To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Klient to złodziej ?

nems - 2013-03-18, 23:25

No i jak pisałem policja stwierdziła że zostaliby spisani i wypuszczeni. A ja stoje z nimi na zapleczu ze 20 min czekając na patrol,a na sklepie nikt co ? Totalna strata czasu. A niech tam w tym czasie ktoś kradnie ... Sensu nie widzę w tym żadnego. Tym bardziej że monitoring nie działał praktycznie 20 dni (po 3 "naprawach"). Tchórzem nie jestem. Kiedyś 6 tyg stałem z pękniętym żebrem po pogoni za ch#^!...kiem. Mięso odebrałem, on zwiał. Na zwolnienie przy takich stawkach godzinowych iść się nie opłaca. Prawda Mario ? W życiu też mnie nikt nie wyruchał. Dorobiłem się tego co chciałem i mam swoje plany. Praca w ochronie jest mi potrzebna (doświadczenie) na przyszłość. W Biedronkach nie mam zamiaru za długo cumować. Ilu byś tu nie złapał czy 1 czy 20 miesięcznie to samo zarobisz a i tak KR powie że jest kijowo i mogłoby być lepiej. To najgorzej opłacana praca w PL. A mimo to się nie opierdalam bo mam swoje zasady. Tu pomagam czasem pracownikom,oni mi również. Współpraca daje efekty,a chamstwo nie zawsze... Kiedyś miałem skargę od złodzieja ,to mój KR i KR z Biedronki zrobili aferę .Mało brakowało i bym wyleciał. Więc regulamin jakikolwiek by był niech bedzie. Są dowody,są złapania. Koniec kropka. Ciężko jest pomiędzy młotem i kowadłem. Trza balansować. Taka praca.
Mario7 - 2013-03-19, 02:09

Zgadzam się, l4 to porażka, dlatego nie choruje. Faktem jest też czy 1 zatrzymanie czy 20 zawsze jest źle, zgodzę się też że nie raz pilnuje się dostawy, raz się zdarzyło 12h stać przed magazynem a w tym czasie na sklepie meksyk, ale wtedy jest dobrze... mimo to robię swoje i trudno, życie jest takie a nie inne. Mam full umowę, niezła stawkę urlopy itp, pracowało by się lepiej gdyby jeszcze ktos od czasu do czasu docenił nasze starania...
nems - 2013-03-19, 07:07

A czy złodzieje się śmiali ? na pewno. Ja też się mogę śmiać . Ile razy prosiłem by zgłosić awarię ? Nie pamiętam. Na 3 osoby z kierownictwa tylko 1 mnie słuchała. Reszta miała to w dupie. Jak zawsze. A potem ? Premii brak. Mam wrażenie że to ma tak działać. Lepiej dla JMD mieć straty np. 500 zł kradzieży niż dać załodze np. 17 osób premie po np. 300 zł. Koszt 8500 zł + podatek. Jest różnica ? Powinniśmy mieć swoją kanciapkę z monitoringiem stolik, krzesło ,nawet 0 przerwy chyba że do kibla. Tam siedzimy,jemy sprzątamy po sobie .Kamery non stop niezależnie od kierownika wychodzimy jak trzeba wracamy sami otwieramy a nie szukamy kierownika z kluczem... Nie martwimy się procedurami kierownictwa. To by działało. Jak maja w Lidlach i np. w Tesco. Pomijam kwestię sprzętu.... To inna bajka... Nie rozumiem po co KR mi każe stać na magazynie ,skoro go widzę na monitoringu... Chyba po to by mieć puste biuro zjebując kierownictwo bez świadków z zewnatrz... Wiele razy mnie wypraszał z biura mając sprawy do KS,ZKS,kasjerów niezależnie czy kogoś obserwowałem czy nie... Nie żalę się. To Wy pracownicy Biedronek nie miejcie do nas nerwów czy żali za wyniki. To tak działa ten system. I pozostaje Wam partyzantka na sklepie i traktowanie każdego klienta jak złodzieja. Dla złodziei jestem chamem czasem. Tych złapanych,nagranych a potem złapanych. Też czasem jestem klientem Biedronki, moja żona również i wypraszam sobie nazywanie mnie złodziejem. A po naprawie sprzętu (wymiana rejestratora) straciłem wszystkie nagrania złodziei ,te dla Policji również. Piękne co ? Śmiejmy się ze złodziejami razem... Koniec tematu.
DarkSide - 2013-03-19, 22:09

A ja dodam żebyście uważali na swoje słowa i nie zaniżali poziomu forum :boks:
JUMIRA - 2013-03-20, 08:31

Po co ochrona w sklepie, jak jest to siedzi pierdzi w krzesło ,je cały czas śmierdzi i nawet dawanie znaków, że coś nie tak bo każę otworzyć okno przy -15 stopni nie dociera. Złodzieje wynoszą nas na całego ,nawet jak stoi za naszymi plecami i pakuje się na żywca do torby,
ja nie muszę widzieć złodzieja ,oni wiedzą kiedy jest ochrona kiedy jej nie ma ja to nieraz myślę że oni znają jaki ochrona ma grafik.

nems - 2013-03-25, 19:56

Nie siedzę na stołku. Popieprzam incognito po sklepie + monitoring i łapę tych sk....synów ostatnio codziennie. Za zgodą oczywiście przełożonych. Z koszykiem i wózkiem przy okazji rozwożąc nadwyżki. W tempie szybkim. Ci co siedzą i pierdzą - wystarczy telefon KS do KR i gościa nie ma...
Anonymous - 2013-04-02, 00:17

Z tego co nems napisał, to jest całkiem dobrym ochroniarzem. Ale ludzie, zobaczcie! JMP tnie godziny ochrony, abyśmy my na dodatek byli ochroną. Oszczędność? Tak się nie da! Słyszałam, że zdarzały się sytuacje, gdzie złodzieje wybijali okna w sklepie! Że szarpali kasjerkę!
I co kobiety mogą zrobić, jak żadnego faceta nie ma na zmianie? Przyjdzie jeden z drugim i kasjerka mu nawet odda towar, albo uda, że nie widzi, bo może dostać wpier... :/ A są takie rejony, gdzie jest złodziej na złodzieju i są różni wandale! :/
Nie wiem. Może muszą obrabować za jednym razem tysiąc Biedronek, żeby nasi 'mądrzy' dyrektorzy zobaczyli, co w ogóle robią.
Brak słów.
P.S. Swoją drogą co poniektórych ochroniarzy powinni sprawdzać, ponieważ zdarzają się pajace...

hannabania - 2013-04-07, 21:54

Zrobilam zakupy w Biedronce na kwotę 220zl. a kasjerka beszczelnie kazała mi pokazać, co mam w koszyku pod torebką. Już więcej zakupów w Biedronce nie zrobię. Jak tak będziecie traktować wszystkich klientw, to tych solidnych stracicie, a zostaną wam faktycznie sami złodzieje.
Hell - 2013-04-07, 21:58

hannabania, korona Ci z głowy spadła?
hannabania - 2013-04-07, 22:17

@lenka
Korona mi nie spadła, bo nie noszę takowej, nie pozwolę jednak aby ktoś pluł mi w twarz. Jest tysiąc innych sposobów na zapobieganie kradzieży w sklepie, ale to zadanie dla kierownika sklepu. Obrażanie kupujących to nie jest metoda. Klientow będziecie mieć na takim poziomie, jaki sami reprezentujecie

Hell - 2013-04-07, 22:20

Czym Cię ta kasjerka obraziła?
Mała82 - 2013-04-07, 22:27

Halo halo ale kto tu kogo w tej chwili obraża? Bo niby to jaki poziom reprezentujemy?
Hell - 2013-04-07, 22:28

Spokojnie Mała dojdziemy i do tego. -.-
Mała82 - 2013-04-07, 22:30

:yeah:
Mario7 - 2013-04-07, 22:31

hannabania napisał/a:
Zrobilam zakupy w Biedronce na kwotę 220zl. a kasjerka beszczelnie kazała mi pokazać, co mam w koszyku pod torebką. Już więcej zakupów w Biedronce nie zrobię. Jak tak będziecie traktować wszystkich klientw, to tych solidnych stracicie, a zostaną wam faktycznie sami złodzieje.


Straszne rzeczy... Stało sie cos ? Duma zostala ruszona ? Ja nie rozumiem, chodze do sklepu i jak nie mam nic do ukrycia to sie nie oburzam, jak beda Mnie traktowac... Trzeba by bylo czytac ludziom w myslach zeby nie sprawdzac ani nie zwracac im uwagi...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group