To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Zwrot towaru, reklamacja bez paragonu

Edynak1988 - 2022-11-26, 18:32
Temat postu: Zwrot towaru, reklamacja bez paragonu
Jak to jest gdy przychodzi klient i twierdzi że zakupiony tego samego dnia towar jest nie kompletny albo uszkodzony i wygląda na to że ma racje, klient chce zwrot pieniędzy, ale nie ma paragonu??? możemy uwzględnić reklamacje bez paragonu?
beecciiaaa - 2022-11-26, 19:33

Bez paragonu który jest orginalnym dowodem zakupu nie można zwrócić pieniędzy. W takim przypadku klient musi spisać oświaczenie na podstawie którego wystawia się reklamacje. Jeżeli BOK zdecyduje o zwrocie gotówki wtedy można ją zwrócić klientowi. Ale to BOK decyduje wtedy czy go wymieni czy odda pieniądze. :) Pozdrawiam
Edynak1988 - 2022-11-26, 19:57

U mnie nikt nie wie dokładnie jak to wszystko funkcjonuje dzięki i pozdrowienia :)
Stonka30 - 2022-11-26, 20:05

My nie przyjmujemy reklamacji bez paragonu. Odsyłamy na infolinie BOK i tam otrzymują instrukcje co dalej zrobić
Fasolka.14 - 2022-11-26, 20:44

Stonka30, po co odsyłać do bok? Jak wystarczy zwykle oświadczenie ...
Stonka30 - 2022-11-27, 17:49

Fasolka.14, Fasolka.14, kiedyś był zakaz przyjmowania reklamacji bez paragonu, później się to zmieniło i oficjalna procedura nadal co jakiś czas się zmienia... dlatego wysyłamy na infolinie obsługi klienta i tam uzyska rzetelne pewne informacje co trzeba zrobić
Fasolka.14 - 2022-11-28, 08:47

Stonka30, no tak, ale procedury są inne . Jak się coś zmienia to macie w raporcie informacyjnym więc i tak jest się na bieżąco, a tak wychodzi z punktu klienta że jesteście niedoedukowani . Bez obrazy :)
Stonka30 - 2022-11-28, 22:06

Fasolka.14, jasne rozumiem tylko że infolinia gra do jednej bramki z nami i z tego co wiem to mówią klientowi że musi spisać oświadczenie i dostarczyć do dowolnej Biedronki lub wysłać pocztą i do dziś nie było żadnego problemu ze strony klientów odsyłanych na infolinie, a procedury ciągle się zmieniają i trudno jest być na bieżąco zawsze ze wszystkim
Młody_01 - 2022-11-29, 19:29

Takie oświadczenie może klient dostać od nas, można je wydrukować z Eduakcji, jest tam wzór. Wtedy klient nie musi "latać" po biedronkach i dzwonić na infolinie bo wszystko można załatwić od razu w sklepie w którym klient chce dokonać reklamacji. ;)
Bartosz - 2022-11-29, 21:01

Stonka30 napisał/a:
Fasolka.14, kiedyś był zakaz przyjmowania reklamacji bez paragonu, później się to zmieniło i oficjalna procedura nadal co jakiś czas się zmienia... dlatego wysyłamy na infolinie obsługi klienta i tam uzyska rzetelne pewne informacje co trzeba zrobić

Mało profesjonalne zachowanie, takie bardzo "wygodnickie". :P
Ja tylko dodam że zgodnie z wyrokiem sądowym: Sygn. Akt XVII AmC 3998/12 (z 2012 roku) nie trzeba posiadać paragonu / faktury, aby reklamacja została uwzględniona. Zamiast paragonu może to być np. oświadczenie, zeznanie świadka, monitoring sklepu lub wykaz płatności kartą.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group