Praca w Biedronce - przyjmowanie reklamacji
Bartosz - 2011-06-11, 01:35 Temat postu: przyjmowanie reklamacji Załóżmy że klient zakupił nowy TV, po dobie od zakupu rozmyślił się i chce go oddać w nienaruszonym takim samym stanie wraz z kompletnym opakowaniem oraz paragonem. Czy my jako sprzedawca musimy przyjąć zwrot względem prawa? .^.
DarkSide - 2011-06-11, 05:23
Za zgodą sprzedawcy https://pafaq.zzz.pl/index.php?act=view&id=5
Anonymous - 2011-06-11, 08:25
Wzgledem prawa absolutnie nie, ale jesli chodzi o Biedronke... nie dyskutuje się z klientem na temat zasadnosci reklamacji i kazda uwzglednia sie na jego korzysc
Bartosz - 2011-06-11, 12:15
Dzięki
Właśnie przejebałem 50 euro za zakład w którym uparcie twierdziłem, że ma prawo zwrócić :0
ehhh >:D
Anonymous - 2011-06-11, 12:38
Zawsze możesz wybrnąć z tej sytuacji….
Konsument ma takie prawo…,
Ale reklamacja/ zwrot towaru zgodnego z umową może nastąpić wyłącznie za zgodą sprzedawcy i wynika tylko z jego dobrej woli…. :D :D
Bartosz - 2011-06-11, 12:45
BIEDRONKA 29, chodziło właśnie o to, że klient może zwrócić bo ma takie prawo a sprzedawca nie ma dużo do gadania nauczyła mnie tego praca w Biedronce... -.-
Anonymous - 2011-06-11, 16:33
Poprzednia wypowiedź była ironiczno- żartobliwa…
Pozdrawiam
Bartosz - 2011-06-11, 19:23
No wiem, racja
Odnośnie reklamacji to w Niemczech wszystkie markety przyjmują reklamacje z takim samym uśmiechem jak pracownicy Biedronki
josio - 2011-06-13, 22:46
BIEDRONKA 29 napisał/a: | Biedronka… działa na opak… tam klient może Ci napluć w twarz, nawymyślać… zniszczyć towar… a kasjer- sprzedawca jak i kierownictwo liniowe mają się uśmiechać i nadstawić drugi policzek… Najważniejszy jest Klient…. | Bo to nie jest mały sklep - tylko wielka sieć - powiedzmy sprzedawane są aparaty (Kodaki są dość często) w skali kraju to w setkach idzie i niech by było tak że z reklamacjami był by problem to klienci bali by się kupować - a tak Biedronka woli dopłacić do interesu i uznać nieuzasadnione reklamacje i tym samym sprzedać wszystkie ... ja tak to widzę. lokalnie w sklepie klient widząc kłócącego się innego klienta o reklamację nie kupi tego towaru.
Anonymous - 2011-06-14, 16:16
Czy sposób załatwiania reklamacji w Biedronce jest zły? Nie… uważam, że firma wprowadziła dobrą strategię… dobrze, szybko załatwiona reklamacja jest drogą do budowania trwałych relacji z Klientami… oraz mniejszych kosztów….
Tylko, kpiłam ze „specyficznej grupy klientów” popularnie zwanych wandalami, kombinatorami… chyba jako właścicielowi firmy nie zależałoby mi na tych klientach… niektórzy kupują buty, torebkę, kurtkę itd… wyskoczą na imprezę, po czym zwracają… w sumie takie Osoby zawsze mają nowy ciuszek, nie wydając grosza… łapanie każdego klienta… i za wszelką cenę? Biedronkę jest na to po prostu stać…
Jeśli chodzi o reklamację jakości, którą bez problemu można udowodnić… to uważam, że oddawanie pieniędzy jest najlepszym, najszybszym załatwieniem problemu… Klient ma racje i nie ma, co dyskutować
|
|
|