To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Dumni z naszych - Promocja z kartami piłkarzy

bolka - 2018-05-08, 06:15

U nas też wszystko wchodziło bez problemu na kasę, żadnych zamulen systemu. Szok najwyraźniej firma wyciąga wnioski po ostatnich promocjach.
Faz - 2018-05-08, 10:01

MalaAsia napisał/a:
Rozliczenie kasjerów zamiast 10 minut trwało jakieś 30 bo trzeba liczyć te karty, na pewno jutro już pójdzie lepiej, bo i kierownicy i my będziemy wiedzieli co i jak, o dziwo karty MB wchodziły, system ładnie pokazuje ile jakich kart wydać, na razie system daje radę.
W porównaniu z poprzednimi akcjami zauważyłam, ze jest zmiana -saszetki są za wydane 40 zł, ale po odliczeniu rabatów - czyli jak ktoś miałby zapłacić 42 zł, system pyta czy zbiera saszetki, ale podał karte MB i dostał 4 zł rabatu to płaci 38 i wtedy już żadnych saszetek ani kart nie dostaje, kiedyś te rabaty się wliczały, teraz nie ...


I po zapytaniu danego klienta, czy chce saszetki z piłkarzami - nagle wyskakuję Ci informacja, że nie należy mu się ani jedna. I wtedy zaczynają się pytania, czy klient chce coś dobrać by dostać saszetkę. Wzrok niektórych klientów mówi sam za siebie, a nie którzy dodatkowo nazywają nas naciągaczami... Oby naprawili ten błąd jak najszybciej.

Stifler - 2018-05-08, 10:10

Bo źle rozmawiacie z klientami.
Robcie tak:
Kasujecie towar do konca, wciskacie klawisz "A" w celu sprawdzenia czy są do wydania naklejki/karty nastepnie mowisz klientowi
"Czy chce Pan/Pani odebrać za darmo wramach zakupów naklejki/karty piłkarzy".
Klient jak odpowiada TAK - to bierzesz i skanujesz je jak NIE to NIE xD
Zresztą po 40zl - nie wliczajac alko, papierow - uzywek system pyta o naklejki.
Wystarczy troche pomyslec

vitalyzd - 2018-05-11, 23:58

jak programujecie liczarki ? Bo nasza jest chyba jakaś "cofnięta" do tyłu. nie można zaprogramować kart wg. tej śmiesznej instrukcji ...
basiawej - 2018-05-12, 05:52

A jak wyglada u was z albumami i naklejkami dla was? Dostalyscie? Ja pytalam to uslyszalam ze pakiety musza wjechac na sklep.. :/ czyli wieczne nigdy...

[ Dodano: 2018-05-12, 06:55 ]
A co do liczarek, to u nas zk twierdzi iz nie idzie programowac:)i mamy same sobie liczyc

xxx2011 - 2018-05-12, 07:10

nie ma żadnych pakietów.Bierzesz album, 5 żółtych kart, 5 czerwonych. Wbijasz na kasę 50 + SAP skanujesz album, karty i gotowe
basiawej - 2018-05-12, 12:50

A skad wiadomo ze mozemy ? Nie bylo takiej info nigdzie. Na co sie powolac?
marta1 - 2018-05-12, 14:16

basiawej, powołaj się na raport informacyjny
maniek19 - 2018-05-12, 20:40

Instrukcja programowania liczarek jest prosta. Nawet jeśli im się nie udało to e-mailu po pierwszym dniu promocji był podany numer do serwisu w razie problemu z programowaniem liczarek. Odnośnie pakietów to jak wyżej.
MalaAsia - 2018-05-13, 01:43

Faz napisał/a:
MalaAsia napisał/a:
Rozliczenie kasjerów zamiast 10 minut trwało jakieś 30 bo trzeba liczyć te karty, na pewno jutro już pójdzie lepiej, bo i kierownicy i my będziemy wiedzieli co i jak, o dziwo karty MB wchodziły, system ładnie pokazuje ile jakich kart wydać, na razie system daje radę.
W porównaniu z poprzednimi akcjami zauważyłam, ze jest zmiana -saszetki są za wydane 40 zł, ale po odliczeniu rabatów - czyli jak ktoś miałby zapłacić 42 zł, system pyta czy zbiera saszetki, ale podał karte MB i dostał 4 zł rabatu to płaci 38 i wtedy już żadnych saszetek ani kart nie dostaje, kiedyś te rabaty się wliczały, teraz nie ...


I po zapytaniu danego klienta, czy chce saszetki z piłkarzami - nagle wyskakuję Ci informacja, że nie należy mu się ani jedna. I wtedy zaczynają się pytania, czy klient chce coś dobrać by dostać saszetkę. Wzrok niektórych klientów mówi sam za siebie, a nie którzy dodatkowo nazywają nas naciągaczami... Oby naprawili ten błąd jak najszybciej.


ja mam zły nawyk pytania o kartę biedronki na końcu po zeskanowaniu wszystkiego i faktycznie może dojść (a nawet kilka razy doszło )do syt że najpierw pytam czy zbiera, a potem oświadczam, że ich nie ma .... nikt jakoś nie wyrażał wielkiego oburzenia, na szczęście ... ale jeśli postępować w zgodzie z założeniami, to o kartę MB pyta się na początku, wtedy system pyta o to czy ktoś zbiera naklejki wyłącznie wtedy gdy się one należą ...

Stifler napisał/a:

Bo źle rozmawiacie z klientami.
Robcie tak:
Kasujecie towar do konca, wciskacie klawisz "A" w celu sprawdzenia czy są do wydania naklejki/karty nastepnie mowisz klientowi
"Czy chce Pan/Pani odebrać za darmo wramach zakupów naklejki/karty piłkarzy".
Klient jak odpowiada TAK - to bierzesz i skanujesz je jak NIE to NIE xD
Zresztą po 40zl - nie wliczajac alko, papierow - uzywek system pyta o naklejki.
Wystarczy troche pomyslec


Nie wiem czy źle czy dobrze rozmawiam, ale wiem, że jak zaznaczysz, że ktoś te saszetki zbiera, a on ich nie chce i kupi coś co potem będzie chciał zwrócić i się okaże że nie może, to będziesz miał niefajną sytuację, bo nie spytałeś.
Mi się zdarzyło odwrotnie, zaznaczyłam, że nie zbiera, bo miał sprzęt, a klient zrobił słuszną aferę, że chce naklejki, bo ani myśli go zwracać, musiałam zrobić zwrot tego paragonu, nabić mu jeszcze raz, wydać 1! naklejkę i ładnie przeprosić, w sumie to mogłam mu ją po prostu dać i mniej zamieszania by było, ale za późno trzeźwo pomyślałam .... więc z tym zaznaczaniem tak/nie bez pytania tez trzeba uważać, bo nie wiadomo na kogo się trafi.
Te saszetki niby drobiazg, niby nic takiego, ale ludzie maja czasem do nich bardzo poważne podejście i przykładają do nich dużą wagę

patogen123 - 2018-05-13, 09:14

MalaAsia napisał/a:
Te saszetki niby drobiazg, niby nic takiego, ale ludzie maja czasem do nich bardzo poważne podejście i przykładają do nich dużą wagę


To nie ludzie mają do tego zbyt poważne podejście, ale Biedronka, która blokuje zwroty, gdy klient dostanie naklejkę, ale skąpi naklejek, bo ktoś dostał rabat.

MalaAsia - 2018-05-13, 09:35

patogen123 napisał/a:
MalaAsia napisał/a:
Te saszetki niby drobiazg, niby nic takiego, ale ludzie maja czasem do nich bardzo poważne podejście i przykładają do nich dużą wagę


To nie ludzie mają do tego zbyt poważne podejście, ale Biedronka, która blokuje zwroty, gdy klient dostanie naklejkę, ale skąpi naklejek, bo ktoś dostał rabat.


co do tego, że Biedra blokuje zwroty to moim zdaniem słusznie, nic trudnego kupić jakiś drogi sprzęt wziąć naklejki i sprzęt oddać, ale z tym rabatem nie wliczającym się do saszetek moim zdaniem przesadzili ... a ludzie nie wszyscy i nie zawsze, ale też bywa, że traktują je jak sztabki złota co najmniej

basiawej - 2018-05-20, 22:49

Wszyscy odebrali swoje albumy? My nie możemy się doprosić;/ mamy czekać na pakiety.. czyli wieczne nigdy;/
MalaAsia - 2018-05-20, 23:14

basiawej napisał/a:
Wszyscy odebrali swoje albumy? My nie możemy się doprosić;/ mamy czekać na pakiety.. czyli wieczne nigdy;/


My pobieraliśmy tak, jak ktoś powyżej opisał: na kasie 50+sap+plu i skanowanie album+5 czerwonych+5 żółtych 0000 gotówka i paragon gotowy :)

maruda70 - 2018-05-21, 08:31

Nie musicie czekać na żadne pakiety tylko ze sklepu bierzecie i na kasie tak jak koleżanka wyżej napisała


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group