To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - "Satysfakcja gwarantowana"

kachen - 2016-10-31, 09:35

Troche śmieszy mnie ta cala satysfakcja gwarantowana..klient zje produkt i odda papierek....szczerze ja bym się wstydziła..
DarkSide - 2016-10-31, 09:42

kachen, ale ludzie żerujący na tym będą korzystać do bólu z tego..
kachen - 2016-10-31, 10:06

Żal mi takich ludzi...!!u mnie na sklepie kody nie przechodzily na te czekolady...to klient sie wkurzyl..bardzo....wyzywal.ublizal...ale i tak mu tego nie wytłumaczysz...bo to kierowników wina ze cos na kasie nie wchodzi....
Kacperos - 2016-10-31, 14:48

gang gang - niech usiądą na kasę i zobaczymy produktywność!!! trzeba się nagadać na tej kasie!! a wczoraj od rana problem z kartą MOJA BIEDRONKA "the quwest timed out"- i brak zadowolenia klienta ehh! masakra.. firma już chyba tego bałaganu nie ogarnia, ludzie grupowo chodzą na ZL kim pracować?? na wizytację KO dlaczego braki w półkach?? odpowiadam- brak rąk do pracy!!! towar stoi na paletach ... aż tak źle chyba jeszcze nie było kiedy pracuje 12 lat ;/
MalaAsia - 2016-10-31, 18:09

A jak to wygląda w praktyce? Gdy przychodzi niezadowolony z czekolady klient? żeby ten kupon na darmowe zakupy wydrukować trzeba wołać KS tak jak do zwrotu?
A kiedy ktoś przychodzi z kuponem wystarczy go zeskanować, jak voucher na naklejki, by tę kwotę odjęło od paragonu?

owadzik2 - 2016-10-31, 18:54

MalaAsia napisał/a:
A jak to wygląda w praktyce? Gdy przychodzi niezadowolony z czekolady klient? żeby ten kupon na darmowe zakupy wydrukować trzeba wołać KS tak jak do zwrotu?
A kiedy ktoś przychodzi z kuponem wystarczy go zeskanować, jak voucher na naklejki, by tę kwotę odjęło od paragonu?


Tak :)

[ Dodano: 2016-10-31, 18:57 ]
kachen napisał/a:
Troche śmieszy mnie ta cala satysfakcja gwarantowana..klient zje produkt i odda papierek....szczerze ja bym się wstydziła..


Ja też bym się wstydziła, ale co się dziwić skoro firma coś takiego proponuje i do tego zajmuje ta informacja dwie strony w gazetce to ludzie z tego korzystają

just2 - 2016-10-31, 21:41

Ale bym se coś słodkiego zjadł :D
Anonymous - 2016-10-31, 21:58

Niby dlaczego klient ma wstydzić się, że korzysta z promocji, która firma proponuje? Myślicie, że nie kalkulowali tego, że ludzie będą to wykorzystywać? Klient nie dostaje kasy do łapy, tylko bon do wykorzystania ciągle w tym samym sklepie. Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu.
just2 - 2016-11-01, 13:29

Co powinien zrobić kasjer przy kasie żeby ten voucher wydrukować? W centrali chcą żeby podać adres tego sklepu gdzie sobie z tym nie radzą, ale obawiam się, że na samym instruktażu się nie skończy :x12
DarkSide - 2016-11-01, 14:37

just2, kasjer ma procedury i wie jakie a jak nie to ma od tego ks lub zks. I nie bedziemy tu ujawniać klientom procedur. :pa1:
robalna6 - 2016-11-01, 14:53

Larrikol napisał/a:
Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu.


Co za bzdura, firma traci kolejną sztukę produktu, ale za to zyskuje obrót towarem no i to o co w tym wszystkim chodzi czyli zyskuje klienta i to jest właśnie marketing.

marta1 - 2016-11-01, 15:37

just2, kasjer nie drukuje tego na kasie , wzywa kierownika i ten przynosi voucher , tyle powinien wiedzieć klient , dla nas jest cała procedura .
Anonymous - 2016-11-01, 16:37

robalna6 napisał/a:
Larrikol napisał/a:
Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu.


Co za bzdura, firma traci kolejną sztukę produktu, ale za to zyskuje obrót towarem no i to o co w tym wszystkim chodzi czyli zyskuje klienta i to jest właśnie marketing.
Marketing to nie tylko pozyskanie klienta, a reklama to nie tylko to, co leci w przerwie serialu. Kampanie są różne, a czy podobają się pracownikom, czy nie, to ich nie obchodzi.
just2 - 2016-11-01, 21:44

DarkSide napisał/a:
just2, kasjer ma procedury i wie jakie a jak nie to ma od tego ks lub zks. I nie bedziemy tu ujawniać klientom procedur. :pa1:


A co zrobić jak ich to przerasta? 3 kasjerki + kierownik + 30 min. i nic nie są w stanie zrobić

Lewdaim - 2016-11-02, 05:13

może system nie chciał przepuścić wydrukowania bonu z powodu jakiegoś błędu; nie udzielili informacji dlaczego nie mogą wydać bonu??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group