Ostatnie wydarzenia - Proponowanie na kasie
Virus - 2011-03-08, 16:49
to może darując sobie te wszystkie szopki z siatka+kropką a u niektórych cięte kwiaty zamkniemy wejścia do Biedronek i klienci będą podchodzić do kasy a my będziemy im proponować to co się aktualnie znajduje w sklepie prosto i logicznie >:D i wtedy już nikt nie będzie się burzyć o kropkę i o pozostałe rzeczy ;p
Phantom - 2011-10-11, 09:55 Temat postu: Dyrekcja mądra inaczej... Tylko tępy #^! z mózgiem wielkości orzecha włoskiego mógł na powrót wymyślić sobie proponowanie gazety kropki, gdzie normalnych ludzi doprowadza to do %#@#!, stwarza kolejki na kasach a tych bardziej nerwowych doprowadza niemal do histerii...
Może czas zmienić dyrekcję bowiem te ich durne pomysły zaczynają bokiem wychodzić, i pominę fakt że na każdym kroku robią dobrze klientom naszym kosztem...
Jako pracownik nie muszę wysłuchiwać epitetów i dziwnych komentarzy ludzi o tym jacy to my jesteśmy pierdolnięci wciskaniem tego szajsu w okładce, tym bardziej że nie można się odezwać ani praktycznie bronić... Więc Kochana dyrekcjo, pocałujcie nas w dupę...
Sami powinniście usiąść i po wysłuchiwać co klienci mają do powiedzenia na ten temat.
Zamiast narażać na to pracowników, zresztą nie wierzę w to że na śmiesznych ankietach od firmy które wypełnialiśmy, wszyscy zaznaczyli lub napisali że chcą proponować kropki bo im to przyjemność sprawia... To jest nie etyczne, i śmierdzi z daleka...
diva - 2011-10-11, 10:01
dołączam się do postu powyżej tez się nasłuchałam co nie co a od tego gadania to gardło zdarte
Anonymous - 2011-10-11, 10:29
Phantom, Ciebie to chyba jakas przykrosc w pracy spotkala w ostatnich dniach.
Phantom - 2011-10-11, 12:27
Tak cały wczorajszy dzień jak musiałem trąbić o kropeczce... ile można dawać po sobie jeździć? A ty co? Podoba ci się propaganda o kropeczce? Nie dość że plakaty wiszą wielkie jak Dupa hipopotama, kropki są rozłożone przed kasami i jeszcze mamy o tym gadać? Nic dziwnego że się ludzie @#!$^... decyzja należy do klientów... a skoro sobie tego nie życzą nie będę pytał o kropeczkę, tylko dlatego że jeden @$%$! @#$!% sobie tak wymyślił...
Powinien posłuchać takich samych epitetów jak my... a ja nie pozwolę się obrażać...
celina - 2011-10-11, 13:00
całkowicie popieram Phantom. Jakim prawem słysze ze jestem debilem? Jestem tylko po licencjacie ale nie po szkole specjalnej. Nie obrazając tych co po niej sa bo niejednokrotnie sa mądrzejsi od tych wykształconych. a klienci traktuja nas jak służbe .
DarkSide - 2011-10-11, 16:24
Phantom, rozumię oburzenie, ale nie pozwole na wulgarne teksty, popraw swoje posty
@doko - 2011-10-11, 19:42
Wczoraj proponowałam kropkę i rzeczywiście spowalnia to kolejkę. Starsi ludzie nie wiedzą o co mi chodzi, to muszę tłumaczyć. Najczęściej po pytaniu o kropkę słyszę: co lub słucham? Niektórzy uśmiechają się pod nosem ironicznie i ogólnie wyglądają na zirytowanych. Biedronka to sklep samoobsługowy, więc jeśli ktoś coś chce to bierze sam, to moje skromne zdanie.
Virus - 2011-10-11, 20:49
Owszem, ale Góra twierdzi, że ludzie od razu się rzucą na Kropkę i cały nakład rozejdzie się w ciągu godziny. Moje zdanie jest takie, że jako kasjerzy powinniśmy mieć kategoryczny zakaz propagowania kryptoreklamy, tak jak pisze@doko, pracujemy na sklepach samoobsługowych. Spowalnia to kolejkę i czyni naszą prace bardziej stresującą Oczywiście można dodrukować kilka plakatów lub też naklejane strzałki wskazujące drogę do regału kropki ale nie wymuszać od pracowników propagacji kryptoreklamy. Idiotyzm.
Phantom - 2011-10-11, 21:23
Darkside nie będę poprawiał tekstu, jest przecież wolność słowa... a skoro strona nie uznała ich za wulgarne i nie ocenzurowała ich znaczy że są dopuszczalne... Druga sprawa że urażonym powinien się czuć ten kogo one dotyczą, czyli patałacha który wymyśla kretyńskie sposoby na sprzedaż... żeby swój długi język włożyć komu trzeba między pośladki... i zaliczyć premię... chyba... chyba że to ty nim jesteś?
-----
Phantom, ludzie po pracy są zmęczeni i nie mają ochoty na czytanie przekleństw. A forum nie posiada aż tak dokładnego filtru aby wyłapać i zmienić wszystkie przekleństwa automatycznie. Dlatego są osoby odpowiedzialne za utrzymanie kultury i porządku robiąc to osobiście - tą osobą jest też DarkSide więc z kulturą proszę.
Administrator
DarkSide - 2011-10-11, 21:52
Phantom, Bez obrażania proszę
Virus - 2011-10-11, 22:00
Ale Panowie spokojnie! Bez takich tekstów proszę. Forum jest przeznaczone do kulturalnej wymiany poglądów, a nie do prowadzenia wojny podjazdowej miedzy sobą.
DarkSide, rozumiem, że jako moderator dbasz o forum i chwała Ci za to przekleństwa nie wyglądają dobrze na forum i niefajnie sie je czyta (no po prostu ch****o ) z drugiej strony nie ma wyodrębnionego regulaminu, na który każdy nowy forumowicz będzie trafiać,
Phantom, jak pisałem wcześniej obowiązuje tutaj kulturalna wymiana poglądów. Proszę nie obrażaj kolegi bo takich ludzi tutaj niestety nie potrzebujemy, z którymi mogą być problemy. Rozumiem Twoja irytację proponowaniem kropki i zgadzam się z Twoimi argumentami, jednakże nie oznacza to, że w afekcie gniewu możesz miotać przekleństwami i obrażać innych forumowiczów.
Anonymous - 2011-10-11, 22:07
Phantom, podoba sie czy nie, ja sie po prostu na tym nie skupiam i nie dramatyzuje z powodu kropeczki, bo i tak nie mam na to wplywu, a po co sobie szargac nerwy 2 tygodnie szybko zleca.
gosiaanna - 2011-10-11, 22:30
W czasie kasowania pytam się klienta czy życzy sobie kropkę i już...dziś ani jednej sztuki nie sprzedałam...ale za to się troszkę uśmiałam-wytrzymam dwa tygodnie jak napisała moja przedmówczyni.
Phantom - 2011-10-12, 12:07
Jak już pisałem, urażonym może się czuć osoba której to bezpośrednio dotyczy... A jeśli chodzi o kropki i gadanie że nic z tym nie możemy zrobić, to bardzo się wszyscy mylicie...
Przecież to my je proponujemy, a klienci? Klienci wiedzą czego chcą i jeśli są niegrzeczni, obrażają nas i nie chcą by im wciskać badziew... nie musimy tego robić, tym bardziej że proponowanie kropki nie wchodzi w skład kroków kasjera...
Jeśli jeden, drugi, trzeci będzie siedział cicho, bo "aaaa i tak to nic nie da" to jak ma być lepiej?
Niech się dowiedzą co nam nie pasuje i co nie pasuje klientom, sam jestem klientem jak każde z was i denerwują mnie opóźnienia na kasie i tym bardziej bezsensowne pytania.
Jeszcze trochę to dojdzie do tego że będziemy kawę promować bo sobie tak ktoś wymyśli... nie uważacie że i bez tego mamy dość gadania na kasie? i mniejsza o kasy doczepki...
Ale na litość Boską co z osobami na kasach prowadzących? i już bynajmniej nie mówię o sobie bo tam nie siedzę... ale chodzi o ludzi...
Więc ruszcie tyłki i choć raz w życiu zróbcie coś, z czego możecie być dumni, a nie tylko podkulacie ogony i siedzicie cicho... Po prostu nie maltretujcie swoich podwładnych jeśli nie będą jej proponować... jak raz premię będziemy mieli z głowy, to nikt od tego nie umrze...
I tak nam ją zabierają na każdym możliwym kroku.
|
|
|