Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
mak_17 - 2010-12-07, 12:13
U na ks kazał podpisać rozszerzenie 5 kroków kasjera do proponowania kropki na polecenie kr.
pracownik - 2010-12-07, 22:25
nie dajcie się wrabiac nie ma żadnej proponowania kropki
mak_17 - 2010-12-07, 22:58
no comments
haden777 - 2010-12-08, 02:10
Biedronka to jeden wielki kołchoz pracy. W Hajnówce wykorzystują ludzi bo to mała mieścina. Każdy boi się stracić pracę i zap.....la jak dziki osioł a kierownik rejonu z palcem w nosie sobie przegląda taśmy jak to pracownicy pracują.
Tajemniczy klient nie wymyśla sobie co ma zaznaczyć. Musi ściśle przestrzegać reguł nakazanych przez firmę zlecającą mu ocenienie sklepu i pracowników.
Ktoś wspomniał że nie utrzymywał wzroku z klientem. Jakie są zasady? Należy utrzymywać wzrok z klientem.
Tajemniczy klient zauważył że był ignorowany a może jeszcze i pracownik okazywał znudzenie to bach bach bach sklepie po punktach.
Wprowadzenie do takich sklepów tajemniczych klientów to tylko nie jak zapędzenie pracowników do cięższej pracy. My mieliśmy 100%, a premii nie było bo straty były za duże.
Ludzie się starali, ciężko pracowali a złodzieje nie dali premii, kiedy każdy na nią liczył.
pinoczet - 2010-12-08, 21:32
u nas był tajemniczy, i co podszedł do kierowniczki zmiany i powiedział "jestem tajemniczym klient i jak dasz 100zł do będziecie mieli 100%" akcja jak tralala !!!
Blondi86 - 2010-12-08, 21:37
to chyba jakiś żart był raczej
pracownik - 2010-12-09, 09:41
jeśli to prawda to czeka go prokurator bo tak nie może byc.
zawiedziony - 2010-12-11, 17:38
;(
Uważam że tajemniczego klienta nie ma wymyślili go po to żeby nie dać premii, nasz sklep ciężko harował obroty rosną klientów przybywa a przez "jakiego' tajemniczego kl "nie dostaliśmy premii to jaka ma być motywacja do pracy i to jeszcze przed świętami TO NIE SPRAWIEDLIWE . Tajemniczy klient powinien się ujawnić po pobycie na sklepie tak jak jest z wózkami kontrolnymi po zakupie gość informuje kim jest . Dla mnie ten wybryk z klientem to głupota która nie wiadomo po co była wprowadzana.czy ktoś z was uważa tak jak ja ;( ; ( ;(
eeewelinkaaa - 2010-12-11, 20:52
Zawiedziony,mam identyczne zdanie na ten temat.
Po ujawnieniu sie przez TK kierownik zmiany moze co nieco wyjasnic np UZ kasjera-jedna osoba mniej i wystarczy zeby np podloga nie byla idealnie czysta.
Anonymous - 2010-12-11, 21:12 Temat postu: Reklamówkę, kropeczkę? Nie? A piernik?
Blondi86 - 2010-12-11, 22:12
my nie proponujemy zadnych pierników ?
Anonymous - 2010-12-11, 22:28
My też nie..
Flapjack - 2010-12-12, 19:24
A może karpie ;]
Anonymous - 2010-12-12, 21:04 Temat postu: Dodatkowy krok kasjera?! Masz racje KARPIE bardziej na czasie.
jonka - 2010-12-13, 13:19
U NAS TYLKO KROPKA,ALE I TAK PRAWIE NIKT JEJ NIE PROPONUJE.CIEKAWE CZY TK OCENIA PROPONOWANIE TEGO, SKORO W JEDNEJ BIEDRONCE TRZEBA , A W DRUGIEJ NIE!!!!! :0
[ Dodano: 2010-12-13, 13:21 ]
A WRACAJĄC DO ANKIET TK,TO U NAS PODOBNO NIE DOSTAJEMY,DOSTALIŚMY TYLKO RAZ I TO JUŻ DAWNO TEMU ;(
|
|
|