To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - NOWY SYSTEM PREMIOWY !

Anonymous - 2014-10-01, 16:15

Robertty, no to chyba ktoś tutaj nie umie liczyc... portugale...
Muminka - 2014-10-01, 17:25

kajtek30 napisał/a:
kierownikow i zastepcow nie trzeba motywować do braku absencji bo i tak jej nie maja tyraja jak szaleni wkladajac w to ogromny wysiłek fizyczny a nie powiem już o stresie jaki przezywaja na codzien naciski naciski naciski jak nie kr to ko jak nie oni to kontrole nasze wewnętrzne itd sprawdzają czy wykonujesz prace zgodnie z chorymi procedurami a ty zwyczajnie na to nie masz czasu i teraz zarobi taki zastepca tyle samo co kasjer bo laskawie przyszedł caly miesiąc do pracy BRAWO!!!



Jak słucham takiego jojczenia to aż mnie nosi ... powiedzmy sobie szczerze nie każdy zastępca "daje z siebie wszystko i zapieprza na sklepie" znam takich co dużo biegają robią wokół siebie dużo szumu a nie zrobią nic ...., a ile razy taki kasjer wykonuje nie jednokrotnie robotę za siebie jaki i za tego biednego zastępce ..... chyba każdemu się należy pare groszy więcej za prace... czy to zastępca czy to kasjer , a tu jawnie widać dyskryminacje bo kasjer to niższy szczebel to niech zarabia najmniej i jeszcze się nie odzywa ... Jak wam drodzy zastępcy nie podoba się nowy system premiowania i macie zastrzeżenia to zgłoście to gdzie trzeba >:D

Anonymous - 2014-10-01, 17:30

Muminka, pewnie, ze im sie nie podoba. Jak wiekszosci uderza woda sodowa do głow i nie moga poscierac nawet podlogi
Zed - 2014-10-01, 17:41

Muminka napisał/a:
powiedzmy sobie szczerze nie każdy zastępca "daje z siebie wszystko i zapieprza na sklepie"

I nie każdy kasjer "daje z siebie wszystko i zapieprza na sklepie" :)

Nie wiem po co ta nienawiść skoro nikt tutaj nie narzeka na to że kasjerzy mają szanse więcej zarobić, po prostu mogli to samo dać kierownictwu, którzy również wkładają sporo siły aby sklep wyglądał jak najlepiej. I mówię ogółem, nie przytaczajcie jakiś patologicznych przypadków bo to nie zależy od stanowiska tylko od człowieka.

Hell - 2014-10-01, 17:42

Nie będzie już punktów ujemnych za brak "dzień dobry" w pierwszej alei. :D Myślałam że szarpną się jeszcze na wycofanie "prowadzenia do towaru" ale nie tym razem. :D Za to na samym warzywniaku można wyjąć chyba z 6 punktów ujemnych. >:D A lfl, pamiętajmy że firma też ma nie za ciekawy więc może uda nam się z nimi zrównać. ;)
Anonymous - 2014-10-01, 18:10

Kacperos napisał/a:
witam niech mi ktoś wytłumaczy "wzrost sprzedaży". Co ja mam przez to rozumieć ? "Wzrost sprzedaży sklepu miesiąc do miesiąca w porównaniu ze średnim firmowym wzrostem" ??
Tzn, że porównają sobie jaka będzie sprzedaż w miesiącu np październiku tego roku, z miesiącem październikiem roku poprzedniego i czy w tym roku zanotowano wyższą, czy nie. Później wyciągną sobie średnią ze wszystkich sklepów i zobaczą czy sklep porównywany ma ten wzrost mniejszy, czy większy w porównaniu z tą średnią wszystkich sklepow
marta1 - 2014-10-01, 18:30

a ja bym chciała żeby to ktoś podsumował .... bo ja się pogubiłam i znowu coś poplątałam....
edyciorka - 2014-10-01, 18:45

Niby to wszystko wygląda na takie proste. Ale coś mi się wydaje, że tak łatwo nie będzie. Zawsze znajdzie się coś, co obniży poszczególne warianty.
Hell - 2014-10-01, 19:39

Larri to o czym piszesz to standardowy LFL. Do tej premii mają porównywać wzrost sprzedaży miesiąc do miesiąca w danym roku, np. październik 2014 do września 2014, listopad do października itd. Firma swój wzrost pewnie liczy tak samo.
domin - 2014-10-01, 23:16

Robertty napisał/a:
miesiąca do miesiąca z uwzględnieniem średniej firmy ,to znaczy jedno
strasznie prosty i motywujący system premiowy

Jeśli LFL sklepu nie będzie brany a średnia JMP ,ale średnia jaka ? miesięczna ,roczna? kwartalna?
Nadal pytam bo nie mam dostępu do procedur więc domin bazuję na tym co piszecie




2500 sklepow w styczniu miało obrót 1 000 000
w lutym 1 100 000 czyli wzrost 10% sredni firmy całej zeby wziasc premie za marzec twoj sklep musi miec w marcu obrot conajmniej 10% wyzszy niz w lutym i tak w kolko.

Anonymous - 2014-10-02, 10:18

Hell napisał/a:
Larri to o czym piszesz to standardowy LFL. Do tej premii mają porównywać wzrost sprzedaży miesiąc do miesiąca w danym roku, np. październik 2014 do września 2014, listopad do października itd. Firma swój wzrost pewnie liczy tak samo.
Ach... zapomniałam, że firma lubi (nie)standardowo :) co by nie było zbyt łatwo :)
czarownica25 - 2014-10-02, 10:27

U mnie tk jak był raz w miesiącu to żadkością było 100%... Teraz odwiedzi nas 2 razy, będzie patrzał na dużo więcej drobnych niedociągnięć jak brak cenówki (np. wykładasz chłodnie, wrzucisz nowość a cene robisz dopiero po rozłożeniu i co znając nasze szczęście On to wyluka). I będzie trzeba znowu tłumaczyć sie rejonowej. Nie podoba mi się. Przyjdzie raz opisze coś , rejonowa już będzie dymić żeby nas uczulić, już nie będziemy się rozdwajać ale roztrajać -.- . Muminka, w tym co piszesz widać jad. Właśnie takie podejście ludzi nie daje na sklepie stworzyć pozytywnej atmosfery, mimo tego że jest źle powinnyście się uzupełniać ile się da, pomagać jedna drugiej nie patrząc na stanowisko a Ty od kiedy pamietam dość często podkreślasz że na sklepie kierownicy to leserzy być może nie chcesz dostrzec ich pracy bo widzisz wszystko na czarno.
Muminka napisał/a:
kasjer to niższy szczebel to niech zarabia najmniej i jeszcze się nie odzywa ...
Nie o to chodzi, tylko o to że kierownik ma dużo więcej obowiązków, odpowiedzialności i powinien zarabiać wiecej za swoja pracę bo w końcu jest kierownikiem który musi zarządzać. Mamy na sklepach tylko 3 szczeble Ks, Zks i kasjer to chyba logiczne że kasjer bedzie mial z tej trójki najmniej pieniędzy, i decydując się iść do pracy jako kasjer wiedziałaś o tym. Nie obrażając naszych kasjerów bo sama nim byłam. Taka jest hierarchia. Idąć Twoim tokiem myślenia zastępcy powinni mieć pratęsje do ks o to że zarabia więcej a wykonujemy taką samą pracę. 8)
Anonymous - 2014-10-02, 10:36

Kierwonictwo sklepu to w ogóle bardzo niedoceniany szczebel, już wczesniejszy system premiowy to świetnie obrazował, kiedy dochodziło do absurdów, że kasjer potrafił z premią wyciągnąc tyle, co kierownik bez premii, to nie powinno mieć miejsca w żadnym systemie. I nie dlatego, że to wyższy szczebel, któremu należą się laury za samą nazwę, ale zwyczajnie dlatego, że ma od groma ważniejszych obowiązków, których wykonanie musi pogodzić dodatkowo z obowiązkami kasjera, a z których jest dokładnie rozliczany. Ale inaczej może twierdzić tylko ktoś, kto nie ma pojęcia o jego pracy i widzi tylko czubek własnego nosa, a do tego przecenia swój wkład i pracę.
monika25075 - 2014-10-02, 11:44

W grudni KS i ZKS idą na l4 skoro premia za obecność nas nie obowiązuje , a od 1 stycznia degradacja na kasjera
:P

Anonymous - 2014-10-02, 11:55

Zawsze mówię jedno:
dla mie kasjer niech zarabia i po 3 tysiące miesięcznie, natomiast zks powinien mieć wyższe wynagrodzenie o minimum 20% a ks od zks kolejne 20% .

Sytuacja jest deprymująca i często bardzo dobry kasjer na sklepie big z dużą premią nie chce awansu bo wiąże się to z przeniesieniem na inny sklep często który pewnie tej premii nie ma:

I będzie jak dawniej kasjer zarobi tyle samo co na innym sklepie zastępca l, zastępca na jednym tyle co kierownik na drugim Zlikwidowano jedynie dysproporcje gdzie ks zarabiał często tyle co kr, i nie przez zmniejszenie wynagrodzenia ks

Nasza propozycja była stworzenie systemu który byłby motywujący do awansu, a tak często koleżanki które awansują z kasjera na zastępce mówią "trzeba było się nie wychylać"



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group