Praca w Biedronce - Dumni z naszych - Promocja z kartami piłkarzy
bolka - 2018-05-08, 06:15
U nas też wszystko wchodziło bez problemu na kasę, żadnych zamulen systemu. Szok najwyraźniej firma wyciąga wnioski po ostatnich promocjach.
Faz - 2018-05-08, 10:01
MalaAsia napisał/a: | Rozliczenie kasjerów zamiast 10 minut trwało jakieś 30 bo trzeba liczyć te karty, na pewno jutro już pójdzie lepiej, bo i kierownicy i my będziemy wiedzieli co i jak, o dziwo karty MB wchodziły, system ładnie pokazuje ile jakich kart wydać, na razie system daje radę.
W porównaniu z poprzednimi akcjami zauważyłam, ze jest zmiana -saszetki są za wydane 40 zł, ale po odliczeniu rabatów - czyli jak ktoś miałby zapłacić 42 zł, system pyta czy zbiera saszetki, ale podał karte MB i dostał 4 zł rabatu to płaci 38 i wtedy już żadnych saszetek ani kart nie dostaje, kiedyś te rabaty się wliczały, teraz nie ... |
I po zapytaniu danego klienta, czy chce saszetki z piłkarzami - nagle wyskakuję Ci informacja, że nie należy mu się ani jedna. I wtedy zaczynają się pytania, czy klient chce coś dobrać by dostać saszetkę. Wzrok niektórych klientów mówi sam za siebie, a nie którzy dodatkowo nazywają nas naciągaczami... Oby naprawili ten błąd jak najszybciej.
Stifler - 2018-05-08, 10:10
Bo źle rozmawiacie z klientami.
Robcie tak:
Kasujecie towar do konca, wciskacie klawisz "A" w celu sprawdzenia czy są do wydania naklejki/karty nastepnie mowisz klientowi
"Czy chce Pan/Pani odebrać za darmo wramach zakupów naklejki/karty piłkarzy".
Klient jak odpowiada TAK - to bierzesz i skanujesz je jak NIE to NIE
Zresztą po 40zl - nie wliczajac alko, papierow - uzywek system pyta o naklejki.
Wystarczy troche pomyslec
vitalyzd - 2018-05-11, 23:58
jak programujecie liczarki ? Bo nasza jest chyba jakaś "cofnięta" do tyłu. nie można zaprogramować kart wg. tej śmiesznej instrukcji ...
basiawej - 2018-05-12, 05:52
A jak wyglada u was z albumami i naklejkami dla was? Dostalyscie? Ja pytalam to uslyszalam ze pakiety musza wjechac na sklep.. czyli wieczne nigdy...
[ Dodano: 2018-05-12, 06:55 ]
A co do liczarek, to u nas zk twierdzi iz nie idzie programowac:)i mamy same sobie liczyc
xxx2011 - 2018-05-12, 07:10
nie ma żadnych pakietów.Bierzesz album, 5 żółtych kart, 5 czerwonych. Wbijasz na kasę 50 + SAP skanujesz album, karty i gotowe
basiawej - 2018-05-12, 12:50
A skad wiadomo ze mozemy ? Nie bylo takiej info nigdzie. Na co sie powolac?
marta1 - 2018-05-12, 14:16
basiawej, powołaj się na raport informacyjny
maniek19 - 2018-05-12, 20:40
Instrukcja programowania liczarek jest prosta. Nawet jeśli im się nie udało to e-mailu po pierwszym dniu promocji był podany numer do serwisu w razie problemu z programowaniem liczarek. Odnośnie pakietów to jak wyżej.
MalaAsia - 2018-05-13, 01:43
Faz napisał/a: | MalaAsia napisał/a: | Rozliczenie kasjerów zamiast 10 minut trwało jakieś 30 bo trzeba liczyć te karty, na pewno jutro już pójdzie lepiej, bo i kierownicy i my będziemy wiedzieli co i jak, o dziwo karty MB wchodziły, system ładnie pokazuje ile jakich kart wydać, na razie system daje radę.
W porównaniu z poprzednimi akcjami zauważyłam, ze jest zmiana -saszetki są za wydane 40 zł, ale po odliczeniu rabatów - czyli jak ktoś miałby zapłacić 42 zł, system pyta czy zbiera saszetki, ale podał karte MB i dostał 4 zł rabatu to płaci 38 i wtedy już żadnych saszetek ani kart nie dostaje, kiedyś te rabaty się wliczały, teraz nie ... |
I po zapytaniu danego klienta, czy chce saszetki z piłkarzami - nagle wyskakuję Ci informacja, że nie należy mu się ani jedna. I wtedy zaczynają się pytania, czy klient chce coś dobrać by dostać saszetkę. Wzrok niektórych klientów mówi sam za siebie, a nie którzy dodatkowo nazywają nas naciągaczami... Oby naprawili ten błąd jak najszybciej. |
ja mam zły nawyk pytania o kartę biedronki na końcu po zeskanowaniu wszystkiego i faktycznie może dojść (a nawet kilka razy doszło )do syt że najpierw pytam czy zbiera, a potem oświadczam, że ich nie ma .... nikt jakoś nie wyrażał wielkiego oburzenia, na szczęście ... ale jeśli postępować w zgodzie z założeniami, to o kartę MB pyta się na początku, wtedy system pyta o to czy ktoś zbiera naklejki wyłącznie wtedy gdy się one należą ...
Stifler napisał/a: |
Bo źle rozmawiacie z klientami.
Robcie tak:
Kasujecie towar do konca, wciskacie klawisz "A" w celu sprawdzenia czy są do wydania naklejki/karty nastepnie mowisz klientowi
"Czy chce Pan/Pani odebrać za darmo wramach zakupów naklejki/karty piłkarzy".
Klient jak odpowiada TAK - to bierzesz i skanujesz je jak NIE to NIE
Zresztą po 40zl - nie wliczajac alko, papierow - uzywek system pyta o naklejki.
Wystarczy troche pomyslec |
Nie wiem czy źle czy dobrze rozmawiam, ale wiem, że jak zaznaczysz, że ktoś te saszetki zbiera, a on ich nie chce i kupi coś co potem będzie chciał zwrócić i się okaże że nie może, to będziesz miał niefajną sytuację, bo nie spytałeś.
Mi się zdarzyło odwrotnie, zaznaczyłam, że nie zbiera, bo miał sprzęt, a klient zrobił słuszną aferę, że chce naklejki, bo ani myśli go zwracać, musiałam zrobić zwrot tego paragonu, nabić mu jeszcze raz, wydać 1! naklejkę i ładnie przeprosić, w sumie to mogłam mu ją po prostu dać i mniej zamieszania by było, ale za późno trzeźwo pomyślałam .... więc z tym zaznaczaniem tak/nie bez pytania tez trzeba uważać, bo nie wiadomo na kogo się trafi.
Te saszetki niby drobiazg, niby nic takiego, ale ludzie maja czasem do nich bardzo poważne podejście i przykładają do nich dużą wagę
patogen123 - 2018-05-13, 09:14
MalaAsia napisał/a: | Te saszetki niby drobiazg, niby nic takiego, ale ludzie maja czasem do nich bardzo poważne podejście i przykładają do nich dużą wagę |
To nie ludzie mają do tego zbyt poważne podejście, ale Biedronka, która blokuje zwroty, gdy klient dostanie naklejkę, ale skąpi naklejek, bo ktoś dostał rabat.
MalaAsia - 2018-05-13, 09:35
patogen123 napisał/a: | MalaAsia napisał/a: | Te saszetki niby drobiazg, niby nic takiego, ale ludzie maja czasem do nich bardzo poważne podejście i przykładają do nich dużą wagę |
To nie ludzie mają do tego zbyt poważne podejście, ale Biedronka, która blokuje zwroty, gdy klient dostanie naklejkę, ale skąpi naklejek, bo ktoś dostał rabat. |
co do tego, że Biedra blokuje zwroty to moim zdaniem słusznie, nic trudnego kupić jakiś drogi sprzęt wziąć naklejki i sprzęt oddać, ale z tym rabatem nie wliczającym się do saszetek moim zdaniem przesadzili ... a ludzie nie wszyscy i nie zawsze, ale też bywa, że traktują je jak sztabki złota co najmniej
basiawej - 2018-05-20, 22:49
Wszyscy odebrali swoje albumy? My nie możemy się doprosić;/ mamy czekać na pakiety.. czyli wieczne nigdy;/
MalaAsia - 2018-05-20, 23:14
basiawej napisał/a: | Wszyscy odebrali swoje albumy? My nie możemy się doprosić;/ mamy czekać na pakiety.. czyli wieczne nigdy;/ |
My pobieraliśmy tak, jak ktoś powyżej opisał: na kasie 50+sap+plu i skanowanie album+5 czerwonych+5 żółtych 0000 gotówka i paragon gotowy
maruda70 - 2018-05-21, 08:31
Nie musicie czekać na żadne pakiety tylko ze sklepu bierzecie i na kasie tak jak koleżanka wyżej napisała
|
|
|