Tajemniczy Klient - tajemniczy klient
Hell - 2015-07-27, 17:20
No fakt, spontaniczność nas zaskoczyła. :D
marta1 - 2015-07-27, 17:23
Marianek chciał się nawet chińskiego uczyć :D ambitny
inkaa - 2015-08-07, 15:51
Mam pytanie ile dni najdłużej czekaliscie na wynik tk? Bo u nas po 17 dniach po wizycie. Troche to podejrzane bo mielismy otrzymac premie z 3 filarow. A tu nagle po tylu dniach od wizyty przychodzi
z...ny wynik, ktory oczywiscie wszystko zepsuł. Nie wierze juz w te wizyty ;/
DarkSide - 2015-08-07, 23:12
inkaa napisał/a: | Nie wierze juz w te wizyty |
Jeśli ktoś w nie wierzy to powodzenia :D
Miawka - 2015-08-09, 10:14
Powinna być podana godzina wizyty żebyśmy mogli sprawdzić czy rzeczywiście było tak a nie inaczej podczas tej wizyty.
Gudzia5 - 2015-08-09, 13:49
U nas ostatnio nawet daty nie ma
Miawka - 2015-08-09, 14:15
Jakiś wał to jest...
Włodarz - 2015-08-09, 16:28
od zawsze to był jeden wielki wał... w końcu trzeba znaleźć w firmie oszczędności a na czym ich najlepiej szukać?
david88 - 2015-08-10, 08:26
zgadza się to jest jeden wielki wał.u mnie na sklepie ostatnie dwie wizyty wypadły źle ale aż tak źle nie było.nigdy nie mieliśmy tak słabego wyniku
majster93 - 2015-08-10, 09:31
u nas też coś ostatnio słabe wyniki mamy i prawie zawsze po 2 wizyty w miesiącu .
za każdym razem każdy sklep ma `sklep nie spełnił akcji promocyjnej`. o co z tym chodzi? bo już 3ci miesiąc to chyba mamy ;/
marta1 - 2015-08-10, 09:35
przeczytaj poprzednią stronę tematu , tam jest wszystko
4ever - 2015-08-10, 14:18
Tekst "sklep nie spełnił akcji promocyjnej". A to dobre! To po jakiego ciula te plakaty wiszą w każdej alejce? No i po co te całe stosy gazetek azjatyckie smaki leży na kasach i podajnikach na ulotki + zapewne reklamy w TV ... żeby każdy wiedział, że jest taka akcja. Śmieszne to jest... ale jak nie wiadomo o co chodzi to najpewniej o kase ;]
żuczek1 - 2015-08-10, 16:58
W scenariuszu pisze że mamy spontanicznie informować klientów o akcji to znaczy co? Mamy ich zaczepiać na sklepie i informować że jest jakaś akcja?i która bo zazwyczaj jest kilka naraz >:D
Mariano - 2015-08-10, 20:12
chodzi o to, że jak klient pyta, gdzie jest mąka, to prowadzisz go i mówisz "a teraz mamy taką super promocję, że jak kupi pan dziewięć opakowań, to dziesiąta gratis, naprawdę polecam, to oszczędność aż 4%"
DarkSide - 2015-08-10, 20:31
Mariano, dokładnie o to chodzi. ale w praktyce nie widzę tego przy tak małych obsadach na sklepach...
|
|
|