To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - mega rabaty

Hell - 2014-01-19, 20:45

Taaa, do magnesów to trzeba mieć wizualizację z prawdziwego zdarzenia a nie taką prowizorkę na starym sklepie jak u nas. :rool:
stoneczka - 2014-01-21, 09:00

duże plakaty też macie na magnesy ? bo my nie , tylko ceny tak tylko na szczytach i flagi, plakaty po staremu
lokii - 2014-01-21, 13:24

wszystko przerobilem na magnesy nie lubie drabin :D
anipa - 2014-01-21, 14:22

u mnie też wszystko na magnesy przerobione :-D zamiast godziny plakaty idą w 15 minut ;)
eN2E - 2014-05-31, 01:52

Wybaczcie, że odkopuję stare tematy no, ale cóż trzeba się włączyć do rozmowy.

Wg mnie to rozwiązanie z magnesami jest eleganckie. Nie trzeba się pierniczyć z drabiną co zresztą jest uciążliwe. Inna kwestia to brak tychże magnesów. Spadnie na ziemię i magnes odkleja się od plastiku, a nowy dostać to trzeba dobrze bajerować.

Co do samych plakatów to na moje oko szkoda kasy na to. Gdybym ja dowodził to zrobiłbym "Radio Biedronka" i puszczał nagrania wcześniej przygotowane przez JMP. Oczywiście same ogłoszenia i bez żadnej muzyki (żeby pominąć ZAIKSA itp.). Dlaczego właśnie tak?

Koszta mniej/więcej na radio:

1. Komputer jest - free
2. Głośniki kable - myślę, że ok. 1.000 zł - 2.000 zł/sklep (wydatek jednorazowy)
3. Studio nagraniowe - 500-1000 zł/tydzień
4. Lektor - 500-1000 zł/tydzień

Suma:

2000 zł (głośniki/kable - kwota wygórowana) * 2500 (na oko jest tyle sklepów) = 5.000.000 zł (wydatek jednorazowy)

Studio + lektor = 1000 zł + 1000 zł = 2000 zł (na tydzień)

Czyli 2.000 zł JMP wydawałoby tygodniowo na radio.


Koszta plakatów:

Tygodniowo na 1 sklep idzie mniej/więcej 12 plakatów. Licząc, że koszt wyprodukowania jednego plakatu to 0.3 zł (praktycznie po kosztach leci drukarnia - oczywiście może też być wyższa kwota)

12 plakatów * 0.3 zł = 3.6 zł na jeden sklep/tydzień

2500 sklepów * 3.6 zł = 9000 zł/tydzień


9000 zł plakaty - 2000 zł radio = 7000 zł tygodniowo zaoszczędza JMP


Koszt zainwestowania w sprzęt (głośniki, kable itp.) zwraca się:

7000 zł/tydzień czyli 28000 zł miesięcznie czyli 336000 zł rocznie


JMP wydało 5.000.000 zł na sprzęt
Rocznie zaoszczędza 336.000 zł (różnica między plakatami, a radiem)

Przy takim założeniu radio zwraca się dla JMP po prawie 15 latach, ale ...
... podałem ceny gigantyczne jak np. za głośniki/kable itp. Za to na pewno nie wyszłoby 2000 zł/sklep


Jeśli doszło do jakiejś pomyłki w obliczeniach to proszę o korektę :d



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group