Praca w Biedronce - Zwiększenie sprzedaży
piivko19 - 2013-02-09, 20:30
Właśnie byłem w czasie promocji w lidlu, tam mieli całą lodówę kurczaka zarezerwowaną tylko dla niego a u nas w czwartek 7.15 - kurczaka już nie ma proszę pani ... chyba nie tędy droga Biedronki ?
Schweppes - 2013-02-09, 20:31
No właśnie najgorsze jest to, że jedna z największych cech dobrej sprzedaży o/w to ładna ekspozycja, aby jakoś to wyglądało truskawki trzeba zamówić minimum 10 kartonów. A u nas się sprzedaje jeden na dwa/trzy dni
O mandarynkę się nie martwię, bo przy aktualnej cenie idzie nam do 30 kartonów dziennie, a jeżeli na promocję będzie przyjeżdżać ta ładna (z grubą skórką) to powinno się sprzedawać całkiem dobrze.
Odnośnie kurczaka to nawet nie wiadomo czy zapas robić, bo na przykład dziś przyjechał nam z krótszą datą niż ten co był już na sklepie. A jak alokują nam taką ilość, której nie sprzedamy tak jak było z pączkiem? To znów popłyniemy z pl`ką. No i weź tu się człowieku nie denerwuj.
victorr - 2013-03-03, 21:51
piivko19 napisał/a: | Właśnie byłem w czasie promocji w lidlu, tam mieli całą lodówę kurczaka zarezerwowaną tylko dla niego a u nas w czwartek 7.15 - kurczaka już nie ma proszę pani ... chyba nie tędy droga Biedronki ? |
wiemy jaką realizację ma DC i trzeba troszkę się wycwanić, jeżeli chodzi o ostatnią promo kurczaka to zamówiłem 10 kartonów już na poniedziałek i na wtorek powtórzyłem, miałem pełną dostępność
Sorki, że sprzedawałem twojego kurczaka:)
[ Dodano: 2013-03-03, 21:58 ]
a tak poważnie na O/W to mam taki system, że na drugi lub trzeci dzień promocji ryzykuje i zamawiam równie dobrze rotujący indeks lub kolejny który będzie w promocji i sprzedaje z miejsca promocyjnego. Też sporo schodzi po wyższych cenach
[ Dodano: 2013-03-03, 22:00 ]
albo do promocji pomidora dodaje na przestrzał ogórka na 1 face.
Kombinacje:)
Anonymous - 2013-03-03, 22:35
victorr napisał/a: | amówiłem 10 kartonów już na poniedziałek i na wtorek powtórzyłem, miałem pełną dostępność |
To u mnie starczyloby to może do 12 Przecież to logiczne, że trzeba zamówić wcześniej, bo póxniej ciężko jest z realizacja
biedronkaaa - 2013-03-03, 22:37
to ja miałem 100 kartonów kurczaka
victorr - 2013-03-04, 17:24
ja jestem mały sklepik na wsi i było na styk:)
Koniec już pomysłów na zwiększenie sprzedaży???
A jak radzicie sobie ze sprzedażą nonfoodu i inoutów??? Dużo zalega na magazynie??
biedronka1477 - 2013-03-04, 17:49
Mam 3/4 magazynu pod sufit załadowanego nonfoodu, inoutów też pełno. Inouty wysyłamy za wysokoobrotówki to jedyna możliwość wyzbycia się tego.
victorr - 2013-03-04, 21:23
A ja na in outy mam system, choć nie podoba się KO, KR udaje że nie widzi.
Większość in outów jest w layoucie, tym sposobem uda się troszkę sprzedać
Anonymous - 2013-03-04, 23:05
victorr napisał/a: | A ja na in outy mam system, choć nie podoba się KO, KR udaje że nie widzi.
Większość in outów jest w layoucie, tym sposobem uda się troszkę sprzedać |
To fajnie, że udają, że nie widzą, u mnie by za to powiesili
piivko19 - 2013-03-04, 23:57
victorr - taki sposób na in-out'y to i ja mam - wstawianie w layout, nie ukrywam pomaga się tego wyzbyć, zwłaszcza że na święta ładują tego od cholery ... ;(
Co do kurczaka my mieliśmy zablokowanego do zamówień od poniedziałku, tak więc mimo że zamówiłem w niedzielę to i tak dc obcięło ...
Schweppes - 2013-03-05, 00:04
U nas jest to dozwolone i przez KR i KO, ale pod jednym warunkiem. Jeśli produkt stoi w miejscu, którym powinien (AT) a drugim plasowaniem jest miejsce w layou`cie, oczywiście na końcu danej grupy towarowej.
kropeczQa - 2013-07-08, 11:30
a co myślicie o wykorzystaniu usług outsourcingowych z field marketingu? z jednej strony każdy w sumie wie, co chciałby poprawić, tylko niestety nie zawsze się da, a z drugiej może jakiś zewnętrzny audyt (myślę o czymś takim np. https://www.iqfm.pl/narzedzia/sell-in/audyty/ ) raz na jakiś czas by był jednak pomocny. jak myślicie?
madzia123 - 2015-12-06, 22:49
Powiedzcie mi czy stosujecie jakieś ciekawe formy zwiększenia sprzedaży na swoim sklepie ? Może wasze kierownictwo posiada jakieś ciekawe ( niestandardowe ) pomysły ? Np my chcąc zwiększyć sprzedaż pieczywa mieliśmy degustacje danej bułki lub chleba. ( i o dziw zadziałało )
mick - 2015-12-06, 23:43
Nie ma cudownego lekarstwa na wszystkie Biedry. Znam sklepy gdzie średni koszyk jest powyżej 100zł. W jednej sprzeda się w promocji alkohol w inne nabiał a w większości warzywka i owoce. Promocja pieczywa napewno nie dźwignie koszyka chociażby na udział ceny. Wszystko zależy od kreatywność KR - musiało by mu się chcieć...
adrianooo - 2015-12-07, 15:20
mick napisał/a: | Nie ma cudownego lekarstwa na wszystkie Biedry. Znam sklepy gdzie średni koszyk jest powyżej 100zł. W jednej sprzeda się w promocji alkohol w inne nabiał a w większości warzywka i owoce. Promocja pieczywa napewno nie dźwignie koszyka chociażby na udział ceny. Wszystko zależy od kreatywność KR - musiało by mu się chcieć... |
Wszystko się zgadza
U nas na sklepie 1 miejsce ma sprzedaż ryb (nie wiem czemu)
oraz warzywniak i na tym nabijamy największą sprzedaż i nie ważne czy coś jest w promocji
Po prostu trzeba obserwować na każdej B co schodzi najlepiej i tym się kierować
|
|
|