To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - STRATY ZA NASZE PIENIĄDZE.

biedronkaaa - 2013-01-16, 20:46

Kuttel napisał/a:
malgorzata2961 napisał/a:
firma ma towar ubezpieczony tzn. za wszystkie skradzione rzeczy zwraca im ubezpieczyciel więc zyskują podwójnie,nie wypłacają premii i dostają odszkodowania.


No tu koleżanka się myli, towar jest ubezpieczony ale tylko w przypadku gdy zostanie dokonane włamanie do sklepu i towar faktycznie zostanie skradziony....


skąd masz takie informacje ? bo powiem ci że się mylisz... towar jest ubezpieczony od kradzieży i mało ważne czy z włamaniem lub bez.

@biedrona@ - 2013-01-16, 21:13

Dzisiaj robiliśmy kolejne zwroty i znowu straty. Braki w non food za 350 zł. :bu: Od początku miesiąca braki w non food za 1550 zł. a jest dopiero połowa miesiąca!!! "Góra" (ekipa trzymająca władzę) szczyci się że mimo braku ochrony inwentaryzacje nie pogorszyły się. Panie Suchański gratuluję. Zabrał Pan ochronę i nasze premie. Świetne zagranie.
babajaga2 - 2013-01-16, 21:46

@biedrona@,
u nas też Pan Suchański , ale nie chodzi o nazwisko tyko parcie na obroty..... czy to będzie ktoś X czy Y to my się będziemy spowiadać..kierownicy sklepów... :**

lokii - 2013-01-16, 22:20

o widze ze problem nie jest lokalny tylko ogolny
tak sobie kiedys myslalem ze skoro inwentura po zabraniu ochrony sie wg firmy nie pogorszyla to moze czas na nie wpisywanie non foodu w pl tylko doczekanie inwentury
a alokacje to sobie powinni w staty wpisywac ludzie ktorzy podejmuja decyzje o takowej a nie sklep
a mieso i chlodnia ...eh nie chce mi sie pisac ale z kr juz pare razy doszlo do wymiany zdan na ten temat

@biedrona@ - 2013-01-16, 23:00

lokii napisał/a:
to moze czas na nie wpisywanie non foodu w pl tylko doczekanie inwentury


Tak tylko wtedy grozi to konsekwencjami dyscyplinarnymi, tak nas straszą abyśmy robili to co sobie obmyślili. Mają nas w szachu, a media myślą że Biedronka minimalizuje straty... żal.

sonx - 2013-01-16, 23:15

biedronkaaa napisał/a:
Kuttel napisał/a:
malgorzata2961 napisał/a:
firma ma towar ubezpieczony tzn. za wszystkie skradzione rzeczy zwraca im ubezpieczyciel więc zyskują podwójnie,nie wypłacają premii i dostają odszkodowania.


No tu koleżanka się myli, towar jest ubezpieczony ale tylko w przypadku gdy zostanie dokonane włamanie do sklepu i towar faktycznie zostanie skradziony....


skąd masz takie informacje ? bo powiem ci że się mylisz... towar jest ubezpieczony od kradzieży i mało ważne czy z włamaniem lub bez.

Osobiście jestem bardzo ciekawy jak kształtują się zyski pomiędzy ubezpieczycielem, a JMP (jeśli rzeczywiście Biedronka otrzymuje odszkodowanie od każdej skradzionej sztuki towaru). Idąc za tym tokiem myślenia można równie dobrze wywnioskować że przesyłane przez tysiące Biedronek raporty z olbrzymią sumą PL'ek do centrali mogą zostać wewnątrz centrali pomniejszane o kilka(naście) tysięcy w celu wyłudzenia jeszcze więcej od ubezpieczenia.. w końcu ubezpieczyciel płaci im tylko za produkty skradzione a NIE odpisane w PL. Więc zyskują nawet pięciokrotnie chwaląc się wszędzie jacy to oni zaj*biści że utworzyli pracownikom premie.... Doprawdy interesujące tym bardziej że wszyscy znamy politykę firmy i wiemy że są nastawieni na wyzysk (z pewnością nie tylko pracowników)

kluq - 2013-01-16, 23:31

Cytat:
towar jest ubezpieczony od kradzieży i mało ważne czy z włamaniem lub bez.

Kto Ci takich bajek naopowiadał ?? :) Żaden ubezpieczyciel nie pójdzie na taki układ ani z małym ani z dużym a tym bardziej z tak wielkim przedsiębiorcą jak Biedronka. Gdyby ktoś ubezpieczył Biedronce towar w sposób o jakim piszesz ogłosiłby upadłość szybciej niż myślisz. Towar jest ubezpieczony na takich samych zasadach co u innych czyli od kradzieży z włamaniem a cała reszta idzie w straty co Biedronce i tak wychodzi na dobre :)

lokii - 2013-01-16, 23:36

co ty gadasz zbyt dlugo mialem wlasne sklepy i spokojnie moge ci powiedziec ze ubezpiecznienie za kradziez towaru bez wlamania do kwoty 5kpln mozna praktycznie przez telefon zalatwic
Kuttel - 2013-01-17, 20:21

lokii napisał/a:
co ty gadasz zbyt dlugo mialem wlasne sklepy i spokojnie moge ci powiedziec ze ubezpiecznienie za kradziez towaru bez wlamania do kwoty 5kpln mozna praktycznie przez telefon zalatwic


To kolega chyba nie wie co mówi, masz samochód ubezpieczony w jakiejś firmie i dajmy na to masz kolizję w której został uszkodzony błotnik, a ty im powiesz, że całe auto jest tak uszkodzone, że nadaje się na złom to co uwierzą Ci na słowo... Tak samo jest z kradzieżami w Biedronce musiałbyś każdy skradziony towar udokumentować a nie wpisywać na PL..

lokii - 2013-01-17, 22:05

ubezpieczenie mam na mysli wykupienie polisy przez telefon
co do odszkodowania za kradziez nalezy ja udokumentowac np. z monitoringu, z interwencji policji itp

wilku - 2013-01-17, 22:08

Nasz Sklep już 5 miesiąc nie widzi premi...wszystko jest przez straty...zapiernicza miesiąc w miesiąc żeby wszystko było okej żeby tajemniczy był zadowolony i utrzymywaliśmy się w granicach od 85 % do 100 % ostatnio mielismy 100 % i co i gówn....zero premi zabrania nam się robić nad godzin nawet minuty nie możemy przekroczyć bo z-ca dostaje opiernicz od KR a my pozniej od kierownictwa...no ale jestesmy załamani bo zapiernicza się tyle a pl i braki w non foodzie ucinają nam premie...każdy juz też myśli o zmianie pracy bo biedronka nas okrada...a o 4 pełnych koszach mięsa przed świętami nie wspomnę....wnerwia mnie też to że jak klijent coś zepsuje to nie musi za to zapłacić bo po co my zapłacimy...no to jest śmieszne....myśle że też duże straty w non foodzie są przez bardzo ciekawskich klijentów jak grzebią otwierają wyciągają gubią się części i pozniej nie da się sprzedac nie kompletnego towaru.... :bu:
@biedrona@ - 2013-01-17, 22:34

Pracuję już kilka lat. Nigdy nie było tak źle jak teraz. Straty których można by uniknąć. Kto rządzi ta firmą? Czy ci ludzie maja pojęcie co robią? Kiedyś praca była dla mnie pasja, teraz to konieczność. Po prostu się nie chce......
malgorzata2961 - 2013-01-18, 10:09

Nasza firma ma bardzo ciekawą politykę.Jak kontrola wewnętrzna pójdzie dobrze to tylko pogratulują ale żadnej superaty czy premii dla sklepu nie ma,a jak pójdzie żle to od razu kr wlepia nagany.Z resztą jak dla mnie skala procentowa jest od 0 do 100 więc nie wiem dlaczego w tej firmie wynik TK poniżej 75% jest zły jak i wynik kontroli na 80%to też żle przecież powinno być powyżej 50 jako dobrze.
Schweppes - 2013-01-18, 12:13

JUMIRA napisał/a:
W święta dostaliśmy alokacje schabu z śliwką ,i karczku po 20 kg oczywiście nie sprzedaliśmy tego bo sprzedaliśmy to co było zamówione napisałam do BOB, póżniej była tabelka do odesłania ilości nie sprzedanych z czego uznano nam tylko schab a karczek poszedł w naszą pl o co chodzi my sprzedaliśmy nasz karczek który zamawialiśmy, to po co ta szopka z alokacjami centra czyści sobie stany kosztem sklepów to oni do jasnej ch... przesadzili z zamówieniem niech odpowiadają za to tak jamy jak coś spartolimy w zamówieniach.DO BOBu pisałam jeszcze w tym dniu otrzymania alokacji że tego nie sprzedamy i nie czyściłam sobie stanów jak myśli centrum



My też dostaliśmy i schab i karczek w alokacji przed świętami. Wczoraj z raportem przyszła tabela z BOB-u. Wystawiałem MM - na DC na niesprzedane ilości.

JUMIRA - 2013-01-18, 23:37

Ja też dostałam i dziś odbiłam ,tylko po co były te tabelki w tabelkach uznali tylko schab nie uznali karczku a BOB karczek uznał a schabu nie ,paranoja jakaś.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group