To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje

biedra2014 - 2016-09-22, 12:44

Witam kupilam kaamerke samochodowa na wyprzedazy I nie dziala. Jesli oddam jak na gwarancje I przyjdzie info ze nie moga jej naprawic to czy moge chcec od producenta zamiast kasy nowa taka kamere?
patryk3 - 2016-09-30, 16:48

Witam czy towar zakupiony w jednej biedronce można zwrócić w innej?
madzia123 - 2016-09-30, 17:10

Jeśli był zakupiony na paragon to można zwrócić na innej biedronce
justynas04 - 2016-09-30, 20:52

Haaaa już nie będzie takich prostych zwrotów towarów pełnowartościowych :D
:yeah:

Gordian - 2016-09-30, 22:10

biedra2014 napisał/a:
Witam kupilam kaamerke samochodowa na wyprzedazy I nie dziala. Jesli oddam jak na gwarancje I przyjdzie info ze nie moga jej naprawic to czy moge chcec od producenta zamiast kasy nowa taka kamere?


Nie ma takiej opcji z poziomu sklepu. W odpowiedzi możesz dostać jedynie: naprawę towaru, naprawę odpłatną, naprawę niemożliwą z powodu winy klienta lub zwrot gotówki. Co innego gdybyś reklamował to sam przez kartę gwarancyjną bezpośrednio u producenta.

Lwica - 2016-10-01, 08:43

Ale będzie dym...klienci nauczeni, że wszystko można oddać nawet śmietanę doznają szoku :szczena: :szczena: To ile się nasłuchamy obelg pod naszym tytułem zanim się do tego przyzwyczają to chyba mury Biedronek jeszcze nie słyszały.... Zniesiem to , a co...nie takie rzeczy się znosiło, ale chwała że wreszcie ktos poszedł po rozum do głowy ;)
Gordian - 2016-10-01, 11:10

Lwica napisał/a:
Ale będzie dym...klienci nauczeni, że wszystko można oddać nawet śmietanę doznają szoku :szczena: :szczena: To ile się nasłuchamy obelg pod naszym tytułem zanim się do tego przyzwyczają to chyba mury Biedronek jeszcze nie słyszały.... Zniesiem to , a co...nie takie rzeczy się znosiło, ale chwała że wreszcie ktos poszedł po rozum do głowy ;)


A to są jakieś wielkie zmiany? Bo miałem odsiadkę w związku z końcem kwartału i nie jestem zbytnio w temacie.

adrianooo - 2016-10-01, 14:45

Od dzis weszło to iż nie ma zwrotów na elektronikę , rzeczy osobiste (czytaj majtki skarpetki :D )
i zywność

Będa jaja jak berety

Lwica - 2016-10-01, 14:45

Noooo od dzisiaj :) zakaz zwrotu czegokolwiek z foodu(tylko w razie złej jakości), non food tylko odzież max. 14 dni, cała elektronika tylko reklamacje, zakaz zwrotu bielizny. Cały non food tylko do reklamacji... o yeahhhh
adrianooo - 2016-10-01, 14:47

Lwica napisał/a:
Noooo od dzisiaj :) zakaz zwrotu czegokolwiek z foodu(tylko w razie złej jakości), non food tylko odzież max. 14 dni, cała elektronika tylko reklamacje, zakaz zwrotu bielizny. Cały non food tylko do reklamacji... o yeahhhh


blahahahah już widzę miny naszych stałych klientów :D :D :D

Lwica - 2016-10-01, 14:48

Już widzę te uśmiechy kasjerów pod nosem i satysfakcję kierowników prowadzących zmianę kiedy z czystą rozkoszą a le w grzeczny sposób powie takiemu klientowi bujaj się pan >:D >:D >:D >:D >:D
kachen - 2016-10-02, 09:27

Nio spoko..ale jak kasjer nabije cos z foodu podwójnie..to zwrot i tak musisz zrobic
TajemniczyK - 2016-10-02, 09:51

Można jeszcze dzisiaj wyrażać niezadowolenie z kawy :) ?
Ten bon za kawę jest nabijany na kartę czy drukowany ?

patryk3 - 2016-10-02, 20:51

Z tego co czytam w internecie to kasjerki niby mają wielki problem i wątpliwości moralne z tą akcją-satysfakcja gwarantowana i darmowa kawa natomiast jak się dowiadują o takiej akcji to począwszy od kierowniczki do niższych pracowników wraz z ochroniarzem chętnie wydoją tyle kawy ile mogą :D
Lwica - 2016-10-04, 08:10

Skoro firma pozwala na legalne okradanie firmy to chyba wszystkim, a nie wybranym? ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group