Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje
adrianooo - 2016-03-11, 11:02
Antrykota napisał/a: | "Przyjmujemy reklamacje, masz kase i spadaj, nie zawracaj dupy." |
O to to to !
Mariano - 2016-03-11, 13:47
makota napisał/a: |
każdy food przyjęty od klienta teoretycznie powinniśmy wrzucać w PL. |
dobrze użyte słowo "TEORETYCZNIE"
argus - 2016-05-26, 11:11
chciałbym oddać towar tzn.tarcza magnetyczna a nie mam paragonu proszę o wiadomość
DarkSide - 2016-05-26, 11:14
argus, nie my tu jesteśmy od tego !! a poza tym paragon to podstawa tak samo jak opakowanie itp
Anonymous - 2016-05-26, 17:52
A dlaczego chcesz oddać? Znudziła Ci się, czy ma wadę?
bettina - 2016-06-05, 20:15
jak mam zrobic zwrot za doładowanie ktore jest nieczytelne a do zwrotu potrzebuje nr transakcji potwierdzenia, ??\
gwiazda22 - 2016-06-05, 20:44
musisz wyszukać sobie w markecie-paragon i tam bedziesz miała napisany nr transakcji wiesz która godzina,kasjerka jaka kasa wpiszesz to i powinnaś znaleźć
turek2001 - 2016-07-22, 09:08
Witam
Przedwczoraj kupiłem w Biedronce telefon Myphone infiniti 2s za 499 zł. na prezent. Niestety, telefon jako prezent sie nie spodobał
Telefon był uruchomiony tylko raz żeby sprawdzić czy działa, jest w stanie idealnym, wszystko co było w pudełku też jest. Mam dowód zakupu(paragon)
Czy mogę zwrócić telefon z powrotem do sklepu i otrzymać zwrot gotówki, tak jak kiedyś można było zwracać produkt? Czy coś sie zmieniło ze zrotami sprzętu?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Anonymous - 2016-07-22, 09:48
Zajdz do sklepu i zapytaj, może pozwola. Możesz tez zadzwonić do biura obsługi klienta i tam zapytać.
800 080 010*
(z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00**
(z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
bok@biedronka.eu
turek2001 - 2016-07-22, 09:51
I tak zrobie, pójde do sklepu, może uda sie dokonać zwrotu Dzięki z a odpowiedź
Anonymous - 2016-07-22, 09:54
Tak to już bywa z tymi niespodziankami
bieniekpoho - 2016-08-03, 10:39
Mam pytanie, otóż 9 miesięcy temu kupiłem DRON QUADCOPTER AIRCRAFT HI6039C.
Czy mam możliwość oddania sprzętu i zażądania zwrotu pieniędzy jeżeli jedno z śmigieł przestało działać (oryginalny paragon, pudełko itd.) ?
Anonymous - 2016-08-03, 10:44
Masz mozliwosc oddac do naprawy, jak w kazdym innym sklepie. Jesli w serwisie stwierdza, ze nie ma mozliwosci naprawy, wtedy oddadza gotowke.
bieniekpoho - 2016-08-03, 10:54
Ale zażądać zwrotu nie mogę? bez wysyłania na serwis?
Anonymous - 2016-08-03, 11:57
Ale na jakiej podstawie? Masz gwarancje, a gwarancja obejmuje zwrot gotowki jedynie wtedy, gdy nie ma mozliwosci naprawy.
|
|
|