Tajemniczy Klient - Ściema tajemniczego klienta
Schweppes - 2013-04-08, 18:20
O dziwo 81 % u mnie.
Dwie błędne rzeczy, czystość przed sklepem i zaprowadzenie do produktu.
Więc teraz tylko czekać na jutro i się okaże czy nam dosrali stratami w transferach.
Anonymous - 2013-04-08, 18:36
Schweppes, a co robicie, kiedy pracownik nie zaprowadził klienta do produktu? Upomnienie? Nagana?
nn79 - 2013-04-09, 06:01
biedronella33 napisał/a: | nn79, i jak wyszło? ;> |
Niestety bywało lepiej, ale i tak premia będzie
Anonymous - 2013-04-09, 06:45
biedronella33 napisał/a: | Schweppes, a co robicie, kiedy pracownik nie zaprowadził klienta do produktu? Upomnienie? Nagana? |
No jak co robią :D? Biorą takiego pracownika i torturują masażem zwanym mopowaniem podłogi >:D. A tak na poważnie to może nawet dostać upomnienie i naganę .
JUMIRA - 2013-04-09, 06:50
U nas 100 szok i premia będzie od 1 roku
mirek210 - 2013-04-09, 07:02
U nas 100% kolejny raz, i co z tego??
Ostatni raz premie widziano rok temu i jak na razie nie zapowiada się żeby w ogóle kiedyś była.
Anonymous - 2013-04-09, 07:29
Kochaś, mogą jeszcze tą osobę pozbawić premii
mirek210, a inwentaryzacja? Jak Wam wychodzi?
Schweppes - 2013-04-09, 07:39
Nie podejmujemy raczej takich kroków, jest zwyczajna rozmowa na temat danej sytuacji. U nas na sklepie na prawdę się wszyscy co do jednego starają i wszystkim zależy, więc nie ma sensu sypać upomnieniami, czy naganami. Bierzemy delikwenta na social, albo na papierosa i rozmawiamy.
etaba - 2013-04-10, 11:56
U nas 91% Nie nawiązany kontakt wzrokowy :rool:
[ Dodano: 2013-04-10, 12:57 ]
Przy powitaniu oczywiście- :D
Anonymous - 2013-04-10, 17:40
A swoją drogą. Mówicie w pierwszej alejce "dzień dobry"?
Mała82 - 2013-04-10, 20:21
A kto tam przebywa na tej I alejce? :lol:
malwis19 - 2013-04-10, 20:26
Kasjer -widmo?
DAWID1 - 2013-04-10, 21:07
U mnie na sklepie wyszło 100 % i brak premii dla pracowników teraz przed nimi inwentura :eee:
Anonymous - 2013-04-11, 11:06
Ja osobiście o tym zapominam Albo po prostu mnie tam nie ma :D
agaF - 2013-04-15, 06:33
U mnie 70%, chyba nas bardzo lubi ten TK!!! Znowu wpisał, że nie było jakiegoś pieczywa na sklepie, a po obejrzeniu monitoringu mamy wszystko do samego zamknięcia sklepu!!! Oczywiście ściema, że nie mamy kropki, a była, brak powitania w pierwszej alejce i jeszcze jakieś trzy bzdury... :nie: Barany totalne... My dostajemy zjeby zamiast premii, a TK tylko kombinuje co wymyśli w tym miesiącu...
|
|
|