Praca w Biedronce - Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków"
katarzynka12 - 2016-09-07, 16:59
iksyomaz, może miałeś mleko początkowe dla dzieci,też nie wliczają się do naklejek,bądź była awaria systemu sprawdź stan karty
Kot_kreskowy - 2016-09-07, 22:30
Miał ktś sytuację, że klient chciał zwrócić towar, na który były wydane naklejki (znaczy że do tego paragonu) ja dziś dwa razy i odmówiłam łumacząc i powołując się na regulamin, ale co wrzaski i rzucanie towarem było to było.
Skiter1991 - 2016-09-08, 18:09
Kot_kreskowy napisał/a: | Miał ktś sytuację, że klient chciał zwrócić towar, na który były wydane naklejki (znaczy że do tego paragonu) ja dziś dwa razy i odmówiłam łumacząc i powołując się na regulamin, ale co wrzaski i rzucanie towarem było to było. |
W teorii ludzie którzy biorą naklejki i biorą udział w akcji są zapoznani z regulaminem konkursu/akcji, jak jest w praktyce wiadomo ;] Ale sumienie możecie mieć czyste.
stoneczka - 2016-09-08, 19:51
Skiter1991 napisał/a: | Kot_kreskowy napisał/a: | Miał ktś sytuację, że klient chciał zwrócić towar, na który były wydane naklejki (znaczy że do tego paragonu) ja dziś dwa razy i odmówiłam łumacząc i powołując się na regulamin, ale co wrzaski i rzucanie towarem było to było. |
W teorii ludzie którzy biorą naklejki i biorą udział w akcji są zapoznani z regulaminem konkursu/akcji, jak jest w praktyce wiadomo ;] Ale sumienie możecie mieć czyste. | Skąd wiadomo że dostał naklejki???wyświetla się takie info podczas zwrotu???....można dokonać zwrotów jako towar niepełnowartościowy oczywiście jak wina leży po naszej stronie
marta1 - 2016-09-08, 20:41
może się mylę ale do każdego paragonu uprawniającego do odbioru nalepek drukuje sie mały z informacją czy klient wziął czy odmówił i pewnie jest to widoczne w systemie bo inaczej zapis w regulaminie nie miałby sensu . U mnie na sklepie wszyscy pracownicy zostali zobowiązani do tego by informować klienta kupującego głównie nf o tym że jeśli weźmie nalepki to wtedy towar będzie mógł reklamować ale tylko zgodnie z obowiązującymi przepisami . Myślę że to jest uczciwe podejście ponieważ klient ma wybór a wiadomo jak jest , nie każdy w pogoni za świeżakiem doczytał regulamin do końca
plasticowa_bied - 2016-09-08, 22:03
hej a ja mam takie pytanie- czy jest gdzieś informacja zawarta czy kasjer może brać naklejki gdy klient nie chce?
Frugi - 2016-09-08, 23:27
plasticowa_bied napisał/a: | hej a ja mam takie pytanie- czy jest gdzieś informacja zawarta czy kasjer może brać naklejki gdy klient nie chce? |
Tak, jest zawarta taka informacja w ostatniej aktualizacji do procedury tej akcji. Mianowicie naklejki są traktowane tak samo jak środek pieniężny i każdy kasjer jest z tego rozliczany. Klient, który odmówił przyjęcia naklejek, a kasjer sobie je przygarnął jest równoznaczne z kradzieżą i może mieć poważne konsekwencje. Mniej więcej tak brzmi treść tej informacji, także proponuję nie robić sobie problemów o jakieś naklejki. Wiem, że na moim rejonie już poleciały łebki mimo, że o pracownika u nas trudno.
Emilio100 - 2016-09-12, 17:19
Witam mam pytanko dziś odebrałem 1 świeżaka za 30 naklejek. Pani przy kasie oddała mi album z naklejkami. Czy na ten sam album mogę wziąść kolejnego świeżaka. ?oczywiście za 20 zł
Hell - 2016-09-12, 17:37
Emilio100, a skanowała kartę przy wydawaniu zwierzaka?
Emilio100 - 2016-09-12, 17:47
Tak
tadam - 2016-09-12, 18:26
Jeśli karta jest zeskanowana to już drugi raz nie można nic odebrać.
marta1 - 2016-09-12, 18:28
Emilio100, skoro zeskanowała album to już nic na jego konto nie weźmiesz a kasjerka powinna go oddać do biura
biedronka1477 - 2016-09-12, 18:28
A jak się nie ma wogóle karty a dostaje się naklejki?
marta1 - 2016-09-12, 18:32
Same naklejki są nic warte
biedronka1477 - 2016-09-12, 18:37
To jakim cudem cały czas rozdawane są naklejki a jak przyjadą karty to rozchodzą się na pniu. Mam naklejki a nie mam karty, bo ich po prostu nie ma
|
|
|