To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - Ekspres Italico - kawa w kapsułkach

Robert de Clair - 2012-10-30, 19:28

@marietka3232
A masz jakąś konkretną popartą faktami wiedzę co do tego JAKIE kapsułki mają być?

Bo patrząc na niemiecką wersję czyli https://www.shop.martello-cafe.com/Cafe/

To są tam w sprzeaży dodatkowo:

- Café Decaffeinato (Light) (kolor czerwony) Pół na pół Arabica i Robusta - ponoć light (choć afaik robusta zawiera dużo wiecej kofeiny o arabiki)
- Café Grande Lungo (kolor pomarańczowy) 35% Arabica z Brazylii i 65% Robusty z Wietnamu i Kamerunu.
- Ristretto (kolor czarny) składa się z afrykańskich ziaren arabiki (50%) i indyjskich ziaren Robusty (50%), lekko pikantny aromat
- Buginda Lungo (kolor jasno zielony) Składa się w 100% z ręcznie zbieranych ziaren arabiki z Etiopii i jest idealna dla odmian owocowych smakoszy.
- Bugina Espresso (kolor ciemnozielony) mieszanka kawy 100% z ręcznie zbieranych ziaren arabiki z Etiopii, z nutą orzechów laskowych.

Nie znalazłem jednak czekolad, czy innych napojów.

marietka3232 - 2012-10-30, 20:55

Co do tych kapsułek to dostałam informacje od pracowników biedronki że prawdopodobnie maja być inne smaki.Ja pisałam o zalewaniu czekolady kupnej w torebkach,chodzi o samo zalewanie że nie koniecznie musi być kapsułka z kawą.Można sobie po prostu zalać jakiś napój ale trzeba wsadzić ta kapsułkę zieloną aby ekspres pracował.Kapsułek są dołączone do zestawu 2 sztuki jedną można przeznaczyć do czyszczenia ekspresu,tabletki niedługo mają być w sprzedaży,a drugą można przeznaczyć właśnie do tego co pisałam wcześniej,czyli do zalewania innych napoi. :)
portofino - 2012-10-31, 12:41

xnyl napisał/a:
portofino napisał/a:
do kolegi ktory tak sie tu burzyl... ktory chcial odpowiedzi od kupcow i osob pracujaych w firmie... wystarcza 2 minuty szukania:

https://www.italico.pl/


W momencie, kiedy pisałem zapytanie na forum, polska strona jeszcze nie działała. Została dopiero uruchomiona w poniedziałek wieczorem, tj 22 października.
Ulotki były dostępne w sklepach przed weekendem. Na ulotkach był właśnie podany taki adres mailowy.
To nie moja wina, że Biedronka nie umiała zgrać w czasie dwóch rzeczy: dystrybucji ulotek po sklepach i uruchomieniu strony internetowej.

Anonymous - 2012-10-31, 21:55

krethh napisał/a:
Jednak 20barów rzadko można spotkać w tej klasie urządzeń.

a wiesz dlaczego? Bo w profesjonalnych ekspresach cisnienie parzenia kawy wynosi ok 9 barow i to, ze pompa ma 15, czy 20 bar nie decyduje o tym, ze ekspress jest super.
marietka3232 napisał/a:
Wielkie mi halo jest gwarancja na 2 lata jak coś się zepsuje to zwrot! i się kupi inny.

Mówicie, że jak sie zepsuje, to najwyzej zaniesiecie do reklamacji... Ja jak kupuje tego typu sprzęt, to wole nie zakładać scenariusza, że za jakis czas i tak będę musiała oddać do reklamacji. Nie o to chyba chodzi. Ani mi się chce, ani to przyjemne nie jest, jak coś za co sie płaci, nie chce działać, jak ja bym chciała i będe biegać z pretensjami. jasne, można trafić, że będzie działał latami, ale może byc i tak, że po jednej kawie się rozsypie. Ale oczywiście życzę wszystkim radości z długoletniego uzytkowania ekspresu do kawy Italico :)

tczerwony - 2012-11-01, 09:00

witam serdecznie
mam pytanie czy moze ktos z Was mial tego problemik z tym ekspresem,
po paru zrobionych kawkach po wlaczeniu i nagrzaniu sie ekspresu zaczely migac na przemiennie lampki, w instrukcji doczytalem sie ze jest to niby zle domknieta pokrywa, walczylem, walczylem ale efektow nie ma, moze ktos z Was mial podobnie, moze ktos jakos z tej sytuacji jakos wybrnol
pozdrawiam

pu3 - 2012-11-01, 09:29

Witam
poczekaj do jutra i wymień na nowy
pozdrawiam

biedronka1477 - 2012-11-01, 14:08

Po co czekać do jutra wymień dzisiaj.
michal77 - 2012-11-01, 15:18

To dzisiaj otwarta biedronka? Myślałem że w święto zmarłych sklepy są zamknięte.
Mała82 - 2012-11-01, 19:38

Otwarta, możesz śmiało walić po świeże bułki
marta1 - 2012-11-02, 16:57

oj nie ładnie tak nabijać się z klientów ;)
michal77 - 2012-11-02, 21:10

pu3 napisał/a:
poczekaj do jutra i wymień na nowy
Ja dzisiaj oddałem i nie dostałem nowego, tylko 2 tygodnie czasu na rozpatrzenie reklamacji przez serwis .^.
Anonymous - 2012-11-02, 21:38

michal77 napisał/a:
pu3 napisał/a:
poczekaj do jutra i wymień na nowy
Ja dzisiaj oddałem i nie dostałem nowego, tylko 2 tygodnie czasu na rozpatrzenie reklamacji przez serwis .^.

Normalna kolej rzeczy, a juz pieniedzy by chcieli :P

Anonymous - 2012-11-02, 21:50

u nas rozwalone 3 wszystkie ciekły,klient po godzinie oddał ,chciał kasę no i ch..... jest procedura to oddałem
pu3 - 2012-11-02, 22:50

Robertty napisał/a:
u nas rozwalone 3 wszystkie ciekły,klient po godzinie oddał ,chciał kasę no i ch..... jest procedura to oddałem

dobra procedura

marietka3232 - 2012-11-03, 17:42

Witam ja zakupiłam 24.10.2012.Wszystko oki nic się nie psuje nic nie cieknie :em29: ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group