To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Anulowanie produktów na paragonie

Defactoo3 - 2023-10-07, 21:28
Temat postu: Anulowanie produktów na paragonie
Witam. Bardzo proszę mi wytłumaczyć dlaczego kasjer nie za bardzo może anulowywac produktów na paragonie ? Że musi z tym uwazac. Miałam rozmowę z ks ponieważ rejonowy zobaczył ze mam bardzo dużo anulowan i kazał kierowniczce na ten temat porozmawiać że dlaczego tyle mam i zaczela napominac że nie długo umowa mi sie kończy i mogę prace stracić co też odbieram to jako straszeniem mnie. Bo od jakiegoś czasu związku z końcem umowy jestem pilnowana i napierana na wszystko. Dlaczego jeśli jest funkcja anulowania to nie można z niej korzystać? Czy sklep na tym traci? Przecież lepiej anulować niż mieć potem zwrot towaru bo np za dużo się nabilo produktu a ochroniarz i tak ma tylko sprawdzić na kamerach czy ja czasem nie oddaje ludzią za darmo więc dlaczego taki nacisk na to jest?
Koszalinianin - 2023-10-08, 04:18

Sama sobie chyba wyjaśniłaś... anulujesz produkty bo nabijasz ich za dużo, czyli popełniasz błędy. Ciekawe ile razy nie zauważasz że popełniasz błąd...
Defactoo3 - 2023-10-08, 04:35

Koszalinianin napisał/a:
Sama sobie chyba wyjaśniłaś... anulujesz produkty bo nabijasz ich za dużo, czyli popełniasz błędy. Ciekawe ile razy nie zauważasz że popełniasz błąd...
nie że się mylę, owszem też ale sprawdzam czy promocja wchodzi jak nie to kasuje, komuś brakuje pieniędzy tez musze anulować, no różnie to bywa. Po co ta funkcja jest skoro nawet anulować nie wolno, co to za praca w której nie można się mylić, nie przynosi to straty w sklepie. Na kasie samoobsługowe klient może anulować ale kasjer już nie...
Włodarz - 2023-10-12, 20:20

Defactoo3 każda anulacja nie ważne z jakiego powodu można podpisać do przepuszczenia towaru - ja wiem że tak nie jest w dużej mierze przypadków ale tak na to patrzy każda firma. Jeśli masz tych anulacji wybitnie dużo na tle innych to znaczy że coś jest nie tak i nie dziwie się że ktoś z tobą rozmawiał bo sam miałem takie przypadki nie raz. Masz robić tak żeby unikać anulacji i nie kasować prod podwójnie - wiem łatwo napisać ale no sorry taka praca takie wymagania.
Edynak1988 - 2023-10-15, 16:01

Nie trudno wyobrazić sobie sytuacje w której kasjer anuluje duży paragon dla klienta, po którym widać że nie będzie oczekiwał paragonu, a później łatwo wyciągnąć zapłaconą kase za anulowany paragon dla siebie :yeah:
biedronek782 - 2024-01-30, 00:05

Jak można anulować paragon i nie zwrócić pieniędzy klientowi? Po anulowaniu paragonu przecież on się nie drukuje. U nas anulować paragon może tylko osoba prowadząca zmianę (starszy kasjer, zks i ks). Kasjerzy mogą tylko wycofywać towar z paragonu i to tylko do okreslonej kwoty, bo jak cos jest pojedynczo drozsze jak bodaj 50zł to już musi byc zatwierdzenie. Ja nie rozumiem tej logiki ze kasjer moglby przez anulowanie towaru brac ten towar dla siebie albo kase za niego. W jaki niby sposob? Czytalem nie tak dawno artykul o kolesiu ktory wpadl u prywaciarza na tym ze notorycznie anulowal paragony i podobno za te pieniadze kupil sobie auto za 100k zl. Ale w jaki sposob on bral kase za anulowane paragony? Nie wracal jej kleintom? Ja logicznie tego nie ogarniam, moze jestem za glupi, a moze czegos tu nie rozumiem.

U nas towar jest notorycznie wycofywany z paragonow, bo klienci nie czytają dokladnie cenowek i rozmyslają sie przy kasie. Nie wyobrazam sobie sytuacji o ktorej pisze autorka tematu, ze mielibysmy byc za to w jakis sposob rozliczani. Nigdy nawet nie bylo takich rozmow w tym temacie. Po prostu klienci przez caly dzien potrafią nam na kasach zostawiać dwa koszyki towaru, w tym swiezego, a jakby przeszedl sie przez sklep i pozbieral to co w polki jest powciskane to by i caly wozek z tego zebrał. Burdel wiecznie na sklepie, bo takie bydlo je robi.

marta1 - 2024-01-30, 19:17

Edynak1988 napisał/a:
Nie trudno wyobrazić sobie sytuacje w której kasjer anuluje duży paragon dla klienta, po którym widać że nie będzie oczekiwał paragonu, a później łatwo wyciągnąć zapłaconą kase za anulowany paragon dla siebie :yeah:

A ja uważam, że trudno , chociaż mam bujną wyobraźnię😁, ciekawe co u klienta wskazuje na to że nie będzie chciał paragonu🤔, to raz a dwa , przecież kasjer sam nie może anulować a po trzy wszędzie są kamery, na monitoringu można wszystko sprawdzić , więc jeśli nawet wytężę swoją wyobraźnię i znajdzie się klient po którym widać że nie weźmie paragonu i w tej samej minucie zjawi się osoba która może anulować taki paragon i nie zapyta dlaczego ma to zrobić , to zawsze pamiętajcie ,,wielki brat patrzy" 👀😁

[ Dodano: 2024-01-30, 19:24 ]
biedronek782 napisał/a:


U nas towar jest notorycznie wycofywany z paragonow, bo klienci nie czytają dokladnie cenowek i rozmyslają sie przy kasie. Nie wyobrazam sobie sytuacji o ktorej pisze autorka tematu, ze mielibysmy byc za to w jakis sposob rozliczani. Nigdy nawet nie bylo takich rozmow w tym temacie. Po prostu klienci przez caly dzien potrafią nam na kasach zostawiać dwa koszyki towaru, w tym swiezego, a jakby przeszedl sie przez sklep i pozbieral to co w polki jest powciskane to by i caly wozek z tego zebrał. Burdel wiecznie na sklepie, bo takie bydlo je robi.

Niestety , co jakiś czas wracają stare zwyczaje stosowane przez niektórych rejonowych, czyli drukowanie listy z ilością anulowanych paragonów lub pozycji na paragonie , drukowanie prędkości skanowania , dodam jeszcze ranking reakcji na sco , pewnie dorzucicie jeszcze coś ze swoich sklepów , bo kierownicy rejonów w biedronce to bardzo kreatywna grupa🤣🤣

Edynak1988 - 2024-02-13, 12:22

marta1, niecierpliwy klient zazwyczaj nie oczekuje paragonu widać po kliencie że nie będzie chciał paragonu a kluczyk zazwyczaj jest na jedynce wiec można samemu cofnąć. Kamery są ale bez przesady kto to będzie kontrolować caly dzien na kamerze i tym bardziej ten jeden krotki 10 sekundowy moment anulowania paragonu? A co do klienta jeszcze...to anulujemy paragon dopiero gdy ten odejdzie od kasy wiec bardzo łatwo zarobić :taaaa:
Jeżeli nie ma dostępu do kluczyka to zawsze jest dostep do wycofania ostatniej pozycji i zarobienia na cofnięciu. Oczywiście klient musi dać wyliczoną gotówkę

marta1 - 2024-02-13, 15:05

Edynak1988, i Ty pracujesz w biedronce? Jaki kluczyk ? Gdzie teraz znaleźć klienta który ma wyliczoną kwotę i na dodatek widać po nim że nie weźmie paragonu?? 🤣🤣🤣 Toż oni wszyscy jeszcze dobrze nie odejdą od kasy i już studiują te taśmy grozy😁
Co do sprawdzania kamer, niestety ale w tej firmie jesteśmy ciągle sprawdzani , jak myślisz po co są te raporty ilości anulowanych paragonów i anulowanych produktów? Może i podełaś ,,sposób" łatwego zarobku ale nie polecam z niego korzystać😁

CVB83 - 2024-02-17, 18:36

marta1, TO DUŻO SIĘ ZMIENIŁO W BIEDRONCE. ZA MOICH CZASÓW GDY BYŁAM RANO NA 2-3 OSOBOWEJ ZMIANI/ DAJAZD PEŁNEJ ZMIANY OD 10/ TO BYLI STALI KLIENCI CO WPADALI PO KONKRETNY TOWAR I MILI ODLICZONĄ KASĘ. CO DO SPRAWDZANIA Z KAMER TO JEST TO MOŻLIWE CHYBA TYLKO WTEDY GDY JEST AUDYT JAK INACZEJ OCHRONIARZ POŁAPIE SIĘ NA KAMERZE Z KAS SAMOOBSŁUGOWYCH CZY TO WINOGRONO BEZPESTKOWE CZY ZWYKŁE ITD ITP. PISZĄ O TYM TERAZ ŻE WIELE SIECI WYCOFUJE TE KASY. STRATY SĄ OGROMNE.
ALE KOMBINOWAĆ CZYTAJ KRAŚĆ TO TRZEBA BYĆ PO PROSTU ZŁODZIEJEM NIE KASJERKĄ.
POZDRAWIAM. MOJA OPINIA O TYM CO TERAZ DZIEJE SIĘ W SKLEPACH ''B'' JEST NIESTETY B.ZŁA. POZDRAWIAM WSZYSTKICH :serce:

makaro - 2024-02-19, 10:51

Wydaje się to bardzo łatwą formą zarobku... złodziej zawsze znajdzie sposób. U nas kluczyk nie leży na kasach, ale nie brakuje klientów z gotówką... ciekawe czy te wszystkie ostatnie kontrole wynikają z nadużywania przez sklepy funkcji wycofania ostatniego produktu. To powinno chyba wyjść na inwnturze sklepu??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group