To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - tajemniczy klient

mak_17 - 2010-12-07, 12:13

U na ks kazał podpisać rozszerzenie 5 kroków kasjera do proponowania kropki na polecenie kr.
pracownik - 2010-12-07, 22:25

nie dajcie się wrabiac nie ma żadnej proponowania kropki
mak_17 - 2010-12-07, 22:58

no comments :regulamin:
haden777 - 2010-12-08, 02:10

Biedronka to jeden wielki kołchoz pracy. W Hajnówce wykorzystują ludzi bo to mała mieścina. Każdy boi się stracić pracę i zap.....la jak dziki osioł a kierownik rejonu z palcem w nosie sobie przegląda taśmy jak to pracownicy pracują.

Tajemniczy klient nie wymyśla sobie co ma zaznaczyć. Musi ściśle przestrzegać reguł nakazanych przez firmę zlecającą mu ocenienie sklepu i pracowników.
Ktoś wspomniał że nie utrzymywał wzroku z klientem. Jakie są zasady? Należy utrzymywać wzrok z klientem.
Tajemniczy klient zauważył że był ignorowany a może jeszcze i pracownik okazywał znudzenie to bach bach bach sklepie po punktach.

Wprowadzenie do takich sklepów tajemniczych klientów to tylko nie jak zapędzenie pracowników do cięższej pracy. My mieliśmy 100%, a premii nie było bo straty były za duże.
Ludzie się starali, ciężko pracowali a złodzieje nie dali premii, kiedy każdy na nią liczył.

pinoczet - 2010-12-08, 21:32

u nas był tajemniczy, i co podszedł do kierowniczki zmiany i powiedział "jestem tajemniczym klient i jak dasz 100zł do będziecie mieli 100%" akcja jak tralala !!!
Blondi86 - 2010-12-08, 21:37

to chyba jakiś żart był raczej :)
pracownik - 2010-12-09, 09:41

jeśli to prawda to czeka go prokurator bo tak nie może byc.
zawiedziony - 2010-12-11, 17:38

;(


Uważam że tajemniczego klienta nie ma wymyślili go po to żeby nie dać premii, nasz sklep ciężko harował obroty rosną klientów przybywa a przez "jakiego' tajemniczego kl "nie dostaliśmy premii to jaka ma być motywacja do pracy i to jeszcze przed świętami TO NIE SPRAWIEDLIWE . Tajemniczy klient powinien się ujawnić po pobycie na sklepie tak jak jest z wózkami kontrolnymi po zakupie gość informuje kim jest . Dla mnie ten wybryk z klientem to głupota która nie wiadomo po co była wprowadzana.czy ktoś z was uważa tak jak ja ;( ; ( ;(

eeewelinkaaa - 2010-12-11, 20:52

Zawiedziony,mam identyczne zdanie na ten temat.
Po ujawnieniu sie przez TK kierownik zmiany moze co nieco wyjasnic np UZ kasjera-jedna osoba mniej i wystarczy zeby np podloga nie byla idealnie czysta.

Anonymous - 2010-12-11, 21:12
Temat postu: Reklamówkę, kropeczkę? Nie? A piernik?
:P
Blondi86 - 2010-12-11, 22:12

my nie proponujemy zadnych pierników ? :szczena:
Anonymous - 2010-12-11, 22:28

My też nie..
Flapjack - 2010-12-12, 19:24

A może karpie ;]
Anonymous - 2010-12-12, 21:04
Temat postu: Dodatkowy krok kasjera?!
Masz racje KARPIE bardziej na czasie. ;)
jonka - 2010-12-13, 13:19

:szczena: U NAS TYLKO KROPKA,ALE I TAK PRAWIE NIKT JEJ NIE PROPONUJE.CIEKAWE CZY TK OCENIA PROPONOWANIE TEGO, SKORO W JEDNEJ BIEDRONCE TRZEBA , A W DRUGIEJ NIE!!!!! :0

[ Dodano: 2010-12-13, 13:21 ]
A WRACAJĄC DO ANKIET TK,TO U NAS PODOBNO NIE DOSTAJEMY,DOSTALIŚMY TYLKO RAZ I TO JUŻ DAWNO TEMU ;(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group