowac. Praca jest dla Nas nie my dla niej
basiad24 - 2011-01-28, 09:23
czasem mam wrażenie, że TK podczas wizyty dobrze nie wejdzie na sklep paragon z kosza wyciągnie i wypisuje coś a łba!!! ;]
|
|
|