Tajemniczy Klient - Tajemniczy Klient, czy nie macie wrażenia czasem, że...
czarownica25 - 2014-06-05, 10:53
[quote="bryndza"]
https://www.secretclient....go-klienta.html
Może to Ci pomoże
bryndza - 2014-06-05, 20:59
dzieki wielkie
Chloe - 2014-06-06, 21:06
wspolczuje niktórym ze macie takie niskie wyniki;// przegladajac niektore biedronki a w moim miescie jest ich chyba z 7, moge wyciagnac rozne wnioski. Czasami mam wrazenie za na sklepie jest za malo osob i stad ten problem;/ :hm:
Muminka - 2014-06-14, 11:22
reniusia napisał/a: | Ja już dwa razy obsługiwałam TK za pierwszym razem cytuję (kasjer osobiście nie podał reszty na rękę )położyłam na ladzie kasy bo pleksi nie ma zdemontowane pytam KS to kto mu wydał resztę , A drugi raz nie utrzymałam kontaktu wzrokowego (widocznie nie było na co patrzeć)i punkty poszły w dół |
Ej ale to nie higieniczne podawać komuś reszte do łapy nie wiadomo co on/ona chwile wcześniej w tej łapie trzymali więc jak nie ma pleksi to kłade na lade tak samo jak ty i nikt mnie zmusi do podawania w garść ....
Anonymous - 2014-06-17, 11:29
Tak samo klienci czesto nie chca zeby im dawac kasy do reki i im sie nie dziwie. Bo sami nie wiedza, co mysmy przed chwila robili. A czasami tez jest taki zapieprznik, ze czlowiek nie zwraca uwagi na to, zeby na kogos spojrzec... Bez sensu to wszystko. Niedlugo kaza nam podac reke...
Koza - 2014-06-18, 06:24
biedronella33 napisał/a: | Niedlugo kaza nam podac reke.. |
Albo cmokać grabę każdego kochanego kupującego w podzięce szczerej za dokonane zakupy.Bo czemu nie?Kasjerka z pięknym liszajem na obliczu,wyglądając żałośnie wzbudzi współczucie i będą klienci kupować więcej
czarownica25 - 2014-06-18, 10:49
Klienci... https://lifestyle.wp.tv/i,Jak-wyglada-codziennosc-kasjera,mid,1497078,index.html?ticaid=612edb#m1497078
fruzia1 - 2014-07-17, 09:16
Jakiś czas temu wysłuchałam audycji radiowej na temat pracy kasjerów w marketach i co się okazuje , ze jest to najmniej szanowany zawód,jesteśmy narażani na obelgi, i narzekania od klientów, wszelkie niezadowolenie skupia się na kasjerach, do tego dochodzi ryzyko zarażenia każdą posiadana przez klienta choroba zakaźną, no i do tego trzeba być miłym i uprzejmym bo inaczej to się może skończyć skargą >:D
Hell - 2014-07-17, 09:32
fruzia a kogo ludzie teraz szanują, chyba tylko samych siebie. :rool:
Anonymous - 2014-07-17, 09:36
samych siebie tez często nie szanują, więc tym bardziej innych
marta1 - 2014-07-18, 07:48
też tak myślę bo szacunek dla innych bierze się z szacunku do samego siebie , zapomnieliśmy chyba co znaczy słowo SZACUNEK
fruzia1 - 2014-07-18, 10:06
E no co Ty marta przecież na plakatach firma nam to przypomina
Hell - 2014-07-18, 10:15
Samym plakatem charakteru się nie zmieni. Starczy już może tego OT bo zaraz się nam dostanie.
czekolada30 - 2014-11-03, 18:49 Temat postu: Tajemniczy nie tajemniczy Hej... powiem Wam jedno, biorę udział w projekcie tajemniczy klient...i bywa naprawdę różnie...często jest standard pytań...powitanie w pierwszej alejce, uśmiech, kontakt wzrokowy...czasami są nałożone odpowiednie zadania..."zapytać o coś, poprosić o coś" szereg pytań...tajemniczy notuje w głowie...przychodzi do domu i spisuje/odpowiada na pytania zadane w formularzu wysłanym przez firmę...wizyta jest najczęściej raz na miesiąc:)...albo i rzadziej.. nie ma co panikować!!!
Anonymous - 2014-11-05, 19:05
Wynik w naszej biedrze 96,5 %
A co do tajemniczego klienta to mam 99,9 % pewności, że właśnie dziś takiego kogoś obsługiwałam. Od chwili wejścia na sklep wydawał się "tajemniczy" jak policjant z kryminalnej, niby munduru nie nosi a każdy wie że to glina
Obsługa na najwyższym poziomie....zobaczymy w grudniu czy się nie pomyliłam co do gościa
|
|
|