Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
LOL - 2010-05-04, 15:41
>90% jest OK
Bartosz - 2010-05-04, 16:23
u nas tragedia... ale nie ma się co dziwić bo mamy sklep na PKS gdzie każdy wejdzie tylko na chwile po picie albo coś typu 7day's na podróż i ludzi jest full (średnia towaru na taśmie to 15zł), sklep mały, pracowników o 3 etaty mniej niż wcześniej i jeszcze te głupie nie uczciwe zasady dla TK, jak-kol wiek byśmy się nie starali to i tak nie będziemy mieli tej czystości na sklepie jaka być powinna... dziś widziałem raport TK i jestem załamany ;/
i po co tak się starałem ;/
asia75 - 2010-05-04, 17:04
A u nas 96% :rool:
A jak to jest z 3/4 etatu ?Dostaniemy 75%?
chester1988 - 2010-05-04, 19:27
2410 miało 92%
malenstwo20088 - 2010-05-04, 20:50
no to sie premie posypią :rotfl:
kasia09 - 2010-05-04, 22:50
Witam!Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak może się mieć zamknięcie sklepu na czas remontu i przeniesienie kasjerów na inne sklepy do premi? Na jakiej zasadzie będzie wyliczona?Pozdrawiam i oczywiście wielkie dzięki za ewentualne naswietlenie sprawy!
kraft - 2010-05-05, 07:27
dlaczego nie jest brany pod uwage dzień w jakim tk jest na sklepie inaczej sklep wygląda 10-go czy dzień przed świętami a inaczej normalne dni
czarna33 - 2010-05-05, 08:38
u nas też tragedia 75% ;(
TK był 21 kwietnia ,a jego argumenty są poprostu smieszne!
1 brak reklamówek pod kasami -bzdura
2 kasjer nie powiedział kwoty do wydania
3 kasjer nie pożegnał klienta słowami dziekuje zpraszamy ponownie.
Inwentaryzacja wyszła nam super ,PL mamy malutkie wiec trzeba było nam premie upierd... ;(
a urargi zwiekszyły nam sie o polowe .
Żmija - 2010-05-05, 12:47
U mnie też 75%....
Podejrzewam ,że premii nie będzie,a jeśli będzie,to na sznurek nie wystarczy.... ;/
chester1988 - 2010-05-05, 13:05
heh ja sobie naprędce obliczyłem podczas nocki dostane coś ok 70zł netto, a tak to wszystko ładnie wyglądało jak przyszło na papierku...
małgoś - 2010-05-05, 13:25
u nas TK był 16.04 a był to piątek przed sobotą co zamykalismy o 11.00
więc oszacował nas na 78% ale to i tak nie żle bo ludzie byli tak podminowani tego dnia że
równie dobrze mogło być gorzej ...
Pozdrawiam Wszystkie Biedroneczki
mucha - 2010-05-05, 15:12
a u nas 96%
bo niby:
1- "kasjer rozmawiał z klientem nie na temat pracy" lub "żuł gume"
- nie wiadomo dokładnie co zrobił, może to i ja siedziałam na tej kasie gdzie był TK ale napewno sama nie zaczepiam klientów tylko odpowiadam na pytania, a ze swoimi znajomymi nie rozmawiam bo nie wolno im się u mnie kasować, a co do gumy to może i miałam w buzi ale bezczelnie nie żuje i balonami nie strzelałam
po prostu: było idealnie i TK musiał coś wymyśleć
ale lepsze jest to że na drugiej biedronce poprzedniego dnia przyszły reklamówki i wszystkie reklamówki i torby zielone były wyłożone przed kasy a TK przyczepił się że nie było toreb (dziewczyny sprawdziły kiedy był TK i kiedy dostały reklamówki) normalnie śmieszne
piwo29 - 2010-05-05, 16:14
u nas tez bylo 96% TK przyczepil sie ze kasjer niezajrzał do wózka. Ale i tak to jest jeden z najlepszych wyników na mojej biedronce
Kacperos - 2010-05-05, 19:11
u nas niespełna 65% tragedia... premie poucinane i ostry dym!!! nigdy nie mieliśmy poniżej 90 % a tu taki numer ale co nas nie zabije to nas wzmocni ...ok uciekam na nockę do pracy :D pozdro biedroneczki
damiankrak - 2010-05-06, 23:16
a u nas 100% w Krakowie wiemy jak zadbać o klienta
|
|
|