Praca w Biedronce - Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków"
CorkaCzarownic - 2016-08-31, 20:16
marta1 napisał/a: | agata991, a kto ci każe skanować tą kartę przy każdych zakupach , przecież jak widzisz klienta z jednym chlebem to nie wołasz od niego karty bo po co? tak , tak , badania statystyczne , tajemniczy klient , bez przesady , nie dajmy się zwariować :D , początki są trudne ale myślę że po miesiącu ciągłego , zapętlającego się gadania i my i klienci przyzwyczaimy się i nie trzeba będzie wszystkiego wszystkim tłumaczyć
wczoraj do jednego paragonu wydałam klientce 16 nalepek , kto wydał więcej ? :D |
Dzisiaj dałam babeczce 15 i to bez karty:P
Gazela34 - 2016-08-31, 20:38
A ja 20 ol jeee :D
monikamonia0212 - 2016-08-31, 20:40
[b][/b]witam za rejestrowalam ta karte lojalnosciowa i pokazami sie taki komunikat " Karta nie została jeszcze aktywowana w systemie. Oczekujemy na dostarczenie powiadomienia SMS. Dziękujemy i życzymy przyjemnego korzystania z Karty Moja Biedronka na co dzień." wie pytanie brzmi na jakiego smsa oni czekaja?[b][/b]
Fazimodo - 2016-08-31, 20:47
U mnie na telefon przyszedł sms, i tam pisało że zostało konto aktywowane, ale dokładnie jaka była treść to nie powiem.
irmina - 2016-08-31, 20:53
Gratulujemy!Twoja karta zostala poprawnie zarejestrowana.Cieszymy sie ble,ble ble
[ Dodano: 2016-08-31, 21:54 ]
20!!!wow,to ja 11 he he
monikamonia0212 - 2016-08-31, 20:57
A jak mogę edytować dane które wprowadziłem przy rejestracji
Fazimodo - 2016-08-31, 21:02
Mi wyskoczyło ponad 20 ale przyjaciele z Ukrainy nie zbierali naklejek
irmina - 2016-08-31, 21:07
szkoda, mieliby juz jedną trzecią swiezaka
Fazimodo - 2016-08-31, 21:13
Ale najlepiej było im tłumaczyć do czego ta karta lojalnościowa i do czego te naklejki, i ich mina, patrzyli się na mnie jak na id... :D
Clarice - 2016-08-31, 23:21
Karty klientowskie różnią się od tych naszych pracowniczych. Zeskanowałam dzisiaj towar innemu pracownikowi. Zamiast komunikatu o ilości naklejek do wydania dostałam coś takiego: "Naklejki zostały przekazane na kartę [numer karty]". Aż tak nam nie ufają?
tadam - 2016-08-31, 23:29
To jak sobie jutro pojadę na zakupy i dam tą karte ,to nie dostanę naklejek?Czy to tylko w przypadku zakupu poprzedzonych zeskanowaniem naszego identyfikatora w pracy?
Córka chce zbierać naklejki.
Clarice - 2016-08-31, 23:42
tadam napisał/a: | To jak sobie jutro pojadę na zakupy i dam tą karte ,to nie dostanę naklejek?Czy to tylko w przypadku zakupu poprzedzonych zeskanowaniem naszego identyfikatora w pracy?
Córka chce zbierać naklejki. |
Koleżanka robiła zakupy po pracy. Zeskanowana była tylko karta, zakupy powyżej 40zł, bez rzeczy wyłączonych z listy. Jak faktycznie nasze karty będą tak działać to będe zawiedziona :<
agata991 - 2016-09-01, 06:38
Clarice napisał/a: | Karty klientowskie różnią się od tych naszych pracowniczych. Zeskanowałam dzisiaj towar innemu pracownikowi. Zamiast komunikatu o ilości naklejek do wydania dostałam coś takiego: "Naklejki zostały przekazane na kartę [numer karty]". Aż tak nam nie ufają? |
Wydaje mi.się ze jeśli takie coś się pojawiło to dlatego że w Internecie połączyła dwie karty ze sobą i jedna karta zbiera punkty dla drugiej.
Odaaaa - 2016-09-01, 06:42
Ja dostalam bez problemu naklejki
marta1 - 2016-09-01, 07:02
agata991, dobrze Ci się wydaje
[ Dodano: 2016-09-01, 08:06 ]
Gazela34,
|
|
|