Praca w Biedronce - Nasze pomysły...
DarkSide - 2015-03-06, 18:49
zuza1 napisał/a: | ale przecież kierownicy też go mogą obsługiwać. |
to prawda i śmiem stwierdzić że te osoby częściej mogą zrypać bo na prawdę nie mają czasu i często mówią gdzie co jest a nie idą i nie chodzi mi o pokazanie ich w złym świetle tylko mają na prawdę masę roboty
Anonymous - 2015-03-06, 19:39
zuza1 napisał/a: | Mogliby wprowadzić też przy kontroli tk, że musi zaznaczyć kto prowadził go do produktu kasjer czy kierownik, bo zawsze jest złość na kasjerów za słabego tk, ale przecież kierownicy też go mogą obsługiwać. | Nie zawsze klient da radę wyczytać na plakietce, z kim ma do czynienia, a jak na pierwszy rzut oka ma stwierdzić, czy to kierownik, czy kasjer? Na kierownika, który prowadził wtedy zmianę też jest złość.
zuza1 - 2015-03-07, 12:35
ale gdyby miał taki punkt do kontroli to musiałby spojrzec na plakietkę, i nie było by, że nie dowidział.ja wiem że kierownicy mają tak dużo pracy, i dostają opieprz za nas, ale tym bardziej powinni sami przestrzegać zasad żeby było ok.i nie piszę tego na złość kierownikom.
jb - 2015-03-07, 14:23
tk podaje imię osoby, która go obsługiwała zarówno na kasie jak i na sklepie, więc po co ma jeszcze podawać stanowisko?
Miawka - 2015-03-07, 15:36
Kto zawinił przy tk może dowiedzieć się tylko kr
pika2013 - 2015-05-02, 09:44
to ciekawe co piszesz z tym imieniem, bo przecież mogą być na zmianie dwie osoby o tym samym imieniu, bynajmniej u nas imiona się powielają,więc są dni że akurat te osoby są w pracy razem na zmianie i to na dodetaek kierownik i kasjer o tym samym imieniu,u nas aż 3 imiona się powtarzają, więc jesli faktycznie kr ma inf kto zawinił wg imienia to troche lipa, jesli ta osoba by dostała w razie br złego wyniku opr., bo u nas kierownicy nieraz są zmuszeni aby usiąść na kasie, gdy jest mało pracowników i co....ale pewnie i tak by było na kasjera.
Najbardziej boli mnie fakt, że KR do kierownictwa kieruje zwroty typu " jak się nie wyrabiacie ze swoimi zadaniami, to przekażcie co i jak kasjerowi i musi to wykonać". A kto wykona prace za którą my jesteśmy odpowiedzialni,obsługa, sprzątanie, rozkładanie towaru, wypiek i jeszcze ich zlecenia. A jak się nie wyrabiamy to opr od kr jest. Przecież daty wieczorem, cenówki niedzielne to do nich należy, ja wiem że nie mają lekko, ale my też nie, a musimy się wyrobić, a oni, to co, jak nie to my za nich, ich praca bedzie wykonana, a my w polu.....nie wspomne już że w raportach wieszanie plakatów, akcje itp do tez jest zaznaczone ze kierownik sklepu, a robimy my. Przy rozłożeniu dostawy palcem nie kiwną, ale my mamy za nich robić. Sory za nieskładność mojej wypowiedzi, ale to nerwy i brak czasu, myśle, że wiecie o co chodzi. Pozdrawiam
tadam - 2015-05-02, 17:17
W scenariuszu TK pisze że ma podać imię i opisać kasjera więc Kr wie o kogo chodzi na pewno.U nas bardzo źle Tk wychodzi ostatnio.Znajdzie zawsze towar bez cenówki, kwiatki mu sie nie podobają ,albo warzywniak Nawet raz niby kasjer niechętnie zareagował na jego pytania :ops: Premię będziemy mieć bo mamy oststnio wzrost sprzedaży
U nas też Ks czy zks dużo zadań nam daje ale oni znowu wykonują w tym czasie polecenia KR które lubi wypisywać w pamiętniku lub wysyła im sms-em
[ Dodano: 2015-05-03, 14:11 ]
Czy jest sensowny powód dlaczego nie ma w biedronce na kasie oddzielnika z napisem OSTATNI KLIENT ??Musimy zawsze patrzeć i odsyłać jak chcemy zejść z kasy i jeszcze wysłuchiwać :czemu mnie pani odsyła ?,a nie skasuje mnie pani jeszcze tylko parę rzeczy mam?Zamyka i kawki się idzie napić zamiast pracować.I są tacy do których przez megafon możesz krzyczeć a oni i tak nie chcą słyszeć.
A od Ks Czemu siedzisz na kasie jak jedynka wolna?Odsyłać klientów.
Chyba sobie w domu sama wydrukuję napis ostatni klient i będę używać
Anonymous - 2015-05-05, 19:25
Może dlatego, że to trochę niegrzeczne i irytujące dla klienta, który chciał skasować się przy tej właśnie kasie.
A odnośnie identyfikatora, jest napisane czy to kasjer, czy kierownik, więc taka pomyłka jest mało prawdopodobna.
adrianooo - 2015-05-06, 09:01
Cytat: | Czy jest sensowny powód dlaczego nie ma w biedronce na kasie oddzielnika z napisem OSTATNI KLIENT ??Musimy zawsze patrzeć i odsyłać jak chcemy zejść z kasy i jeszcze wysłuchiwać :czemu mnie pani odsyła ?,a nie skasuje mnie pani jeszcze tylko parę rzeczy mam?Zamyka i kawki się idzie napić zamiast pracować.I są tacy do których przez megafon możesz krzyczeć a oni i tak nie chcą słyszeć.
A od Ks Czemu siedzisz na kasie jak jedynka wolna?Odsyłać klientów.
Chyba sobie w domu sama wydrukuję napis ostatni klient i będę używa |
Temat zejścia z kasy to temat rzeka, do mnie zawsze się phają mimo iż jedynka wolna , bo przecież bliżej , i ,,6 kroków zaoszczędzę ,, Pomyślał klient .Gdy się sam nie zamknę to niestety siedzę jak tan dupek. a pomysł z napisem ostatni klient lub kasa zamknięta w biedrze by się przydał co popieram
marta1 - 2015-05-06, 13:02
adrianooo ? myślisz że ktoś by czytał co jest napisane na takiej przekładce ? :D a jeśli by nawet to i tak na 10 klientów może jeden by zrozumiał o co chodzi
adrianooo - 2015-05-07, 08:30
Niestety masz rację z jednej strony niestety klient niekiedy nie umie czytać i wd mnie jest dosyć tępy
(Bardzo przepraszam wszystkich urażonych lecz niestety to prawda)
marta1 - 2015-05-07, 14:51
adrianooo źle mnie zrozumiałeś nasi klienci potrafią czytać tylko czasami mają "gdzieś" to co jest napisane
adrianooo - 2015-05-08, 08:47
No to już szybciej
misiowanka22 - 2015-05-10, 08:26
Hej! Wczoraj miała miejsce na moim sklepie niemiła sytuacja. Mianowicie: ok.!12.15 kasjer, który siedział na kasie od 7.00( kasa 1) chciał zejść na przerwę. KZ skomentowała ten fakt iż ona jeszcze nie była i on nie musi, a poza tym to czy jest ślepy ile jest pracy do wykonania i zabroniła korzystania z przerwy. ZAMUROWAŁO MNIE. Nadmienię, że nikt z pierwszej zmiany nie skorzystał z przerwy. Do kogo po pomoc?
brodacz1989 - 2015-05-10, 09:09
misiowanka22, przerwa nalezy Wam sie jak psu buda z wyzerka, wiec przetlumacz to swojemu kz a jak nie zrozumie porozmawiaj z ks.
|
|
|