Praca w Biedronce - Nagroda na 25 lecie Biedronki.
Włodarz - 2020-08-07, 19:28
o tak jest ogromny problem z naprawami...
u8t3io3p - 2020-08-08, 21:06
bylem dzis w biedronce pelno wody przy lodowkach, w jedenj lezay trzy! pelne reczniki, ktore i byly cale mokre XD
CVB83 - 2020-08-09, 07:57
u mnie nie działa jedna kasa samoobsługowa a serwisu ani widu ani słychu. Coraz więcej mówi się też o zwolnieniach czekają tylko końca czasu urlopów.
Biurowa - 2020-08-09, 09:35
CVB83 napisał/a: | u mnie nie działa jedna kasa samoobsługowa a serwisu ani widu ani słychu. Coraz więcej mówi się też o zwolnieniach czekają tylko końca czasu urlopów. |
Z tym zwolnieniami to chyba ploty, u nas na "już" szukają 4 osób na normalny etat.
A co do premii na 25-lecie w 2500 brutto nie wierzę, bardziej w tort i ewentualne doładowanie karty przedpłaconej 250 zł, o ile firma będzie łaskawa
CVB83 - 2020-08-09, 09:50
Biurowa, Ja też biorę pod uwagę te 250 PLN ale bardzo luźno. Co do zwolnień obyś miała racje. Pozdrawiam serdecznie
Anonymous - 2020-08-10, 11:33
Na 25 lat działalności sieci Biedronka firma powie wszystkim: BÓG ZAPŁAĆ.
Patrycja. - 2020-08-10, 14:43
Teraz nic nie dostaniemy bo karę Jeronimo dostało....
CVB83 - 2020-08-10, 16:15
Givszoman, pewnie tak będzie
Anonymous - 2020-08-13, 12:22
CVB83 napisał/a: | Givszoman, pewnie tak będzie |
Bóg zapłać
mania1 - 2020-08-13, 14:34
Żeby chociaż Bóg zapłać, bo przecież te wszystkie ostatnie niepowodzenia firmy to nasza wina!Podejrzewam ,że nie będzie żadnych bonusów przez następne 10lat!!!
Waffen77 - 2020-08-13, 14:47
A czyją jest winą to że kierownik albo zastępca wychodzi na papierosa po 10 razy zamiast zrobić ceny? Nie mówię o sklepach gdzie ewidentnie brakuje etatów.
mania1 - 2020-08-13, 15:43
Mi właśnie chodzi o ten notoryczny brak rąk do pracy nie wiem jak jest na innych sklepach i rejonach ale akurat u nas to jest wieczny bieg żeby chociaż ogarnąć te minimum...
Kacperos - 2020-08-13, 16:28
ładnie cisną przez tego koronowirusa ;p obroty wzrosły 15% lfl - a ludzi do pracy 5 osób mniej niż rok temu... dodatkowo więcej pracy do ogarnięcia , obrót 3,2 mln w lipcu a etatów 18 i jeszcze niedobrze bo podczas audytu 2 cen brakowało... sie dzieje!
Anonymous - 2020-08-14, 11:31
Waffen77 napisał/a: | A czyją jest winą to że kierownik albo zastępca wychodzi na papierosa po 10 razy zamiast zrobić ceny? Nie mówię o sklepach gdzie ewidentnie brakuje etatów. |
Jak robiłem na innym sklepie z powodu remontu mojego macierzystego sklepu, to kierownik sklepu powiedział "albo 15 minut przerwy, albo wychodzisz sobie na papierosa". Było nawet zapisane to w pamiętniku. Ja tego nie zgodziłem się podpisać, bo NIE PALĘ PAPIEROSÓW.
hrhr - 2020-08-14, 12:11
W wyraźnej większości to klienci popełniają błędy z cenami przez które my cierpimy.
Na cenówce na mięsie jest naliczony rabat na 4 kg z kartą. Karty nie mają i przyniosą 10 kg. Potem dzwonią na infolinię i mają pretensje.
Wczoraj chyba z dziesięć razy tłumaczyłem na kasie, że rabat jest na inne masło i tylko można zakupić trzy sztuki. Brali więcej.
Ja już z przyzwyczajenia sprawdzam, bo potem są awantury nieadekwatne do sytuacji.
Widniała cenowka - przy zakupie trzech piw jest promocja. Facet kupił dwie i darł się, że mu się nie naliczyło.
Ceny są, tylko trzeba umieć czytać, a to w naszym narodzie jest problem.
Potem właśnie tacy nas obsmarowują - ludzie nie znając szczegółów przyznają im rację, bo prawda nie jest ważna.
Tak samo jak z lodami - skończy się zapas promocyjnych, klient nie przeczyta cenówki że zrozumieniem, kupi inne, więc rabat mu nie wyjdzie.
Ta histeria z cenami w niektórych przypadkach bardziej by się nadawała do konsultacji z psychologiem, a nie w wysyłaniu skargi do UOKiK lub tego typu instytucji.
Z mojego doświadczenia wynika, że 90 procent to tego typu akcje. Reszta to błędy pracowników (zła data, źle powieszona cenówka) lub brak uaktualnionych cen.
|
|
|