Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje
realistka - 2015-10-06, 14:36
Ja oddaje gotówkę jeżeli klient sobie tego życzy
biedronkaaa - 2015-10-06, 14:46
realistka napisał/a: | Ja oddaje gotówkę jeżeli klient sobie tego życzy |
Jesli jesteś kasjerem to dziwi mnie to.
Przecież kasjer nie robi zwrotów i nie decyduje co oddajemy.
No chyba ze jesteś ks czy ks to luz:-P
marta1 - 2015-10-06, 15:15
tu na forum można być nawet kr a wracając do tematu u mnie zwracamy tylko na kartę jeśli była płatność kartą
biedronkaaa - 2015-10-06, 16:29
marta1 napisał/a: | tu na forum można być nawet kr a wracając do tematu u mnie zwracamy tylko na kartę jeśli była płatność kartą |
Może twoi kasjerzy robią inaczej :-P
marta1 - 2015-10-06, 16:53
na moim sklepie my kasjerzy wiemy co możemy robić a czego nie ale to nie temat o tym co wolno wojewodzie to nie.... :D
87_dRaGoN_87 - 2015-10-15, 11:43
Witam
Podobno nowa procedura odnośnie zwrotów towarów uszkodzonych mówi że klient nie może żądać gotówki jeżeli towar nie był wysłany do naprawy. Czyli klient przychodzi z uszkodzonym towarem nie zwracamy mu gotówki tylko wysyłamy do naprawy i dopiero po naprawie dowiemy się czy towar został naprawiony czy mamy zwrócić gotówkę bo nie da się naprawić sprzętu. Pytanie moje co w sytuacji gdy np: klient kupi telefon i przychodzi po jakimś czasie i mówi ze chce zwrócić telefon bo nie spełnił jego oczekiwań, użytkował go np: 6 miesięcy nie jest uszkodzony. Zwracamy mu gotówkę ?? towar już drugi raz nie sprzedasz bo jest używany.
Anonymous - 2015-10-15, 11:56
Pol roku to juz chyba za dlugi okres uzytkowania, aby zadac zwrotu gotowki
87_dRaGoN_87 - 2015-10-15, 12:02
Tez tak myślę że za długo pytanie czy jest to gdzieś ujęte w naszej procedurze. Bo znając klienta zadzwoni na infolinie opier..... i za chwilę telefon proszę zwrócić klientowi gotówkę. Bo klient nasz Pan może wszystko
Edka - 2015-10-15, 17:14
ja w takiej sytuacji zawsze dzwonię do kr
Mariano - 2015-10-15, 22:34
Larrikol napisał/a: | Pol roku to juz chyba za dlugi okres uzytkowania, aby zadac zwrotu gotowki | Najpierw rozpieszcza się klientów tym, że mogą wykłócać się o byle gówno i zwracać dosłownie wszystko i w każdym terminie, a teraz stawiasz pojęcie "za długi okres użytkowania"? To przeczy polityce włażenia w dupę klientowi.
Zguba - 2015-10-16, 01:23
Ja przyjmuję wszystko jak leci odkąd dostałam ochrzan od KR... Facet przyniósł myjke ciśnieniową po półtora roku używania jej i powiedział że nie spełnia jego oczekiwań, żądał zwrotu pieniędzy. Była niekompletna i uszkodzona. Powiedziałam że odeślemy ją do reklamacji i zobaczymy czy naprawią czy zwrócimy pieniądze. Za godzine miałam tel od KR z ochrzanem że nie znam procedur itp. Klient zawsze ma rację! Chciałam dobrze dla firmy, wyszło jak zawsze... Tak więc nic tylko kupować w biedronce a jak kończy się gwarancja przynieść a my zwrócimy kasę😜
K!KA - 2015-10-16, 18:50
Ok "klient ma zawsze rację" jednak nie zawsze bo to raczej przesada żeby tyle mieć tel przy du... e i go oddać ja bym go wyśmiała po swojemu :D
[ Dodano: 2015-10-16, 19:51 ]
Ludzie to mają różne jazdy ale żeby tak po takim czasie to już wstyd
Kot_kreskowy - 2016-03-09, 18:59
mam pytanko jak wygląda procedur przyjmowania reklamacji na Food?
Antrykota - 2016-03-09, 19:06
"Przyjmujemy reklamacje, masz kase i spadaj, nie zawracaj dupy."
makota - 2016-03-09, 23:10
Kot_kreskowy napisał/a: | mam pytanko jak wygląda procedur przyjmowania reklamacji na Food? |
każdy food przyjęty od klienta teoretycznie powinniśmy wrzucać w PL, jeśli klient oddaje coś bo stwierdził jakąś wadę to dodatkowo dzwonimy do BOK.
|
|
|