Praca w Biedronce - Zwroty i reklamacje
jagodak - 2012-05-13, 22:50
mercuwichura napisał/a: | piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA |
I takie mają prawo, ja zawsze wszystko przyjmuje, pod warunkiem że nie nosi śladów użytkowania.
tklient - 2012-05-14, 06:15
jak niechcą na tym przyjąć idź na inny sklep może tam przyjmą, nie ma znaczenia na którym sklepie oddajesz
Anonymous - 2012-05-14, 06:28
u mnie przyjmujemy kompletnie wszystko w końcu klient nasz pan a na niektórych sram... sorki ale mamy panią która jak coś kupi z noon-foodu to obstawiamy za ile przyjdzie to zwrócić. zawsze ta menda coś wymyśli... i fakt towar można oddać lub wymienić wszędzie bez względu w której biedronce został zrobiony. konsument ma swoje prawa
Anonymous - 2012-05-14, 08:51
mercuwichura napisał/a: | piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA |
Klienci już dawno o tym wiedzą, takie inormacje rozchodzą się wśród nich bardzo szybko...
DarkSide - 2012-05-14, 08:57
jan kowalski, dokładnie, przykładowo pokazuje się książeczka z ofertą w której jest podkaszarka, to zaraz zjawiają się z reklamacją, bo a nóż się załapią na nową
Anonymous - 2012-05-14, 09:05
DarkSide napisał/a: | jan kowalski, dokładnie, przykładowo pokazuje się książeczka z ofertą w której jest podkaszarka, to zaraz zjawiają się z reklamacją, bo a nóż się załapią na nową |
Znam kolesia który kilka lat temu kupił młot udarowy... i cały czas jest on prawie nowy
DarkSide - 2012-05-14, 09:11
jan kowalski, polak potrafi i wie jak się ustawic :D
mercuwichura - 2012-05-14, 10:37
tylko czemu są zawsze problemy jak kasjer chce coś oddać,on to już nie klient ???
adaxos1 - 2012-05-14, 13:15
Wiecie ja poszedłem do innej biedronki, nie do swojej macierzystej... a dziś poszedłem do innej w moim mieście i przyjęli tablet i czekam dwa tygodnie na odpowiedz co i jak.
Jahanna - 2012-05-16, 19:56
mercuwichura,
"piszcie tak dalej to zaczną..." A to jest racja, już jest temat o parówkach czekajcie tylko jak się posypia nowe watki swoja droga jak klient przyniesie coś po 3 miesiącach żeby zwrócić to mam to uczynić bo inaczej będzie on niezadowolony a przecież każda reklamacja ma być rozpatrzona na jego korzyść ? Wtf ?
nn79 - 2012-05-17, 07:49
Taka jest polityka firmy i narzekanie nic nie da. Trzeba się z nią pogodzić i dostosować się do standardów narzuconych przez JMD. Niestosowanie się do zaleceń przełożonych wyższego szczebla niesie zazwyczaj przykre konsekwencje...
Takie procedury maja na celu pokazanie klientowi, ze zakup w Biedronce się opłaca, bo zawsze można zwrócić coś, co klientowi nie pasuje. Dzięki temu będzie skłonny kupić u nas daną rzecz niż gdzie indziej. I nawet jeżeli będzie jakiś procent zwrotów tej rzeczy, to firma zyska większy obrót, bo klient przyjdzie jeszcze raz i jeszcze.
Jahanna - 2012-05-17, 15:52
no oplaca oplaca bo mozna zwracac bez ograniczen...
walek2223 - 2013-11-10, 21:25
Jako klient mam pytanie ponieważ kupiłem oprawę do żarówki, działa poprawnie ale osobiście wolałbym tą z innymi funkcjami. Ta którą kupiłem otworzyłem z opakowania (te jednorazowe plastiki ) i teraz się zastanawiam czy mogę taki towar zwrócić ?
Anonymous - 2013-11-10, 22:11
Skoro działa poprawnie, a już ja otworzyłeś - więc nie jest pełnowartościowa, to nie przyjmą.
Tom21231 - 2013-11-10, 23:57
Btw czytam i nigdzie się nie doczytałem o wzmiankach które ostatnio wprowadzili, a mianowicie o nowych systemach zwracania towaru pełnowartościowego wszystko przyszło na pocztę było 3-4 strony o tym jak teraz wygląda reklamacja tak na marginesie teraz do każdego zwrotu pełnowartościowego musicie mieć paragon inaczej musicie odmówić zwrotu druga sprawa uszkodzony musicie najpierw oddać do naprawy z tego co pamiętam a potem dopiero po upływie 14dni dostajecie informacje czy bedzie naprawione i czy należy się zwrot gotówki klientowi oczywiście zwrot np ? ze względu na kolor kształt itp możecie wymieniać bez problemowo klientowi.
|
|
|