| 
				
					| Praca w Biedronce - Jakim cudem Biedra ma takie same a tańsze promocje niż LIDL?
 
 rafi651 - 2018-02-16, 12:08
 
 no właśnie też tak uważam, że muszą mieć inny sposób. to nie są zbiegi okoliczności ... zbyt często i regularnie się to powtarza.
 kluq - 2018-02-16, 16:33
 
 Biedronka ma taniej za to nie ma dostępności albo jakość powala więc nie ma się czym zachwycać. Akcje promocyjne planowane są przynajmniej z półrocznym wyprzedzeniem i zwyczajnie opierają się na powtarzalności, elastycznych umowach z producentami i nie rzadko na cichej współpracy między sieciami. Obraz w mediach nijak się ma do rzeczywistości.
 Włodarz - 2018-02-16, 19:34
 
 Dostępność na promocji mięsa i nie rzadko o/w leży i kwiczy... Pamiętajcie że są jeszcze producenci i oni też mają wpływ na to co w danym czasie się sprzeda a nie jeden producent robi dla biedry i lidla.
 marta1 - 2018-02-16, 20:48
 
 rafi651, nie wiem jak długo pracujesz w biedronce , uważni pracownicy i czujni klienci już od kilku lat obserwują tendencję "kopiowania" i powtarzania promocji , ofert , materiałów marketingowych a ostatnio nawet wyglądu sklepów , jeśli ktoś ma okazję bywać w nowych biedronkach to wie o czym mówię . Piszesz że musi być jakiś tajemny/zakazany sposób  , ja tam tego nie wiem
  , odezwałam się bo fajny temat  ale myślę że to nie jeden myk  tylko każdy z tych już wymienionych tutaj i te jeszcze nie wymienione składają się na tą całą czarną  marketingową robotę . rafi651 - 2018-02-18, 18:33
 
 No tak, świetnie powiedziane - czarna robota. Ciekawe jak to wygląda w praktyce? Moja teoria jest taka, że kopiowania promocji na taką skalę po prostu nie da się zrobić bez posiadania jakiegoś dobrego sposobu i źródła informacji o planach promocji albo w ostateczności o planowanych gazetkach. I potem co się dzieje? Jest ogłaszana promocja w Biedronce a towarów z promocji nie ma, co jak wiemy sie dzieje stale i wkurza wszystkich na około. Czyli niby teoretycznie jest promocja a praktycznie to jej nie ma.
 u8t3io3p - 2018-02-18, 18:38
 
 zdajesz sobie ,ze duze markety maja zapewnie promocje pewnie z rok do przodu?
 pamietam jak pracowalem u konkurencji byl marzec zimno ,snieg lezy za oknem ,a na promocji "sezon rowerowy" na logike kto normalny by zrobil promocje na akcesoria rowerowe gdy za oknem snieg i ujemne temeratury
 kluq - 2018-02-18, 19:49
 
 Taki normalny co sam jeździ i dobrze wie, że rowerzyści właśnie zimą uzupełniają sprzęt, robią przeglądy i konieczne naprawy :D :D :D
 rafi651 - 2018-02-19, 11:38
 
 rowerki itp to jes NON-FOOD i tam mogą zdarzać się takie klimaty jak z tym rowerkiem.
 
 ale mi chodzi o promocje FOOD a nie NON-FOOD, jak zresztą już pisałem wcześniej.
 ellsi - 2018-02-24, 15:16
 
 Food się co chwile powtarza. Ściągasz cenówki, nie mija dużo czasu i znów ta sama promocja. A niższe ceny to wynik zapewne większej ilości Biedronek czyli większego runku zbytu. Jm może w wiekszym stopniu negocjować ceny z dostawcami.
 
 |  | 
 |  |