Praca w Biedronce - Nowe karty lojalnościowe oraz 'Gang świeżaków"
Skiter1991 - 2016-08-31, 07:50
marta1 napisał/a: | przecież jak widzisz klienta z jednym chlebem to nie wołasz od niego karty bo po co? |
a w czym ten klient jest gorszy od tego który zrobi zakupy za 300zł? a może ten sam klient zrobi za 3 dni zakupy za 400zł?
marta1 - 2016-08-31, 08:07
Skiter1991, dla mnie w niczym nie jest gorszy bo to też klient ale mowa tu o karcie lojalnościowej , która przy zakupie jednego chleba nic nie daje
chyba nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi , chodzi o to żeby nie utrudniać sobie pracy , toż obsługa na kasie ma być sprawna :D
Skiter1991 - 2016-08-31, 08:18
marta1 napisał/a: | Skiter1991, dla mnie w niczym nie jest gorszy bo to też klient ale mowa tu o karcie lojalnościowej , która przy zakupie jednego chleba nic nie daje |
Ale nie rozumiecie że te karty w późniejszym okresie będzie działały m.in jak te które są w tesco czy Auchan? Nie lepiej teraz te karty rozdawać jak leci przez dwa tygodnie, wszystkie powydawać i mieć spokój niż później się z tym mordować?
marta1 - 2016-08-31, 08:24
Skiter1991, nie zrozumiałeś , karty rozdaje wszystkim ale nie ma sensu skanowanie karty przy zakupie jednego chleba , tak ? -.-
Skiter1991 - 2016-08-31, 08:51
marta1 napisał/a: | karty rozdaje wszystkim ale nie ma sensu skanowanie karty przy zakupie jednego chleba , tak ? |
Skąd wiesz jak nabija punkty na kartę? Może za każde rozpoczęte zakupy klient na starcie dostaje 5pkt a za każdy skasowany produkt tylko 1 pkt?
marta1 - 2016-08-31, 08:56
no może i nie wiem o tym o czym Ty piszesz ale czytałam regulamin , tam są jasne zasady i coś jeszcze: w naszej broszurce o kartach jest napisane że nie ma możliwości zbierania punktów "do przodu" więc zrozumiałam to tak że na tą chwile jest akcja ze świeżakami i na to konto zbieramy punkty , jeśli firma pociągnie dalej program lojalnościowy (bo takie są chyba zamiary) to będzie to już inna akcja i inne zasady
brodacz1989 - 2016-08-31, 14:05
Drodzy Państwo spokojnie i be nerwów;) do końca września tk nie odejmie nam za to punktów więc proponuje wydać wszystkie karty. Chyba że alokuja kolejne. A formulke skrócić maksymalnie jak sie da by oszczędzić tłumaczeń. Wydawać karty za koleja a jak powie że ma to zaproponować by dal sasiadce bo wiecej juz ich nie bedzie a przewidywane sa w przyszłości inne promocje. Wy sie pozbediecie kart i bedie spokoj. Ja juz wczoraj na zmianie wydalem ostatnią. I nikt nie ma by mi zregrupowac;)
tygrysek1201 - 2016-08-31, 14:39
powiem wam tak od tego gadani kazdemu co daje karta i po co ona jest i co trzeba z nia zrobic a co to sa te naklejki to boli mnie gardlo, do takich akcji promocyjnych firma powinna dolaczac tabletki na bol:):)moze i nie tylko gardla ale i migrene:)masakra jakas,klienci sa straszni nie wiedza ze nie sa jedyni w calym naszym dniu tylko obslugujemy ich "miliony"ale i pracownicy nie sa lepsi bo tez mnie sie pytali co daje ta karta i czy mamy cos innego niz klienci...wiadomo ze wszystko jest to samo bo firma nie traktuje pracownikow lepiej niz klientow,czasami wrecz odwrotnie...ale chcialam tez napisac o czyms innym po 7 godzinach wydawania kart i naklejek przyszla do mnie KS i mowi ze jak ktos nie bierze karty to nie dostaje naklejek...kopara mi opadla bo jak mamy byc rozliczani z naklejek to jestem w czarnej odchlani:)ale iz czytalam wczesniej regulamin to karta nie ma nic wiecej wspolnego z naklejkami jak tylko to ze je podwaja...wiem ktos moze nie chciec karty ale za to naklejki i na odwrot...mam racje?kazalam sie KS upewnic czy dobrze mowie bo nie chcialam podpasc ze jestem "lepsza"
Hell - 2016-08-31, 14:45
U mnie karty już się skończyły i spokój.
agata991 - 2016-08-31, 14:50
A czy ktoś jeśli nie zbiera tych naklejek to może mi je podarować ?
kachen - 2016-08-31, 15:45
Ktos nie chce karty a naklejki mu przyslugaja to je dajesz...u mnie wczoraj koncowka tych kart byla..podobno do wyczerpania zapasu..tylko albumy do tych naklejek przyjechaly..
Hell - 2016-08-31, 16:17
Dzisiaj miały być ostatnie dostawy kart.
Fazimodo - 2016-08-31, 19:35
Firma powinna określić do czego te karty będą służyć w przyszłości, bo klienci jak się o to pytają to się pytają to kasjerzy nie wiedzą co odpowiedzieć dokładnie, sami nie wiedzą, a jeśli chodzi o wdrożenie ogólnie w ten program pracowników to szczerze, 2-3 min na zapoznanie się z formułą itd przed zalogowaniem na kasę to co niektórzy kasjerzy nie wiedzieli jak to ogarnąć. Po za tym zdarzały się różnice kasjerskie u was na sklepach przez zamieszanie z tymi naklejkami i kartami? Bo niestety u nas tak ;/
rocco.now - 2016-08-31, 20:00
Dajcie spokój z tymi kartami to jest małe zamieszanie. Tłumaczysz i tak nic z tego nie rozumieją. Przy okazji spada współczynnik produktywności. Ja jako "nowy pracownik" (dodam, że bardzo rzadko na kasie - 4 miesiące na sklepie) z 32 pkt spadłem przez tłumaczenia na 22 (kierownik plus dwóch kasjerów na popo czytaj dalej ... ostatni weekend ... sklep flagowy ... sklep zagrożony). I tak ma być do grudnia? Rozumiem ... urlopy, elki ...
Fazimodo - 2016-08-31, 20:09
Produktywność leci na łeb na szyje, współczuje zwłaszcza sklepom które mają niskie koszyki. Teraz kolejki do połowy sklepu to będzie codzienność, jak nic się nie zmieni...
|
|
|