Praca w Biedronce - Rozmowa kwalfikacyjna na zastępce kierownika sklepu
Skarbus - 2012-06-03, 10:49
No tez tak moze byc ale moga rowniez byc te wlasnie.
nn79 - 2012-06-03, 13:25
Pamiętaj, ze w biedronce nr jeden to klient, a nr dwa to procedury. Poza tym misja firmy to wysoka jakość w niskiej cenie.
xnyl - 2012-06-03, 23:26
czasami ma sie wrazenie ze procedury sa numer 1
Skarbus - 2012-06-06, 18:39
agi 555 napisał/a: | Takie jak zawsze - klient nie płaci za nic, co uszkodzi na sklepie. Pytania o sytuacje niestandardowe są rożne. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna , która ma pierwszeństwo (zewnętrzna) , kradzież na sklepie przez pracownika,ZKS,KS,KR co zrobisz w takiej sytuacji. Co zrobisz jak nie przyjdzie kasjer na ranna zmiane a Ty sama nie możesz otworzyć sklepu.Jak zachowasz sie w sytuacji gdy klient zacznie obrażać pracowników.Jak zmotywujesz leniwego pracownika, co zrobisz z nieefektywnym pracownikiem.Pytania są przeróżne, trzeba byc sobą i tyle. |
Kradzież zgłaszam np w przypadku ZKS to KS lub KR. Ale właśnie co robic jak kasjer nie przejdzie na ranną zmianę? Dzwonić do KS ale o 6 rano czy do KR? I co z obrażaniem pracownikow, motywowaniem i nie efektywnym pracownikiem? I na co stawia biedronka? Na klientów? Pomóżie proszę?
mala23 - 2012-06-06, 19:23
mi kr powiedziala ze wejsc samej na sklep wylozyc pieczywo otworzyc sklep o 7-00 a jak przyjdzie kasjer zamknac kase postawic ochrone i wydac kasetke kasjerowi
Skarbus - 2012-06-06, 19:32
Czyli jak cos to do KR dzwonic
mala23 - 2012-06-06, 20:13
moja kr odbiera dopiero od 8-00
Skarbus - 2012-06-07, 08:04
To też nie fajnie, jak ktoś miał do niej pilną sprawę nie cierpiącą zwłoki to i tak sie nie dodzwoni. Dziwne postępowanie.
jagodak - 2012-06-07, 12:26
Skarbus napisał/a: | To też nie fajnie, jak ktoś miał do niej pilną sprawę nie cierpiącą zwłoki to i tak sie nie dodzwoni. Dziwne postępowanie. |
Masz rację mój KR zawsze mówi żeby dzwonić kiedy jest potrzeba, nawet w środku nocy.
Skarbus - 2012-06-07, 12:36
jagodak napisał/a: | Skarbus napisał/a: | To też nie fajnie, jak ktoś miał do niej pilną sprawę nie cierpiącą zwłoki to i tak sie nie dodzwoni. Dziwne postępowanie. |
Masz rację mój KR zawsze mówi żeby dzwonić kiedy jest potrzeba, nawet w środku nocy. |
No włąsnie o to mic chodzi. Bez sensu ta KR
[ Dodano: 2012-06-07, 13:45 ]
Pomożecie??
[ Dodano: 2012-06-08, 15:48 ]
No i nie udało się ;( A pytania z kosmosu dosłownie tym bardziej dla kogoś z zewnątrz. Maglowały mnie 4 osoby ponad godzinę.
[ Dodano: 2012-06-08, 15:49 ]
A ja już się tak nastawiłam na tą pracę ;(
gangi kubusia - 2012-06-09, 14:39
~Skarbuś to jakie miałaś pytania???? Nie załamuj się na pewno pozwolą ci jeszcze raz zdawać.
Skarbus - 2012-06-09, 21:08
Nie sadze bo ja mialam rekrutacje zewnetrzna na zks wiec nie sadze zeby znowu do mnie zadzwonili. Pytania dla osoby ktora nie pracowala nigdy w biedronce to byly ciezkie np. ile palet przychodzi codziennie, ile to samochodow, co sie bierze pod uwage przy ukladaniu grafiku(wymienilam prosby, dostawy, kalendarz) i mialam podac jeszcze trzy. Jak zmotywowac pracownika, ile osob powinno byc na zmianach i dlaczego tyle, co robi sie rano. Jak cos mi sie przypomni to napisze. Najgorsze to bylo maglowanie przez 4 osoby, jedna przez druga. Nie zdazylam odpowiedziec na jedno a juz mialam drugie. Przykro mi i to bardzow ;(
DarkSide - 2012-06-10, 09:14
Skarbus napisał/a: | wymienilam prosby, |
tu zrobiłeś błąd, bo firma preferencji nie toleruje.
Skarbus napisał/a: | mialam podac jeszcze trzy. |
bilans godzin, ruch klientów, wykładanie np promocji
pracownik - 2012-06-10, 09:16
No właśnie skąd ma to wiedziec człowiek który nie ma pojęcia o pracy w tej firmie dziwne te pytania były.
DarkSide - 2012-06-10, 09:29
pracownik, a ci co znają odpowiedź i tak nie są zks bo nie wiem czym się kierują przy wyborze...
|
|
|